13 mei 2025, 09:44:35

emca slaapt nu veel?!?!?!?!

Gestart door emca, 5 december 2005, 20:24:17

« vorige - volgende »

emca

hoi allemaal,

ik heb een klein vraagje, naar dat roosje af gelopen weekend gestorven is lijkt emca minder actief dat ze op het moment veel liever slaapt dan speelt heb ik het idee. Ze krijgt nu extra vitamine in haar drink water, ei krachtvoer en naast de zaadjes waar de zonnen pitjes worden uit gehaald ook nog brokjes naar advies van dierenarts.
Mijn vraag is nu of het normaal is dat Emca liever meer slaapt door dat ze verdriet heeft maar ook blij met haar nieuwe vriendje (ze zitten beide in een aparte kooi) of zou ze ziekjes worden wat ik eigelijk niet zou denken om dat ze antibiotica krijgt sinds vrijdag j.l toen roosje ziek was en stierf had ik ook eerder op het forum gevraagd of het verstandig is om met de kuur door te gaan wat we nu ook doen, moet ik me zorgen gaan maken????? :-\ :-\ :-\ Want als ik haar roep als ze slaapt reageert ze wel.

groetjes Emca, roosje †††, kuif je, carlijn en remco
emca, kuifje, roosje r.i.p, luna jongies en verzorgers

1e eitje is gelegt op 22-05-06 bevrucht niet geboren
2e eitje is gelegt op 24-05-06 bevrucht geboren op 12 juni.
3e eitje is gelegt op 26-05-06 bevrucht geboren op 13 juni
4e eitje is gelegt op 28-05-06 bevrucht geboren op 16 juni
5e eitje is gelegt op 30-05-06 bevrucht geboren op 17 juni

Riny

Hallo Carlijn
Je moet wel bedenken Emca nu geen afleiding heeft in de kooi,sinds hij er alleen in zit.
En of valkjes echt verdriet kunnen hebben weet ik niet maar treuren kunnen ze wel volgens mij.
Maar als je heel erg twijfeld zou ik, al was het maar voor mijn eigen rust,toch even naar een DA gaan.
Groetjes en succes Riny :D