19 juli 2025, 23:57:13

Lucky

Gestart door daan, 2 juni 2003, 13:36:48

« vorige - volgende »

Stijn dc

hello

oooh, jammer van dat kleintje, maar een eerste nestje gaat meestal fout! bij mijn kanaries is dat ook altijd==>eerste nest drie jongen, maar ze hadden ze laten verhongeren!!

SDC:D

daan

Hoi Hoi Iedereen, hier weer nieuwe foto's:
Dit is Prego, hij zit nu nog in huis maar als het volgende nest van Gabber en Kuiffie goed gaat en de jongen zijn alweer wat groter dan gaat hij ook naar de buitenvoliere, Prego kan heel goed zingen en dansen op de muziek kan die nog veel beter, dat is zo'n gaaf gezicht joh. de volgende is ook Prego
ff visite ga straks verder okay

daan

Ben ik weer, jeetje Prego en Pino wilde de kooi niet meer in pppppfffffffffff dat was ff zwoegen hhahahahahaha. Prego zat op een gegeven moment wel al in de kooi, maar Pino wilde dus echt niet. Nou ze zitten weer veilig in de kooi, ik moest wel lachen want ze waren heel wild aan het vliegen, en Jerry greep iedere keer met die pootje in de lucht, echt spelen, want de katten doen niks kwaad tegen de vogels, mooi he, ze slapen zelfs samen op de bank met zijn allen. Dit is Pino de eigenwijs Dan nu een foto van Lucky met Gabber NOG STEEDS LEKKER IN BLOK  hhahahahaahaaa. Lucky vind het veel ste gezellig bij mama.  Dan hebben we er hier weer 1 van papa Kuiffie die de wacht houd, hahahaha
En dan nu twee van Lucky, bij 1 zit tie lekker te kroelen, je moet natuurlijk nu goed uitkijken met Lucky uit het blok halen om te knuffelen, wan tja Gabber zit natuurlijk ook weer te broeden, en dan is ze onwijs fel, dus je moet je mouw om je hand doen om Lucky te pakken. hhahahahahaha En je moet natuurlijk ook voorzichtig zijn, want anders gaat Gabber misschien weer van haar eitjes af. En dat moeten we ook niet hebben. em deze is ook lief. Mijn vaader kwam net ook nog ff kijken en hij zie dat de parels misschien nog kunnen verdwijnen door de rui ik ben erg benieuwd hoor, we zien wel. En z ben ook zo benieuwd wat er uit de andere eitjes komt. ppfffff geduld geduld.

Knuf Daantje

Natanella

Jeetje Daan, wat een ontzettend leuke en moppige foto`s!!! En wat een mooie voliere! Het lijkt me echt wel enig als je zo`n kleintje helemaal ziet opgroeien.
En wat leuk dat je kat ook goed met de vogels op kan schieten! Dat is toch wel apart, toch???
Ga je Lucky zelf houden? Want het lijkt me ontzettend moeilijk om zo`n vogeltje weg te doen.
Ook veel succes met de andere eitjes, ik blijf je dagboek volgen hoor! Veels te spannend!
Groetjes, Natanella

demi

ha die daan
dus je moest kapriolen uit halen vandaag? met lucky uit het nest te halen en toen met die 2 deugnieten binnen? hihihi
had dat wel willen zien  :D :D
lucky is mooi hoor!!

dikke knuf diana w :-*

daan

Hoi Natanella,

Heel erg leuk dat je mijn dagboek zo volgt.
En ja Lucky hou ik echt wel zelf, is mijn eerste eigen kweek, dus ja die doe je niet weg toch hahahahaha.

Maar Gabber en Kuiffie hebben weer 6 eitjes leggen en ja ik zal van die jongen best een aantal weg moeten doen ,als alles tenmisnste goed gaat he, dat meoten we ook maar afwachten toch. Maar ik zal het echt heel moeilijk vinden om ze dan weg te doen hoor. In ieder geval krijgt mijn vader van het volgende nessie ook een jong, ik heb bijna al mijn vogels van hem gehad, dus hij zal het hartstikke gaaf vinden om een eigen kweek van zijn dochter te krijgen, in augustus krijg ik ook weer een witte valk van mijn vader, die komt dan bij Zwabber (ook een witmasker) te zitten. En ja misschien willen er wel mensen van deze site een valkje van mij als alles goed gaat met dit nessie. Maar dat zien we wel.

Ja met de voliere ben ik ook erg blij, die hebben we sinds april nu, eerst zat alles binnen en nu heb k er nog 3 binnen zitten. Dus die gaan ook later naar buiten, er zit trouwens ook een binnenhok bij , dus dat is ideaal toch.

Doegies Daan

Natanella

Fijn voor je Daan, dat je Lucky kunt houden! En wat leuk dat het zo`n familiehobby is. Dan houdt je er ook een beetje zicht op he? Mijn Solo lijkt heel veel op jouw Prego. Helaas heb ik geen scanner oid, dus ik kan geen foto`s laten zien. Maar misschien komt dat nog wel eens.
En als ik alles op de site een beetje bij gelezen heb (is dat eigenlijk wel te doen?) dan ga ik aan Solo`s dagboek beginnen. Het is tenslotte mijn eerste valkparkiet en hij heeft al een hoop te vertellen.
Maar ik ben zeer benieuwd naar de mutaties uit je nestje! Want eigenlijk vindt ik wildkleur ook erg mooi, of zegik nu iets geks?
Natanella

Ellen

Nee hoor Natanella, je zegt helemaal nix verkeerd.
Ik heb een koppeltje wildkleur valkjes en ik vind ze
hartstikke leuk/lief en mooi........ :)

Groetjes Ellen.

daan

Hoi Natanella,

ja dat is idd heel leuk als je vader ook met vogels kweekt, en vooral ook makelijk, en hij is bere trots op me gaaf toch.
Nee hoor dat is helemaal geen rare opmerking, wildkleur zeg je goed hoor, ik heb ze niet.

En leuk als je ook een dagboek gaat bijhouden van solo.

Gr Daan

Kolkkie

Hoi Daan,

Lucky ziet er echt mooi en superlief uit. Het zijn hele lieve foto's hoor ;).
Kijk uit naar de volgende foto reportage.

Groetjes,

Mariska

p.s. vandaag de grote dag.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Hoi Diana W.

Ik las net je berichie pas, ik denk dat ik hem ff over het hoofd had gezien, hahahahaha.

Ja dat was weer eens een lekker gaotisch avondje hhaahaha
maar dat houd het allemaal spannend toch.

Knuf daan

daan

Hoi Maris,

Ja VANDAAG DE GROTE DAG VOOR JE !!!!!
Spannend hoor, is tie eral of nog niet?????

Dank je dat je de foto's weer zo mooi vond.

Gr Daan

GEFELICFLAPSTAART HE.

Stijn dc

hello daan,

lang geleden dat ik nog eens iets getypt heb hier!
lucky is al een prachtig witmaskertje geworden!
het is inderdaad leuk dat je vader ook vogels kweekt, de mijne deed het ook vroeger, en hij geeft mij ook altijd tips en zo!

daan

Hoi Stijn.

Leuk dat je er weer bent hoor.
Dank je voor je complimentje.
Ja dat is lekker makkelijk altijd advies bij de hand, en hij kan je ook goed helpen he'.

Gr daan

Stijn dc

hello

ja inderdaad, want door mijn vader heb ik nu de kleine roodruggen, want mijn eerste nest was mislukt, alle eitjes kapot, en toen zei hij dat ik maar eens een kleinere nestkast moest gebruiken, en ja nu is het wel gelukt!!!
waar vaders al neit goed voor zijn:D