7 mei 2025, 05:30:17

Lucky

Gestart door daan, 2 juni 2003, 13:36:48

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Daan,

Wat een dotje is Lucky toch.
Is zijn kropje nu vol ?
Ik hoop dat alles goed is.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

daan

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichies, Ik heb zeer goed nieuws, Lucky zijn kroppie zat vanavond weer overvol gelukkig, hij had weer een hele zak hangen. Mijn vader heeft hem vanmiddag geringd maar vanvond was het ringetje er weer af hihihihi, dus hij is tch nog iets te klein, nou morgen of overmorgen maar weer proberen. Ik ben heel blij dat het weer heel erg goed gaat met Lucky, ik denk toen ik vanochtend ging kijken dat pa en ma gewoon nog niet gevoerd hadden, dus dat het daarom er zo zielig uitzag, ik heb me waarschijnlijk weer gewoon druk om niets gemaakt.

Groetjes Daan

daan

Hoi Diana W,

Leuk he als ze de oogjes open gaan doen !!!!!!!!! Gelukkig gaat het bij jou nu ook goed. Met Lucky gaat ook alles weer heel goed.

Gr Daan

Ellen

Hahahaha................ringetje nog te klein?
Zat het als een armband?

Leuk hoor dat het zo goed gaat en dat ze
goed gevoerd word door de ouders. En je
kan je beter zorgen maken voor niets, dan
dat het je koud laat, toch?

Groetjes ...........ellen.

daan

Hoi Ellen,

ja het zat net als een armband hahahahah, wel een comisch gezicht hoor z'n piepklein valkje met een ringetje om zijn pootje. (Had). Morgen gaan we het maar weer eens porberen. Kijken of ie nou zijn bedelarmbandje wel omhoud. hihihihi

Groetjes Daan
p.s. ja dat is zo beter druk maken om niets dan dat het je koud laat.

daan

Hallo valkengekken,

hier weer een berichie van ons  :) :) Dit is Gabber mijn mama    hier is ze lekker eten aan het halen voor mij.  en op deze foto zie je mij met mijn nieuwe bedelarmbandje om. Vinden jullie hem niet mooi staan? Maar ik heb hem al 2 keer afgegooid, maar ja opa blijft het proberen, en ik denk dat ik hem nu niet meer afkrijg hoor, maar ik vind hem eigenlijk wel mooi staan  kijk eens hoe knap ik al word wat ben ik toch een kanjer he'hihihihi mijn kuifje zie je al een beetje. ja vrouwtje kan maar geen genoeg krijgen om foto's van me te maken, ze is ook zo dol op ons allemaal dat gekke vrouwtje van ons. Zo jullie zien wel dat ik nu best een beetje groei he'ja het gaat hartstikke goed met me, ik ben dan wel alleen mijn broetje of zusje is helaas dood gegaan, maar ik red het wel hoor, ik ben een echte doorbijter. hihihih krijs krijs krijs. Nou ik vertel julllie weer snel hoe het met mij gaat, o'ja bijna nog vergeten te vertellen ik mag waarschijnlijk met de babyshow mee doen, hoe vinden jullie dat, zal ik het een beetje goed doen, wel toch, ik zal ze wel eens laten zien hoe mooi ik ben. Maar dat duurt nog wel een paar weken hoor, misschien zelfs wel een paar maandjes, nou we zien het wel. Dan horen jullie het wel als het zover is !!!!!
Een knuffel aan alle valkjes en valkengekken !!!!!!!!

doegies

demi

hoi daan/lucky

hoi lieffie wat groei je goed!!!
echt net mijn valkjes de grote dan he de derde is nog de helft kleiner hihi maar je ziet er heel goed uit hoor ben zo benieuwd hoe mooier je nog wordt hoor!!!

knuf diana

Speedy

Nou Lucky,

Ik kan me voorstellen dat jullie vrouwtje zo gek met jullie is hoor, jullie zijn heel erg mooie valkparkieten, dus jij al zeker ook een spetter gaan worden.
Leuk die grote armband oom jouw pootje ;D

Groetjes,
Trudie

Marianne

Hoi Lucky,

Wat ben je toch alweer gegroeid zeg, en ik vind je armbandje erg mooi dus hou hem nu maar om.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Lucky,
Volgens mij zou je dioe babyshow meteen gaan winnen zeker met zo'n mooi armbandje om :-)
Mooie naam heb je trouwens, ik heb ook een soortgenootje wat zo heet die is vanaf 2 dagen met de hand gevoerd en dan ben je erg lucky als je dat haald hoor :-)
Veel succes op de babyshow en winnen hoor :-)

Groetjes, paul

Valerkiet

aaah wat liefie.

daan

Hoi allemaal,

bedankt voor de vele complimentjes die jullie mij geven, mij kuif begon spontaan te groeien van het blozen hihihihi.
En wat leuk dat jullie mijn ringtje ook allemaal mooi vinden, ik moet er nog een beetje aan wennen, maar dat komt wel goed toch. Als vrouwtje nu de deksel van mijn blok op tilt, laat ik al aardig zien hoe ik kan blazen, en ik wil ook al krijzen, maar dat lukt nog niet zo, ff de volume een beetje bijstellen, maar ik vind het niet erg hoor als ze me optilt en weer eens foto's wilt maken of ff lekker knuffelen, ik vind dat eigenlijk wel erg gezellig. O'ja Paul, ja mooi he de naam Lucky, ik ben er ook erg blij mee, en jou Lucky heeft dan ook inderdaad erg veel geluk gehad, succes he met Lucky!!! Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden hoor, ik zal snel weer melden hoe het met me gaat en natuurlijk ook weer een mooie foto erbij plaatsen. Mensen aju paraplu. krijs krijs krijs

Stijn dc

hello

aaaah, hier zijn geen woorden voor, zon klein schattig vogeltje, daar zou je toch alles voor laten vallen!!

SDC

daan

Hoi allemaal,

hier ben ik weer, ik heb niet zo veel te melden, maar wil wel weer een pasfoto van mij laten zien. hihihihhi
ik begin al lekker door het blok te wandelen, gezellig hoor.
Nou hier zie je mij dus, de kleine kanjer  
zo ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om een foto van mij te zien, als ik veel krijs dan moeten jullie dat melden hoor, dan zal ik me proberen in te houden, maar ja het is ook zo leuk op deze site.

een lieve knuf van Lucky :D :D :D

demi

hoi lieve lucky
je wordt al een echt mooi valkje hoor!
en krijs maar lekker hoor! vinden we hier allemaal leuk ;)
nou lucky je krijgt een knuf van alle valkjes hier en zeg maar tegen je pleegmamma dat ik het leuk vondt je weer te zien!!
en dat mijn valkjes ook goed groeien en ze zien er net als jou uit net punkers hihi

diana w