19 april 2024, 01:08:00

Lucky

Gestart door daan, 2 juni 2003, 13:36:48

« vorige - volgende »

daan

Ik heb het hele dagboek uit zijn verband getrokken sorry hoor. Nou het is gelukt, maar 2 naast elkaar, ?????????????? toch iets niet goed, nou kijken of de volgeden wel goed gaan.
dit is Gabber en nu nog een paar van Kuiffie de vader van Lucky. http://www.valkparkiet.org/forumupload/kuif005.jpg[/img] en nog een foto van suske en wiske de 2 catharina's ook schatties hoor, zitten a; veel in het blokkie dus misschien eerdaags eitje wie weet. het blokkie hangt iets scheef zie ik nu ga ik gelijk echt hangen.

Groetjes Daan

daan

zo het dagboek is weer in weer orde, eerst stonden de 2 foto's naast elkaar ik heb het ff veranderd, jeetje joh ik word nog handig hierin. En wat ben ik blij dat ik nu eindelijk weet hoe ik meerdere foto's in 1 bericht kan plaatsen bedankt he lique en peter. Hier nog 1 foto die was ik vergeten.

groetjes daan. en de vogelfamilie

Cybergirlie

Hoi Daan,

Leuke foto's hier is een foto van mijn valkjes.

Groetjes Cybergirlie


Ellen

Jezusssssss cybergirlie, kijken ze je met die
oogjes aan?
Ik zou gelijk smelten................ :)

Meid wat een scheetjes.
Gr. Ellen.

daan

Hoi Cybergirlie,

hele mooie valkjes heb je. ;D ze kijken je erg lief aan ja.
Met Lucky gaat alles erg goed, ik had gehoopt hem/haar dit weekend te kunnen ringen maar ze is toch nog een beetje te klein dus nog maar een paar daagjes wachten. Gabber en kuif zijn gelukkig erg goede ouders en ze voeren lucky ook erg goed !!!! :) :) . Ik zal snl weer nieuwe foto's plaatsen, dat vind ik erg leuk om te doen. En om aan jullie te laten zien.

 ;) ;) ;) ;) ;)

daan

Hoi hoi allemaal,

afgelopen weekend heeft Lucky zijn oogjes open gedaan zo schattig joh. We wilde hem dit weekend gaan ringen maar hij is toch nog iets te klein, vanavond gaan we het weer proberen, ik zal morgen ff nieuwe foto's plaatsen van Lucky.

Ondanks dat ie dus iets minder hard groeit als normaal doet ie het wel hartstikke goed, gelukkig !!!!!

Morgen komen de nieuwe foto's .

Groetjes Daan.

Ellen

Ben benieuwd Daan,

altijd leuk om te horen dat het goed gaat met de kleine.
En bij de valkjes zal het ook wel zo zijn dat de ene wat
harder groeit dan de andere.

Maakt niet uit...........we wachten de foto's van lucky af :)

Groetjes Ellen.

demi

hoi daan

wat leuk joh dat het zo goed gaat met lucky!
echt een moppie en zijn ze ogen al open?
leuk hoor! wacht de foto`s af meissie

knuf voor je kleine lucky
diana w

daan

Hoi Ellen,

Ja het ene mens groeit ook harder dan de ander toch,  :D :D :D
hij is fief genoeg dus het gaat hartstikke goed.
Bedankt voor je lieve reactie.
En de foto's komen snel !!!

groetjes

daan

10 juni 2003, 20:39:11 #24 Last Edit: 10 juni 2003, 20:50:38 by daan
Hoi Diana w.

Ja afgelopen weekend heeft ie zijn oogjes open gedaan lief he'
En ik zal een knuf aan Lucky geven ik weet zeker dat je er één zal terug krijgen van die lieverd.
Jij ook bedankt voor je lieve reactie, ik vind het erg leuk om mijn dagboek bij te houden.
Hoe is het nu na het verlies van Breezertje, ik begrijp dat je er heemaal van onderste boven bent. Sterkte he'meissie. Jij wilde toch je valkjes Gabber noemen zo heet ook één van mijn valkjes leuke naam he'
Groetjes

Speedy

10 juni 2003, 20:54:51 #25 Last Edit: 10 juni 2003, 20:58:12 by Speedy
Hoi Daan,

Wel heel erg laat, maar ok van mij gefeliciteerd met Lucky.
 ???ja joh, er zijn zoveel kraamkamers hier op het forum, ik hou het echt niet meer bij lijkt wel.
Ik begrijp dus uit je verhaal, dat je er maar 1 hebt?
Of moeten er nog meer eitjes uitkomen?
Wat een kleintje he, goh ik kijk uit naar de volgende hoe ie er nu uitziet.
Ik zie het hier ook met de dag groeien bij Angel,  ze is nu 4 weken en we hebben haar pas 3 dagen.
Het gaat veel te hard.

Veel geluk met Lucky ;)

Groetjes,
Trudie

daan

Hoi Trudie,

Bedankt voor je berichie, klopt ja we hebben er ééntje, ons eerste echt valkenbabytje, we zijn er zo blij mee. het andere eitje wat je op de foto ziet is onbevrucht, maar die laten we nog ff liggen voor ondersteuning en zodat Lucky lekker ergens tegen aan kan liggen als Gabber en Kuiffie ff weg zijn.
Morgen plaats ik de nieuwe foto's o.k.
Ik ga nu slaapie doen.

Groetjes Daan

daan

Hoi allemaal,

Hier zijn dan weer de nieuwe foto's van Lucky. Deze zijn gisteravond genomen. wat een sc'hatje he'. nou hier nog 1tje ben nu toch bezig.  Vanochtend ging ik nog ff kijken bij lucky, want Gabber en Kuiffie waren allebei van het nest af, en dat gebeurt eigenlijk nooit, dus toch maar ff kijen en hij lag er neit echt vrolijk bij die kleine van me, geen voer in zijn kroppie, ik had al vers voer neergezet maar toch ook maar ff een stukkie brood en appel, en gelukkig gingen ze weer het blok in met voer, dus vanavond maar ff snel kijken hoe het met Lucky gaat, mijn vader zou vanmiddag nog ff kijken of alles goed gaat, om mij te geruststellen !!!!en nu nog 1tje van de mama van Lucky ( gabber).

Groetjes Daan !!!!!!!

Speedy

Wat een klein donsje.
Het lijkt wel een witte he?
Gaaf hoor, hoop dat ze wel blijven voeren, anders zou je het zelf moeten doen.
Zo op de foto te zien, ziet ie er goed uit hoor.

Groetjes,
Trudie

demi

hoi daan hoe is het nou met lucky?
al een vol kropje? zou toch wel je hebt toch zulke kanjers van ouders!!

diana w

ps mijn 1e valkje hebt ook sinds gisteren zijn oogjes open!!