Pico :D krijgt een nieuwe kooi, nu nog kiezen welke?

Gestart door mend0w, 6 december 2005, 16:10:23

« vorige - volgende »

mend0w

mend0w

haaaii

Wat een gezelligheid :D
Normaal maakt pico niet zo'n veel geluid.. maar ik zette een muziekje net aan..en je hoort  hem alleen nog maar fluiten hhaha  ;D Heerlijk!!

Groetjes Mandy

bobbie

Hoi hoi,

Gezellig is dat he, zo'n vrolijke vogel. het wordt al echt je maatje hoor ik.

Groetjes, Nel :)

Tess@

Hoi Mandy ,
Leuk dat je ook een dagboek bent begonnen.
Pico Staat leuk op de foto. lief koppie!
veel plezier en sucses met tammaken maar dat lukt al heel goed zo te lezen. ;D

veel plezier met je nieuwe aanwinst!!

Groetjes Tess@

mend0w

Hey tessa!
ikb en al inderdaad een heel eind op weg haha
vind het ook steeds leuker..
en vond het al heel erg leuk  ;D ;D ;D ;D
Groetjes Mandy

mend0w

Hey!

Heb net weer even met Pico zitten oefen met het opstappen..
Het gaat echt steeds beter ;D.. zolang als ze nu op mijn vinger trosgierst zat te eten heeft hij nog nooit gedaan!!

Maar het zal me zeker lukken dat ze uiteindelijk lekker goed tam is haha  :D

Snel meer..en foto's !

Groetjes Mandy en Pico ;D

Riny

Hallo Mandy
Ik was je overal aan het zoeken ,was je al verdwenen naar pagina 2.
Dat kan natuurlijk niet,dus heb ik je snel naar boven gehaald.
weet je wat ook lekker is voor Pico.
Als je wat zaadjes die hij te eten krijgt zaait in een potje en als dat gaat groeien om hem dat groen te geven.
En je mag hem als je hem aan het leren bent om op te stappen ook belonen met een stukje soepstengel.
Groetjes Riny :D

mend0w

Heey riny!
Hahaha wat lief ;)
Ik zal het inderdaad een keer proberen :p..
Gewoon die zaadjes die hij te eten krijgt dus?
Ik ga nu weer even lekker oefenen met pico..
maar wat hij nog vooral doet..als ik met mijn hand in de kooi kom..blijft hij toch nog blazen..en probeert te bijten als ik dichter bij kom..maar heb ik trosgierst..dan valt hij aan, en via dat kan hem dan wel weer laten opstappen..Maarja Oefening baart kunst;)

Groetjes mandy En Pico!

Riny

Hoy Mandy en Pico
Hij zal nog wel een beetje bang zijn maar dat gaat wel over.
Wat je ook wel eens kan proberen als hij in zijn kooi zit,is gewoon je hand stilletjes in de kooi houden .
Dan merkt hij ook dat je niet altijd wat lekkers bij je hebt en hem toch niets doet.
Maar die wordt wel tam want je bent super goed bezig.
Morgen of overmorgen zal Paul wel naar je dagboek komen kijken.
Hij vondt het heel leuk dat je er een begonnen was.
Groetjes Riny :D :D

Ankie

Hoi Mandy

Wat leuk dat je een dagboek begonnen bent !!!
Prachtige valk hoor Pico !!! Leuk om te lezen hoe je met hem of haar bezig bent ! Gaat helemaal goed komen en voordat je het weet is hij/zij hartstikke tam !
Ik kom gauw weer bij je buurten !
Groet van Ankie

mend0w

heey!
Poeh heb geluk gehad...
Ik wilde net met pico gaan oefenen..kwam met de trosgierts, en die viel hij egt letterlijk aan(maar egt blazend en soort van piep ofzo)..
Kreeg ikt e horen..dat mijn broertje dus met zijn handen in de kooi was geweest.. (had hij al eens eerder gedaan, om gewoon te oefenen en Pico kwam ook al een beetje bij hem op de vinger zitten)..Maar wat bleek...
Pico was dus vanmiddag weer uit de kooi geweest.. wat ik dus echt niet wist..En weer tege de muur opgevlogen..
Ik gelijk naar m'n broertje toe..hem een preek gegeven..
Maar na een minuut kreeg ik Pico weer op de vinger en zat Hij gewoon weer rustig te eten (was bang dat ik weer van voor af aan kon beginnen..maar viel mee  ;D)
Ben echt blij met Pico!

Groetjes Mandy en Pico

Riny

Hoy
Mandy
Hebben jullie thuis wel iets voor de ramen hangen?
Want er vliegen ieder jaar veel valkjes tegen het raam omdat ze denken dat ze erdoorheen kunnen vliegen.
Is je broertje nog klein?
groetjes Riny :D

mend0w

Hier weer eventjes wat foto's van Pico op mijn vinger! :)

en de volgende

mend0w

Hey Riny..
Naja der hangt bij ons in de keuken (huiskamer en keuken lopen naar elkaar door..) zit een grote sticker..
En voor de andere ramen zijn lamelle..op soort openstand.. dus niet dat ze geheel dicht zijn..
Mijn broertje is 14jaar..en ik kan vertellen wat ik wil maar meneer luister toch niet naar mij :p..
Ik hoop maar dat het tot hem door dringt wat ik tege hem zei..
Maar bij hem is dat altijd maar even afwachten..hij word nog al wat brutaal ;) maja dat ken ik wel hahah  ;D

Groetjes Mandy

Shirly

Hoi,

Goed zo pak hem maar aan hoor. Het is jou vogel toch. Het zou niet leuk zijn dat alles wat jij bijna voor elkaar hebt hij weer even verknalt.
Ik hoop dat je snel je schatje kan knuffelen. HIj zie er wel erg lief uit.