6 mei 2025, 02:31:28

Welke mutatie?

Gestart door Valerie, 9 december 2005, 22:21:01

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi,

Ik heb mama Valko gezien. Vraag is wat ze precies is. Cinamon bont/ lutino bont?

Rob S

Hoi Valerie,

Volgens mij bestaan er geen lutino bonte valkparkieten, dus moet dit een Cinnamon bonte valkparkiet zijn.

Groeten Rob

Bianca

klopt lutino bont bestaat niet, het is idd cinnamon bont ;D

Bianca ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Valerie

Ok, Bedankt.
Nu ff uitrekenen. Papa van Valko leeft niet meer. Was wildkleur split bont?? Dan moet Valko toch ook split bont zijn of niet?
Ik ga zo ff mutatierekenen.  :P

Valerie

???  :o  ???
Ik snap er niks meer van. Wat maakr het uit of papa split was of niet. Als mama echt die bonte is, moet alko split bont zijn en split cinamon, maar Valko heeft geen vlekjes in zijn nekje? Kan dat wel?

Bianca

een valkje kan heel goed split bont hebben zonder dat er vlekjes in de nek te vinden zijn hoor!
Eigenlijk is het juist "niet" normaal als ze het wel hebben.

Rianne

Hoi Valerie,

bonte lutino's bestaan wel, maar die zijn gewoon geel. :)

Bianca

ja hahahaha oke jij wint, ik heb er zelf ook eentje maar goed, je snapt wel wat er bedoelt wordt toch?!
wel is het goed dat je het toch even zegt zodat valerie niet in verwarring kan raken, hihihihi

Bianca

Valerie

Niet in verwarring? Ik ben oh zooo in verwarring.  ;D
Maar als dan Valko split bont is, wordt het wel erg leuk. Ben nu al heel nieuwsgierig naar jongen.  ;D

Bianca

whahahahahahaha, ohohohoh, hihihiihi

Dit is dus mijn geparelde bonte lutino en doordat ze parels heeft zie je het een klein beetje maar normaal dus niet.
toedels
Bianca

Valerie

Mooi Bianca!
Zou die bij Peppie passen?  ;D
Prachtig koppeltje, heb je daar zitten. ;)

Quendi

idd, bonte lutinos bestaan wel degelijk. Die van mij is namelijk lutino bont gepareld :)

groetjes Sietske