5 juni 2024, 17:44:02

Lucky

Gestart door daan, 2 juni 2003, 13:36:48

« vorige - volgende »

daan

NIEUWS NIEUWS NIEUWS

Ik ben zo blij ik 2 nieuwe berichies. :) :)
De 1e is Lucky eet zelf goed he'maar ze probeert af en toe nog wel bij pa te schrooieren, en dan krijgt ze ook wel hoor, maar ze kan in ieder geval ook zlef eten, blij blij blij kijk maar
en het 2e nieuws is HET EERSTE EITJE GAAT UITKOMEN, IK HOORDE HET AL PIEPEN EN ER ZITTEN AL 2 GAATJES IN, DUS ALS IK MORGEN WAKKER WORD DAN ZAL NR 1 ER WEL LIGGEN!!!!!!! Echt fantastisch gewoon, ik kan het wel uitgillen, ik hoop dat alles goed gaat, duim, duim. Zodra er nieuws is horen jullie dat meteen. Ik heb ook nog ff een foto van Suske en Wiske gemaakt, ze zaten zo lief samen op stok kijk maar. een hele dikke knuf van Daan en ik zal vanavond wel weer niet kunnen slapen van de zenuwen. hihihihhi
doegies :D :D :D

Kolkkie

Hey Daan,

Cool joh. Goed nieuws dat Lucky al zelf eet, en natuurlijk van het eitje ;). Ik kan me wel indenken dat je reuze blij bent.
Het kiekje van Suske en Wiske is lief hoor :).

groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Natanella

Jeetje Daan wat een spannende zaken allemaal weer! Dat wordt straks weer een nieuw dagboek openen!
Fijn hoor,dat Lucky zelf eet. Dat is toch weer een zorg minder. Zeker als er straks weer een aantal druktemakers bij zijn.
Wat een mooie parkieten. Is dat een speciaal soort?
Veel succes vannacht/morgen he!
Groetjes, Natanella

Ellen

Hoi hoi,

Wat een lekkere bekkies hebben Suske en Wiske.
Heerlijk die blik in hun oogjes.
Zijn dat nou roodrug-parkieten?
Mooi hoor.

Groetjes Ellen.

daan



CitaatHey Daan,

Cool joh. Goed nieuws dat Lucky al zelf eet, en natuurlijk van het eitje ;). Ik kan me wel indenken dat je reuze blij bent.
Het kiekje van Suske en Wiske is lief hoor :).

groetjes,

Mariska

Hoi Maris,

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, maar het is voor de verandering eens druk op mijn werk hihihihi.
Er is nog niets veranderd, vanmorgen was tie nog steeds bezig met uitkomen ik hoorde nog wel gepiep, dus ik ben benieuwd als ik straks thuis komuit mijn werk.

Hoest met de maag ???

Knuf daan


Speedy

Lekker spannend nu dus voor jou en de dag die maar niet snel om wil.
Nou mij benieuwen wat voor schatje je straks aantreft.

Geluk ermee.

Groetjes,
Trudie

daan

CitaatJeetje Daan wat een spannende zaken allemaal weer! Dat wordt straks weer een nieuw dagboek openen!
Fijn hoor,dat Lucky zelf eet. Dat is toch weer een zorg minder. Zeker als er straks weer een aantal druktemakers bij zijn.
Wat een mooie parkieten. Is dat een speciaal soort?
Veel succes vannacht/morgen he!
Groetjes, Natanella

Hoi Natanella,
Ja lekker he dat Lucky nu ook zelfstandig eet!!! Want ja er moet weer plaats gemaakt worden voor de volgende drukte makers ja.
En Suske en Wiske zijn Catharina's schattig he, ze maken ook hele scahttige geluidjes.

Gr Daan

daan

CitaatHoi hoi,

Wat een lekkere bekkies hebben Suske en Wiske.
Heerlijk die blik in hun oogjes.
Zijn dat nou roodrug-parkieten?
Mooi hoor.

Groetjes Ellen.

Hoi Ellen,
Nee het zijn geen roodruggen, het zijn Catharina's zo lief joh en ook een heel rustig volgeltjes en ze maken hele lieve geluiden.

Gr Daan

demi

ha die daantje

wat spannend he van die eitjes!!! dus je wordt weer pleegmamma hihi echt super voor je!!  echt ben heel blij voor je!

en lucky ziet er heel goed uit wat een kanjer!!

en suske en wiske zijn zeker mooie vogels hoor!

groetjes en veel s6 meissie vannacht hihi :D

diana w

daan

CitaatLekker spannend nu dus voor jou en de dag die maar niet snel om wil.
Nou mij benieuwen wat voor schatje je straks aantreft.

Geluk ermee.

Groetjes,
Trudie
Hoi Trudie
Thanks he'. Ja de dag is voorbij gekropen, ik ga nu snel naar huis, om te kijken of er een kanjer ligt in het blok. spannend hoor.
Groetjes Daan

daan

Citaatha die daantje

wat spannend he van die eitjes!!! dus je wordt weer pleegmamma hihi echt super voor je!!  echt ben heel blij voor je!

en lucky ziet er heel goed uit wat een kanjer!!

en suske en wiske zijn zeker mooie vogels hoor!

groetjes en veel s6 meissie vannacht hihi :D

diana w

Hi Diana,

ja super he'. ik wordt waarschijnlijk weer pleegmoeder, echt geweldig, ik ga nu naar huis vanaf mijn werk en ga snel kijken of er al iets is gebeurd. Dan horen jullie dat als eerste.

Knuf Daan

Kolkkie

Hey Daan,

Is er nog nieuws te bespeuren?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

JIPPIE JEE BLIJ BLIJ.

wat ik al dacht is gebeurd, ik kwam net thuis van mijn werk en ja hoor de 1e kleine is geboren!!!!!!!!!!!
Voor foto's kijk in mijn nieuwe dagboek
2e nestje van Gabber en Kuiffie.

Hier nog een mooie foto van mijn mooie Lucky


lief he'.

Dikke knuf daan

Kolkkie

Hey Daan,

Gefeliciteerd joh. Wat is Lucky toch een scheetje geworden zeg.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

demi

hoi daantje


heel erg gefeli meissie!
toppie hoor
een dikke knuf voor gabber en kuif!

groetjes diana w :-*