14 mei 2025, 00:50:01

Gebroken/gekneusd pootje

Gestart door gerdien, 14 november 2005, 08:26:35

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

hoi gerdien
Mat een hoop geduld en doorzettingsvermogen kun je een valkje misschien leren praten.
Een mannetje is er beter in dan een pop, maar niet alle valkjes zullen leren praten.
Wel kun je mannetjes makkelijker fluitdeuntjes aan leren.
Maar zoals ik al zei veel dezelfde woordjes tegen hem zeggen en heel veel aandacht.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Elegance

Hoi hoi

Ik heb ook een valkparkiet met een zere poot en ik heb dat gedaan wat ik van mijn opa mee op de weg kreeg. Wij hadden vroeger een kleine boederij.

Kamille thee is goed voor mens en dier.

Ik heb nu Kamillosan uit de drogisterij gehaald en ik meng een paar druggel in een bakje met warm water en badder daar zijn voetjes in. Hij vind het ook nog lekker dus ik denk dat het de goede kant op gaat en hij krijgt ook regelmatig een spuit met  calcium/magnesium. Alleen zo lang hij binnen zit.

Hij is er al heel veel van opgeknapt want hij wilde niets meer eten en woog nog maar 50 gram nu zit hij weer op 80 gram en ik denk dat het nu de goede kant op gaat .

marilyn

hoikes elegance

als hij van 50 gram naar 80 gram gekomen is dan is hij idd op de goede weg en wat kamille betreft dat heeft een ontsekingswerende en kalmerende werking voor mens en dier ook voor de spieren is dit heel goed dus als je kamille in zijn badje doet zal een gekneusd pootje langzaamaan wel beter worden. je hoeft niet bang te zijn dat hij van zijn badwater drinkt want kamille heb je ook in thee dus dat is normaal niet giftig

groetjes marilyn