24 april 2024, 13:54:54

Lucky

Gestart door daan, 2 juni 2003, 13:36:48

« vorige - volgende »

Natanella

 :) Ha die daan, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!
Fijn hoor! En wat een mooie duidelijke foto van Lucky. Echt een knapperd! En dat ie lief is geloof ik graag.
Veel succes he, groetjes, Natanella

daan

Goeienmorgen iedereen,

Ik heb gister de wilgenboom bij ons gesnoeid, hij is groter dan het huis, en de ramanwasser kon er bijna niet meer bij hahahahaha.  Geen probleem, want ja de valkjes zijn er altijd super blij mee, ik de buitenvoliere heb ik een hele grote neergezet en de 2 huiskamerkooien iets kleinderde, ze zaten dus gisteravond allemaal lekker te knagen.
En de buitenvoliere was Lucky die als eerste de boom in ging kijk maar, ze vond het geweldig tussen die takken mooi he'.
en deze is van vanaf de buitenkant genomen, vandaar dat je het gaas ziet zitten.


Knuf daan

Karin

12 juli 2003, 17:44:52 #257 Last Edit: 16 juli 2003, 00:01:10 by kazoo
O, wat een gave foto´s Daan !! Heerlijk, hoe ze geniet tussen al die bladeren. We hadden vroeger ook zo´n boom voor ons huis staan. Helaas is die doodgegaan na een heftige snoeibeurt  ??? Geen wilgentakken uit eigen tuin  meer dus  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

daan

Hoi allemaal,

Nou ik heb het er maar druk mee met 2 dagboeken.
Met Lucky gaat het uitstekend.
Hier zijn weer 2 nieuwe foto's mooi he;.
Hier zit ze lekker de schommelen.



En hier heeft ze net lekker gegeten van een blaadje sla. Het is ook zo'n mooi gezicht als ze appel zitten te eten, dan zitten de hele snavels onder de prut hahahahaha


Knuf daan

Karin

Het zijn weer hele leuke foto´s Daan, wat een lieffie is het  :-*

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kolkkie

Hoi Daan,

Wat een scheetje is Lucky zeg. Echt een wijze blik in die ogen. Echt gaaf joh.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Hoi Daan,

Wat is Lucky een mooi valkje geworden zeg, leuk zo die pareltjes, op de pareltjes na lijkt Lucky ook wel iets op Angel.
Die heeft ook zo een lieve uitstraling.

Groetjes,
Trudie