28 maart 2024, 20:13:25

Lucky

Gestart door daan, 2 juni 2003, 13:36:48

« vorige - volgende »

daan

Ik ga een nieuw dagboek beginnen, anders wordt tie andere zo groot, en dan duurt het alleen maar langer ( bij mij tenmisnte).

Hierbij de foto van Lucky, wat klein he, ik ben zo blij, vanochtend ook weer ff snel gespiekt of alles goed gaat, en ja hoor kroppie vol. Gabber eet ook erg veel eivvoer, dus dat gaat goed. Nou en hij blijft alleen, dus hij zal wel goed verwend worden. Eindelijk onze ring om, van de week, ik denk vrijdag, ff kijken. Die kleine zal het wel warm hebben in dat blok. Bah ik vind het niks hoor die hitte, mag best wel iets minder hoor, het is hier ook het ene uiterste of het andere uiterste.

Ik ga jullie dus goed op de hoogte houden van Lucky, en natuurlijk ook van Gabber, Kuiffie, Zwabber, Prego, Pino, Suske en Wiske. Want er valt altijd wel weer iets te melden of te lachen.

Groet Daan

daan

Goed kijken he hij is nog zo klein, ik wilde nog een beetje zaagsel onde het jong leggen, maar Gabber en Kuiffie vreten mijn hand op als ik in het blok ga, dus ik dacht nou dan niet, ik probeer het vanavond wel weer.

Wat een schatje het met dat witte dons!!!!!!!

Kolkkie

Hey Daan,

Het is echt een schatje. Dat zo'n kleintje zo groot kan worden. Ben ook benieuwd wat er uit die andere eitjes komt.
Veel succ6 met Lucky.

Greetz,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Hoi Mariska,

wat een dotje he, ja zo klein en zo onvoorstelbaar dat dat zo groot moet worden. Het blijft bij deze want de andere 2 eitjes zijn onbevrucht helaas, de 1e was dood gegaan en ze heeft ook nog een keer een eitje van stok laten vallen. Dus Lucky heeft echt lucky hihihhii.
Daarom ben ik zo blij dat we er toch nog 2tje in ieder geval hebben.

Groet Daan

Mandy

Gefeliciteer hoor Daan met je mooie kleine Lucky, geniet er maar lekker van! ;D

Wel jammer van de rest inderdaad, maar ja, dat is de natuur en die doet wat ie wilt. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

daan

Hoi allemaal,

Deze foto heb ik vanavond gemaakt wat een schatje he, het gaat erg goed met lucky, krijgt nog steeds genoeg te eten.
Ik ben zo blij met hem/haar. De ouders zijn ook erg trots hoor.

Groetjes Daan
p.s bedankt lique

daan

en hier nog 1tje!!!!!

daan

Goeienmorgen iedereen.

Vanochtend was alles goed met Lucky, gelukkig iedere x weer een vol kroppie. Prego en Pino waren gister heel druk in huis aan het rond vliegen en opeens vloog al het as uit de asbak, een bende hahahahaahha. Maar die wilde gister nooit meer de kooi in, ze waren gister echt ff heel eigenwijs en wilde dus echt niet luisteren, zal wel door de warmte komen, maar Tino (mijn vriendje) en ik konden onze lach niet inhouden, e waren ook zo comische aan het doen, dus het wel toen wij gingen lachen of zij er ook steeds meer lol aan beleefde. En na een uur, gaven ze het op en gingen weer braaf de kooi in. We hebben wel erg gelachen om ze.
Vanmorgen toen ik naar mijn werk ging zei de valkjes buiten ook nog ff gedag en ik zag dat Gabber uit het blok was en Kuiffie was er weer braaf ingegaan, maar ik schrok, want Gabber had een hele bult op zijn borst, dus ik gelijk de voliere in en wat bleek het nou te zijn, zat er een ei aan zijn veren geplakt, een heel ei ( wel onbevrucht) maar ik had ze laten leggen zodat Lucky er een beetje lekker tegenaan kon liggen of leunen. Dus ik voorzichtig dat ei los gewurmd, het was zo'n gek gezicht, daarna kon ik er wel om lachen en Gabber ging gelijk zijn veertjes weer in orde leggen.
Op de foto zijn de ouders van Lucky, Gabber (pop) en Kuiffie (man). Liefies he'.

groetjes Daan.

Ellen

Hoi Daan,

Ziet er allemaal goed uit hoor.
Zijn die ouders nu witmasker/wildkleur? Of
zeg ik nou iets heel stoms hahaha...................

Ik vind dat toch wel wat hoor zo'n buitenvoliere.
Tis dat ik op een flat woon, daar word dat toch
problematisch op het balkon. Maar anders......................... :)

Veel sucses met kleine lucky...........en de rest natuurlijk ook.

Gr. Ellen.

daan

Hoi Ellen.

Leuk dat je mijn dagboek ook leest. :) :)
Het zijn volgens mij witmaskers en volgens mij heet het poppie ook zo. Hoewel ze wel geen wit koppie heeft heet het toch witmasker.!!!!!
Maar als ik het niet goed hebt mag iemand het verbeteren....

Ja op een balkon word het erg lastig zo'n voliere. hihihihih

Groetjes Daan

Lique

Hoi Daan,

Ja hoor, het zijn beide witmaskers.
Kijk maar naar mijn Sam.

daan

Hoi Lique,

Sorry maar ik zie geen foto een vierkant met een kruisje erin.
Zou je het nog een x willen proberen.

O.k. dan had ik het toch goed dat het poppie ook witmaskers genoemd worden.

Groetjes Danielle bedankt he.

moonwitch (diana)

hoi daan

gefeliciteerd met lucky, en ik hoop dat hij echt lucky blijft. Maar dat zal wel, hoop gauw weer foto's van lucky te zien.
Groetjes Moonwitch (diana B)
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

daan

Hoi Diana B,

Bedankt voor je lieve berichie, ik ga snel weer foto's maken ik denk vanavond dan zet ik ze morgen bij mijn dagboek.

Alles gaat goed met Lucky, ik denk wel dat we hem/haar dit weekend moeten gaan ringen, soms als ik in het blokkie kijk denk ik ach eigenlijk wel zielig he zo helemaal alleen zonder broertjes of zusjes, maar zijn papa en mama zijn gelukkig wel heel lief, en zo krijgt Lucky natuurlijk wel alle aandacht. Dus dat troost me een beetje, ik ben ook allang blij dat alles goed gaat met Lucky.

Liefs Daan

daan

6 juni 2003, 02:52:06 #14 Last Edit: 6 juni 2003, 03:07:23 by daan
Hoi allemaal,

hier zijn dan eindelijk de nieuwe foto's!!!
Alles gaat okay hier met valkjes en ook zeker met Lucky.
dit is een foto van Lucky in het blok 5 dagen oud wat een moppie he. eerst ff kijken of dit nu lukt hoor.