28 maart 2024, 09:54:50

Pootje zwaar gewond

Gestart door Paul, 1 juni 2003, 19:34:55

« vorige - volgende »

Speedy

Ik heb het op een duitse internet site ergens gezien....heb de foto gekopierd en mijn eigen tekst erin gezet.
De bordjes kun je wel kopen in Nederlandse dierenwinkels, blanko....en dan een valkparkieten sticker erop, klaar.
Maar die zijn niet zo mooi.

Groetjes,
Trudie

Paul

Hoi allemaal,
Bedankt voor alle reacties op de gewonde Stan.
Ik verklaar hem hierbij voor genezen want vanavond heb ik alles geprobeerd en hij doet gewoon weer alles normaal met zijn pootje :-)
Als je hem vasthoud met de pootjes los kon je het goed zien, dan ging de ene helemaal dicht en de gewonde liet hij open omdat buigen pijn deed denk ik :-(
Nu kneep ie ze allebij evenver dicht dus dat was een goeie test en hij vind het totaal niet erg als ik hem vasthoud :-)
Ook het beschadigde teentje is al zo goed als niet meer te herkennen als zijnde gewond :-)
Zelfs het vel is al weer zo goed als teruggegroeid dus hij heeft echt heel veel mazzel gehad :-)
Hij ziet er nu weer stoer en bewegelijk uit, heel wat anders als dat zielige gewonde hoopje wat ik zondag van de grond raapte.

Groetjes,  Paul

casper

Hoi Paul,

Blij te horen dat het weer de goede kant uit gaat met Stan. Je hebt natuurlijk behoorlijk in de rats gezeten die eerste dagen.

En Trudie, je hebt helemaal gelijk dat er bij Paul verkeersbordjes moeten komen, maar niet alleen voor de mensen, ook voor de valkparkieten! :P  Wat ik mij herinner uit mijn Rotterdamse dagen is dat de parkietjes zoveel vrijheid hebben dat niet duidelijk voor ze is waar ze wel en niet mogen zitten. Het beste is om de gevaarlijke plekjes te markeren met  bordjes als deze:


En de parkietjes natuurlijk ook nog even op verkeersles sturen  ;D :D :D :D

Groetjes,


C a s p e r

Speedy

 :D :D :D Deze is zeker heel goed, bij mij hebben ze zo ie zo al een verbod om op de grond te komen.

Groetjes,
Trudie

Ellen

Helemaal gelukkig allemaal weer Paul.
Je schrikt je toch het apelazerus als zoiets gebeurd.

Goed hoor dat het weer goed is gekomen.
Gr. Ellen.

Tara

Heeey Paul,

ik ben echt heel blij voor jou en natuurlijk voor Stan dat zijn pootje weer tip top in orde is, hij zal het vast een tijdje moeilijk hebben gehad maar gelukkig was het niet afgereden. Hij zal je nu ook wel dankbaar zijn (niet voor het ongeluk ;)) omdat je zijn pootje genezen hebt, het is wel vanzelf genezen maar het is toch ook iets aan jou te danken hé ;).
Groetjes, Tara

Valerkiet

hallo paul,
ik ben erg opgelucht voor je! :D
nog veel geluk verder met je valkje!!!

valerie

Irene

Dag Paul,

Ach gos, hoe gaat het nu met de patient en met jou? Je zal wel geschrokken zijn!
Sterkte! Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Barbara

He Casper, heb je Dimi van mij geleend om in het bordje te zetten?, ik herken zelfs zijn silhouet al.... mag wel hoor, wordt ie beroemd van!  :D

casper

Hi Barbara,

Jij hebt scherpe ogen zeg, je lijkt wel een valkparkiet  ;D

Het is inderdaad Dimi die zijn weg gevonden heeft tot het verbodsbordje. Met mijn snaveltje en pootjes kan ik nog niet zo goed photoshoppen, en om Paul toch snel aan een bordje te helpen heb ik daaarom gebruik gemaakt van jouw uitgeknipte Dimi. Hij had ook de perfecte houding, zeker aspiraties om fotomodel te wordenl? :D :D

Groetjes en bedankt,


C a s p e r

Paul

Hoi Irene,
Met het pootje van Stan gaat het weer helemaal perfect :-)
Alleen een stukje vel moet nog teruggroeien maar dat zie je alleen als je heet goed kijkt.
Dat was er namelijk ook vanaf gegaan tijdens het ongeluk met zijn pootje :-(
Het loszittende velletje had ie er zelf meteen vanaf gepikt en dat zag er toen wel eng uit :-(
Maar je ziet er nu gelukkig niks meer van en hij huppelt weer net zo vrolijk overal naar toe :-)
Valkjes kunnen dus best wel wat hebben gelukkig.
Maar ik dacht toen het net gebeurd was dat ie echt wat gebroken had en ik schrok ook heel erg van zijn vleugel want die hield ie zo vreemd maar dat was denk ik gewoon van de pijn :-(
Gelukkig is alles nog goed gekomen :-)

Groetjes, paul

Irene

dag Paul,

Ik ben heel blij voor je dat alles met Stan en daardoor ook met jou ;D weer goed gaat. Ik kan me zo  goed voorstellen dat je schrikt. Zeker omdat zo'n beestje niet kan praten en aan kan geven wat er aan de hand is. Als hij dan ook nog velletjes lostrekt, zie je helemaal al niet goed meer wat er aan de hand is. Hopelijk blijft Stan (en je andere valkjes natuurlijk ook) voorlopig weer "ongelukvrij".

Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes