16 april 2024, 20:20:10

normaal??

Gestart door zwolse_girl, 5 december 2005, 11:35:53

« vorige - volgende »

zwolse_girl

Hallo..

Als mijn kuif in de kooi zit en kijkt in de spiegel brabbelt hij en schreeuwt hij alles bij elkaar.. allerlij geluidjes maken

de laaste tijd als hijdan voor de spiegel zit doet hij zijn koppie omlaag onder de spiegel zo beweging als je zeg maar je valkje kroelt.. is dat goed of??

Riny

Hoy Jolanda
Kuif gaat dat spiegeltje behandelen of het zijn partner is.
daarom wordt ook geadviseerd om valkjes beter een partner te geven en geen spiegeltje.
Groetjes Riny :D

Tara

Hoi,

met een spiegeltje gaan ze vaak om alsof dat spiegeltje een partner is.

Dankzij een spiegeltje gaan de meeste mannen een beetje meer macho-gedrag vertonen als zonder een spiegel.

Doordat valkjes een spiegel als 'partner' zien, vertelt men dat ze er minder tam door worden, maar dat vind ik ook maar weer onzin.

Het is dus normaal gedrag wat jouw valkje vertoont ;D

Groetjes, Tara

es

Hoi,
Tigo van mij is 4 mnd jong, en zit het liefst buiten zijn kooi op zijn spiegel. 8)
Ik heb zelf zolang ik nog met hem kan kroelen en kusjes geven en hij niet kwaad gaat doen tegen mij is alles goed.
Zodra hij zijn gedrag gaat veranderen onderneem ik stappen want dan gaat hij de spiegel inderdaad als partner zien, en zou dat misschien tussen mij in komen te staan,dan zal ik het weghalen.
Het heeft geen invloed gehad om hem tam maken.
Maar hou het wel in de gaten, en anders kan je het spiegeltje altijd weghalen.

Riny

Hoy Es
Wil jij Tigo graag alleen houden of na verloop van tijd een tweede valkje erbij??
Groetjes Riny :D

es

Citaat van: Riny op  5 december 2005, 17:24:34
Hoy Es
Wil jij Tigo graag alleen houden of na verloop van tijd een tweede valkje erbij??
Groetjes Riny :D


Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dat ik Tigo alleen wil houden.
Hij is bijna de hele dag uit zijn kooi nouja als ik thuis ben dan hé , dus aandacht volop en ik ben bang dat ik 2 te druk heb heb nog meer dieren hier in huis en word dan aardig vol. ::)
dus. ;D

Riny

Hoy Es
Waarom zou je dat bijna niet durven zeggen??
Iedereen moet doen wat hij/zij denkt dat goed is daar heeft niemand anders zich mee te bemoeien.
Ik vroeg het ook alleen maar omdat als Tigo zoveel met zijn spiegel speelt,hij misschien niet meer een andere partner wil.
En als je dan van plan was geweest om een andere erbij te nemen dat je dan misschien problemen kreeg.
Groetjes Riny :D :D

es

Hoi Riny,
Ik dacht ook wel dat je dat zou gaan zeggen over dat hij dan evt. geen andere partner zou accepteren nu hij zo met zijn spiegel bezig is.
Nu is hij niet dag en nacht met zijn spiegel bezig is ook erg actief bezig met het molestreren van andere dingen ::)
Maar ik was en ben me er van bewust van die spiegel :)
En ik dek hem ook wel eens af als ik vind dat hij er TE lang voorzit en dan bedoel ik geen uren.
Heb er nu een touw aangehangen en dat vind hij geweldig, en de rest van mijn nieuwe spullen ook  :o
Gr.Es

Riny

Hoy Es
Wat maakt het dan toch uit als je hem toch alleen wil houden.
Als hij maar gelukkig is.
groetjes Riny :D

es

Citaat van: Riny op  5 december 2005, 18:10:49
Hoy Es
Wat maakt het dan toch uit als je hem toch alleen wil houden.
Als hij maar gelukkig is.
groetjes Riny :D

is ook zo weet je ik ben nu zo gelukkig met hem, en steek al mijn energie erin, en ook in mijn andere diertjes, en ben bang als ik er nog 1 erbij heb dat ik het niet meer goed kan verdelen.
Ik ben me nu niet aan het verdedigen maar wou het gewoon even vertellen ;D ;D
En Tigo komt zeker niets tekort als ik dat zou merken dan wordt het een ander verhaal. ;)


zwolse_girl

Ik wil het liefst onze kuif ook alleen laten maar hij fluit en doet altijd wel naar zijn spiegeltje.. ook als ik hem naar de grote spiegel breng fluit die nog harder  :o

es

Citaat van: zwolse_girl op  5 december 2005, 18:53:56
Ik wil het liefst onze kuif ook alleen laten maar hij fluit en doet altijd wel naar zijn spiegeltje.. ook als ik hem naar de grote spiegel breng fluit die nog harder  :o


Hoi
Wat doet ie als je het spiegeltje weg haalt zo af en toe ???
Gr. es

zwolse_girl

dan zal die iets rustiger zijn maar niet veel.. toen hij nog geen spiegel had vloot hij ook de hele dag door hihi  ;D

zwolse_girl

p.s die foto wat je hebt onder je text.. kun je miss voor mij ook zo 1 maken  :-[ ;D

es

Citaat van: zwolse_girl op  5 december 2005, 19:20:32
p.s die foto wat je hebt onder je text.. kun je miss voor mij ook zo 1 maken  :-[ ;D

bedoel je die foto van Tigo ??? ???