tweety, mayka, chanel, dora, tiny en sunny

Gestart door tweety, 10 december 2005, 14:45:02

« vorige - volgende »

tweety

hoikes iedereen

onze mayka heeft vanmorgen weer buiten ge weest  :P :P
zij heeft niet veel rond gevlogen behalve voor op haar kooi te graken maar voor de rest heeft ze zitten spelen op heer kooi
en toen ze weer in haar kooi moest heeft ze op onze arm gekropen en flink in haar kooitje gehaan en dan heeft ze omdat ze zo braaf is geweest een stukje mandarijn gekregen  :P :P

nu begint mayka al meer te proberen zeggen maar het lukt haar nog niet goed dus dat is nog effen afwachten tot ze nog een woordje zegt ze kan messchien nog niet goed babbelen maar bedelen kan ze wel al goed ze  :P :P
met haar kopje scheef kijkt ze naar de deur van haar kooi omdat ze weet dat we met onze hand in de kooi gaan om iets te geven  :P :P

groetjes tweety

zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar

tweety

hoikes trienke

wat leuk det je twee grijzeroodstaarten krijgt :P
veel plezier met je grijzeroodstaaten
het moet leuk zijn ze krijge op kerstavond  :P
nog een leuke avond en prettige feestdegen toegewenst

groetjes tweety

Petra en Cheeky

Hele fijne kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar toegewenst, hier vanuit Amersfoort:

Veel liefs van Cor & Petra

Gerda

bobbie

Fijne dagen en een te gek 2006.

groetjes, Nel :)

marilyn

hoikes meisje

idd dat bedelen kan mayka al als de beste hihihihi en meerdere woordjes komen wel  ;) ze zit dikwijls te oefenen in haar brabbeltaaltje dus we merken wel als er een nieuw woordje komt ;)

verder nog een prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar  :-*  :-*  :-*

marilyn

hoikes tweety

ik heb de naam van mijn dagboek verandert hoor want ik vind dat mayka het best verdient na de lieve woordjes die ze gisteren tegen ons heeft gezegd  ;)

mijn dagboek noemt nu de wereld van chica en mayka  :D

groetjes marilyn (mama)

Kirsten

Hoi Tweety,

Ik las in het dagboek van je moeder, dat jullie een heerlijke kerstavond hebben gehad met geslaagde kadootjes,.

En het oefenen met Mayka gaa steeds beter las is,. top hoor,. Ze heeft het duidelijk super naar haar zin bij jullie :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

tweety

hoikes kirsten

ja hoor op kerst avond was het heel leuk
maar joran is s'nachts toen dat hij in zijn bedje lag ziek geworden hij heeft 2 keer moeten overgeven en gisteren nacht ook nog eens  :-\ :-\
tis te hopen als hij vannamiddag uit zijn bedje komt dat het al wat beter is met hem

groetjes tweety

tweety

hoikes iedereen

mijn zus heeft op kerst avond mijn haar vol vlechtejes gelecht en dan vast gedaan met kleine rekkertjes in felle kleurtjes en de valkes zijn vanmorgen uit hun kooi geweest en ze zaten aan mijn rekkertjes te knabbelen en eet tijdje nadien zaten ze met hun vleugels open alsof ze een douche wilden wij hebben ze dan ook een douche gegeven  en na hun douche terug in hun kooi gestoken en mayka buiten gelaten en mayka wouw ook een douche dus hij heeft ook een douche gekregen  :P :P
jammer genoeg hebben we daar geen foto's van

groetjes tweety

tweety

hoikes iedereen

hier zijn nog wat foto's van mayka

kijk eens zo lief dat mayka kijkt

ik wil uit mijn kooi , toe laat mij uit mijn kooi plz , of heef mij een apenootje plz

yes yes yes ik heb een apenootje gekregen

zie mij nu hier een echt fotomodel  :P :P

maar mayka wilde heel de tijd de kodak pakken dus meer foto's zijn er niet

groetjes tweety

marilyn

hey tweety

bedankt om de foto's te plaatsen hé dan moet ik dat niet meer doen  ;) onze mayka kan wel lief kijken hé  :D jammer dat we geen foto's hebben van de douche  :-\ de volgende keer hou ik het fotoapparaat in de aanslag hoor  :P

groetjes marilyn (mama)

carco

Ach wat een lieverd is Mayka toch.
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hoi Tweety,

Eventjes een klein utlegje. Wat zijn rekkertjes?? Zijn dat ik het Nederlands gewoon elastiekjes of is dat nog iets anders voor je haar??

Leuke foto's hoor van Mayka.

Is je broertje weer beter??

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

WAT is ze mooi...die Mayka.....en een echt fotomodel!! ;D ;D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3