11 mei 2025, 09:59:12

Lucky

Gestart door daan, 2 juni 2003, 13:36:48

« vorige - volgende »

Stijn dc

hello daan

ik heb net nog eens even lucky's goeiproces bekeken, m.b.v de fotos en ik moet zeggen: je hebt er werk van gemaakt van dit dagboek!
ik zou zeggne, doe zo voort en hopelijk is je tweede nestje een nog groter suc6

SDC:D

daan

Hoi Stijn.

Wat leuk dat je alle foto's en verhalen nog eens hebt terug gekeken, leuk is dat he, als je het groeiproces zo goed kan zien. En ik vind het ook heel erg leuk hoor, om het aan julie te laten zien.
Ik heb net weer nieuwe foto;s gemaakt, die komen straks ook van de poezen en lucky samen. mooi joh.
Ja ik hoop ook dat ik weer een nieuw dagboek kan openen straks voor het nieuwe nestje en hopen dat dat idd nog een groter suc6 word hihihihi. duim duim duim
Groetjes Daan

daan

hoi iedereen, weer nieuwe foto's
Deze zijn ook weer erg leuk al zeg ik het zelf, Lucky samen met de katten, moeder met 2 kittens. mooi he'.
Lucky loopt nu lekker over mijn toetsenbord heen. maar hij weegt nog te weinig om iets in te toetsen hahahahaa.
Het is een eht kroelkont, zit het liefst lekker in je nek, en aan je oorbellen te trekken. Hier zijn de foto's hier zie je de kittens samen met Lucky

Dit is mama Tommy samen met Lucky

Deze is ook zo schattig hier geeft Tommy knuffels aan Lucky echt koppies geven. mooi he'.

En dit is mama daan met Lucky

Ik hoop dat jullie de foto's weer mooi vonden!!!!!

Dikke knuf Daan

Speedy

LEUK!!! Daan,

Jeetje lief zijn die katten zeg, heb je de kleintjes nu nog? wanneer worden ze opgehaald?

Groetjes,
Trudie

daan

Hoi Trudie.

Jeetje was je weer snel meid.
En vond je de foto's lief?
Over 3 weekjes worden de kleine poesjes opgehaald, ik zal ze wel onwijs gaan missen hoor, die kleine donderstenen. Ze zijn ook zo lief joh, Die grijze is een onwijs mooi poesje en ook heel knuffelig en die zwart met witte is een echte man, laat al een beetje zien dat tie heel goed kan blazen, en is heel brutaal. Maar ook super lief hoor.

Doegies Knuf Daan

Mandy

Oooo wat leuk Daan! :)
Ik ben totaal geen kattenmens, maar dit zijn natuurlijk wel schattige plaatjes. :P
En Lucky is natuurlijk de mooiste van allemaal! ;D
En dat ze wel eens terug in het blok gaan zie ik hier ook wel eens hoor. Ik ben er wel eens één kwijt geweest, die was in het verkeerde blok gegaan! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Ja Daan,

Ik zit bij de pc en elk nieuwe berichtje hoor ik dan hè...dus vlieg ik erheen. :D :D :D :D
Leuk, dus je hebt ze nog 3 weken bij je, misschien zeg je daarna ook wel, dat je eigenlijk wel blij bent dat ze weg zijn, ja kan hoor, hoeft niet.
Ze gaan natuurlijk ook straks hard achter elkaar aan rennen, over je spullen heen...hahahahaha
Nee zonder dollen, geniet er dan nog maar lekker van.

Groetjes,
Trudie

Stijn dc

hello

mooie fotos van lucky met de kittens!!!
ik durf geen poesje nemen omdat ik bang ben dat het wel eens een vogeltje door de draad van de voliere zou trekken?==> ervaring met de katten van de buren >:(
of kan je een kat dat leren dat dat niet mag?

Natanella

;) ;)Jeetje Daan, ben er niet zo rap bij als die anderen, maar evengoed van harte gefeliciteerd met Lucky`s vliegkunsten en je 6! bevruchte eitjes! Voorlopig nog genoeg kijk en leesvoer voor ons, ja toch?
En die Lucky lijkt me wel een slimmertje! Een beetje van 2 walletjes eten hahaha!
Dat jij je bezorgt maakt over je eitjes zal hem trosgierst wezen!
In ieder geval heel veel succes en o ja, wat een schattige foto`s van je katjes met Lucky! Zo zie je maar: een goede opvoeding is het halve werk!
Groetjes, Natanella

daan

Hoi Mandy,

Ja Lucky is de mooiste maar de kittens zijn echt super lief, en ik hou ze niet, dus mag me er niet te veel aan hechten hihihi
O dus bij jou gaan ze ook wel eens terug het blok in, gelukkig ik dacht al dat Lucky weer een geval apart zou zijn hahahahaha

Daan

daan

Hoi Trudie, hahahahha je stiert gelijk op de computer af als er weer een nieuw berichie is hihihihi
Ja ze zijn nu al echt aan het ravotten, achter mekaar aanrennem en overal op klimmen en stoeien, is wel lachen hoor, kleine schurken.
Ja  ik heb me niet echt super veel aan ze gehecht, dus ik hoop dat ik niet te veel moeite ga krijgen om ze weg te doen, dat hoort er nu eenmaal bij he;.

Daan

daan

Hoi Stijn,

Als je wilt dat de kat  met de vogels kan spelen zonder wat te doen, moet je echt een jong katje nemen, zo jong mogelijk. Toen wij Tommy & Jerry kregen hebben we ze gelijk kennis laten maken met Gabbertje. Dus voor hun is een vogel iets heel normaals, en het mooie was Gabber liet echt merken dat ze de baas was, want als het haar niet meer zinde, dan beet ze ff stiekem in het neusje van de poesje  :) Dus iedere valk die hier binnen komt, maakt kennis met de poezen, kijk je moet er wel altijd bij blijven en opletten, je weet het natuurlijk nooit, ze hebben wel een jachtinstinct, maar al ruim 2 jaar gaat het hartstikke goed, ze knuffelen zelfs met de valkjes. Het is ook zo'n mooi gezicht. MAAR NOOIT ZONDER TOEZICHT DOEN HOOR!!!!!

Daan

daan

Hoi naat,
Dank je wel hoor, Ja Lucky eet lekker van 2 walletjes die kleine donder. Ierder x als ik haar uit het blok haal, gaat ze een paar uur later mooi het blok weer in hahahaa
Ja een goede opvoeding is idd het halve werk, als je ze daar al jong mee confronteerd, dan zit dat alvast gebakken toch !!!

Daan

Stijn dc

hello

ja mss lukt het wel met een jong katje, maar van ons moeder mogen er geen beesten binnen, enkel vissen!
dus zou dat poesje constant buiten moeten zitten, alle, het mag wel binnenkomen maar het zou meer buiten moeten zitten!
nu is onze voliere ook buiten en ja, ik kan neit heel den dag die kat achterna lopen he!

daan

Hi iedereen,

Hier weer voor de verandering een paar foto's ik heb er ook een paar bij zitten van de voliere, iemand vroeg eens, of ze via de voliere in huis kunnen komen. En dat kan dus, momenteel zit er een rek voor met gaas (voor het raam, maar die kan ik dan gewoon weg halen, de voliere zit aan het huis vast kijk maar bij de volgende foto kan je goed zien dat aan de achtervoor een raam ziet zitten, dat is het raam van de voliere de volgende foto heb ik dus vanuit de serre genomen, ze zitten ook heel vaak voor het raam gezellig te brabbelen. lief joh. ik heb dat raam ook altijd op een kier staaan, dan kan ze in ieder geval horen. Nu heb ik nog 2 foto's van Lucky samen met pa en ma hier wordt Lucky gevoerd, dat is zo'n mooi gezicht, ze gaat eerst roepen en dan gaat papa voer halen en komt weer terug en geeft dat dan aan Lucky, echt zo mooi om te zien. en op de volgende foto zie je het gezinnetje samen op stok zitten schattig he'. o, nee ze zitten niet meer samen op de stok Kuiffie vloog net weg hahaahahaha.
Met Lucky gaaat alles heel goed, ze eet nog niet zelf, maar dat komt wel denk ik, ik hoop wel dat ze zelf eet, wanneer de volgende eitjes uitkomen, want ja dan moeten pa en ma zich voor 300% geven aan de kleintjes, weet iemand hoe ik dit dan moet doen, als Lucky dan nog niet zelf eet ???? Of komt dat allemaal wel goed.

Knuf daan
Knuf daan