jimmy :'-( en wat nou met zijn vrouwtje???

Gestart door adnaloj, 6 december 2005, 19:40:43

« vorige - volgende »

adnaloj

hallo allemaal

me kleine jimmy is er niet meer, hij was kerngezond en vloog vaak met zijn vrouwtje ( cleo ) door de voliere, jimmy is de tweede vogel die ik in mijn bezit mocht hebben en daarom heeft hij een speciaal plekje in me hartje en ik heb veel moeten huilen toen ik vanmorgen in de voliere kwam... hij is er niet meer,.. en ik begrijp niet wrm kerngezond en dit jaar heeft hij nog 4 nestjes groot gebracht.
calvin ( 3 jaar ) vertelde me dat hij naar de sterren is gegaan bij cismo ( ons hondje die vorig jaar heen is gegaan),... ook zei hij als we sterre zien dan zwaaien we he mama???
ik was compleet ontroerd,...


maar me cleo dan?? ze is binnen nu omdat ze zichzelf helemaal vervuilt heeft en ze wil niet eten nu hij weg is  :'( :'( :'(
ik zal haar toch ook niet verliezen????
ik heb wel een ander valkje bij haar in gezet die het allebei gewent zijn om binnen te staan,...


jimmy ik hoop dat je op de sterren op ons neerkijkt, vergeten doen we je niet en je hebt een mooi plekje bij ons in de tuin  :'(

xxx jolanda

sweetfuzzy

Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

adnaloj

hai bedankt voor je snelle reactie dank je wel,...
en jouw tweety ik heb dr ook zo 1 ook een tweety in presies dezelfde mutatie wel grappig

groetjes jolanda

Riny

Hoy Jolanda                                      
Sterkte gewenst met het verlies van jou Jimmy.
Ik weet zeker dat die bij jou een fijn leven heeft gehad.
Groetjes Riny
                               

adnaloj

ik hoop het ook riny,
ik snap het ook gewoon niet,... hij is zomaar gegaan,
niet ziek ofzow want dan was ik naar de da gerent maar dat was niet nodig ofzow
zomaar weg heel raar

x jolanda

mend0w


Tara

Hoi Jolanda,

pff nog een :(
Heel veel sterkte met het verlies van jouw Jimmy...
Heel vreemd, zo'n plotse dood...
Sterkte hoor.

Groetjes, Tara

Caroline

Jolanda heel veel sterkte met het verlies van Jimmy en het alleen verder gaan van zijn vrouwtje.

Caroline  :)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marianne

Hoi Jolanda,

Veel sterkte met dit verlies.

Liefs Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Valerie

He Jolanda,

Heeeeeeel veel sterkte! Ik weet hoe het voelt zo'n dierbaar gevleugeld maatje te verliezen. En ik begrijp je zorgen om Cleo. Had ik vorig jaar ook toen Rocky stierf en Valko treurde.
Cleo komt er wel weer boven. Het heeft even tijd nodig.
Sterkte!



adnaloj

dank jullie wel allemaal, doet me erg goed al deze berichtjes  :-*
cleo is weer aan het eten maar ze is nog steeds erg vies. ( onder haar kontje zit allemaal poepjes ) ze poetst zich weer, en ze kan het wel goed vinden met het nieuwe maatje,..
ze is er gisteravond ook de hele tijd uit geweest lekker kroelen met ons op de bank  en dat was wel heel fijn, daarna ging ze heerlijk slapen zonder ook maar 1 keer te roepen naar haar mannetje die dr niet meer is,...

ik mis hem wel,..
maar alsnog bedankt allemaal


groetjes jolanda

Gerda

Hoi Jolanda,

Veel sterkte!!! Jimmy heeft zo te horen een goed leven gehad. En dat is het belangrijkste!!!
Arme Cleo, hoop dat ze snel weer went om zonder Jimmie te zijn. Houd haar maar goed in de gaten. Plakkende ontlasting kan ook op een ziekte duiden. Maar als het vandaag al weer goed met haar gaat, zal ze inderdaad 'alleen maar' erg van slag zijn geweest.

Wel prachtig wat je Calvin zei!!! Jimmie is bij de sterren!!!!

Groetjes, Gerda