8 mei 2025, 22:08:00

speelgoed voor de valk

Gestart door novy, 17 juni 2003, 16:41:37

« vorige - volgende »

novy

eris zo vreselijk veel inde dieren winkel wat is nou leuk om te kopen ergens heb ik gelezen over een klimtouw ? ook iets voor buiten de kooi het hoeft niet perse in de kooi xxyvon

Speedy

Hoi Yvon,

Je kan ook zo'n touw kopen, die je aan de tralies kan bevestigen door een dop schroef.
Die kan je ook aan de buiten kant ophangen in een halve ronding....ook erg leuk.

Groetjes,
Trudie

Cobie

Hoi Novy.

Mijn valkjes zijn gek op een rietje. Dit heb je meestal wel in huis en kost dus niets.
Echt uren lang speelplezier.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Marianne

17 juni 2003, 20:08:33 #3 Last Edit: 18 juni 2003, 12:00:13 by Marianne
Hoi Yvon,

Mijn valkjes zijn ook dol op speelgoedjes.
Ze zijn hier dol op een bel aan een glimmende ketting,
een touw trap met houten treden, allemaal gekleurde staafjes en schijfjes aan een glimmende ketting, een schommeltje en een zit touw in de kooi (zoals Trudie beschreef).
Maar spelen met een wcrol, rietjes en foldertjes vinden ze ook erg leuk. Je kunt het zo gek maken als je zelf wild natuurlijk.

Veel plezier met het uitzoeken naar een speeltje voor Coco.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Remco_Ultee

Of een skateboard  8)

Mijn valkjes spelen nog niet echt, ja beetje heen en weer lopen enzo en met mij speelt er wel 1, ik zal eens een rietje proberen  :)

Barbara

Rietjes vinden ze vooral leuk om naar beneden te gooien vanaf de koelkast, heb ik ervaren met Croky  :D Net als potloden en pennen. Croky vindt een aantal glimmende ringen aan elkaar met onderaan een belletje erg leuk en een simpele schommel. Er hangt ook een schommel in van stukken dikke tak en touw, ook uit de winkel en duur, en die vindt ze alleen leuk om aan te knagen ::)

Dimi speelt eigenlijk haast nooit, saai hè?

Valerkiet

novy

barbara wat leuk zeg met dat rietje voorlopig vind coco de lamp nogal leuk ................... :P

ziralioness

Schommeltjes vind ik een aanrader... ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...