My cute little bunnies: Dormili,Truukje & Nutty†

Gestart door Monky, 3 december 2005, 22:04:52

« vorige - volgende »

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bello

Hoi Monique,

Heel veel sterkte gewenst, jammer dat Nutty het niet gered heeft.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Valerie

:'( Ik lees het nu pas.  :'(
Arme Nutty! En het ging even weer beter.
Wat vreselijk!
Monique, heel veel sterkte met dit zware verlies!

miranda8482

Jeetje.... :'(ik vind dit heel erg voor je. Gisteren leek het nog wat positief .....
Heel veel sterkte met het verlies van je dierbare konijntje, en dat je andere konijn het ook niet al te moeilijk gaat krijgen nu Nutty er niet meer is...
Voel je niet schuldig, je hebt gedaan wat je kon. Maar begrijp je gevoel!
\Sterkte!

Groetjes Miranda

ziralioness

Ach wat rot voor je...  :'( Heel veel sterkte met het verlies van Nutty!!
Denk maar zo; hij heeft heel oud mogen worden en je hebt altijd goed voor hem gezorgd... en dát is het belangrijkste!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

marga

hoi monique
ik lees het nu net kreeg geen mailtje als er een bericht was
wat naar voor je dat nutty er niet meer is
wat zal je hem missen :'( :'( :'(
heel veel sterkte de komende tijd
liefs marga

Monky

Bedankt allemaal voor de lieve berichten en reacties.
Liefs,
Monique

Het was vanochtend toch wel even moeilijk om Dormili alleen te zien in die grote kooi...Je kan wel zien dat ze hem mist. Ze is heel onrustig en is overal aan het graven.
Ze zal het nog even alleen moeten redden tot ik eraan toe ben een nieuwe nijntje te nemen.

Ik heb Nutty laten cremeren. De as zal naar de dierenarts gestuurd worden en ik kan het daar ophalen.
Mijn tuin is nog alleen maar bouwgrond, maar dit voorjaar gaan we de achtertuin onderhanden nemen en we maken een gedenkhoekje voor al mijn lieverds die nu niet meer bij mij zijn. Daar wil ik dan ook Nutty's as begraven zodat hij toch nog een beetje bij me is.

Ik mis hem ontzettend...

Dag mijn lieve Nutty...
Geef Wolly een knufje van mij...
Ik zal je nooit vergeten.

Romy

Hoi Monky

Dat vind ik een erg mooi idee om te doen! Zo kan je altijd eventjes naar daar gaan om toch nog bij je lieverds te zijn en hen te gedenken.

Groetjes
Romy

miranda8482

Snap dat jullie het erg moeilijk hebben! En ach die Dormili...dit is natuurlijk voor iedereen wennen.

Mooi idee om een gedenk hoekje te maken voor al je dierbare beesten!

Groetjes miranda

Riny

27 januari 2007, 14:18:38 #69 Last Edit: 27 januari 2007, 14:22:11 by Riny
Hoy Monique
Ik kom even informeren hoe het met Dormilli en met jou gaat?
Groetjes Riny

Monky

Hi allemaal,

Dormili heeft veel moeite met het wennen aan het alleen zijn. Ze eet nauwelijks en zit zielig in een hoekje. Ik probeer haar er vaker uit te halen en nog vaker los te laten lopen. Ze lijkt dan weer een beetje op te leven.

Ik heb allerlei lekkernijtjes voor haar gekocht. Ook voor haar verjaardag. Dat was gisteren. Ze is nu 3 geworden.

Ik zal sowieso een nieuw maatje voor haar halen in de niet al te verre toekomst. Ik ben er alleen zelf op dit moment niet aan toe.  Ik hoop dat ze het tot die tijd trekt. Anders zal er toch eentje eerder moeten komen. Ik ben sterk aan het overwegen er dan eentje uit de opvang te nemen. Ze hebben ruime keus en de een is nog liever dan de andere. En allemaal hebben ze een nieuwe baasje en maatje nodig.

Ik heb wat fotootjes gemaakt van Dormili.

Zo zit ze praktisch de hele dag... het voer blijft onaangeraakt...

Ze zit als ze los is heel vaak in dit tonnetje. Het is van een oude krabpaal van Zotty (poes)

Ze vindt het maar wat leuk om te proberen er doorheen te graven en knagen  :)

Effe krabben...

Wat een koppie hè?

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ik kan me voorstellen dat het heel erg moeilijk is nu voor je, en ik hoop dat Dormili er overheen komt. En jullie natuurlijk ook.

Liefs

Mara

Riny

Hoy Monique
Mag ik vragen of jij je soms schuldig zou voelen tegenover Nutty, als je nu al een andere konijntje erbij zou nemen?
Iedereen die jou een beetje kent weet dat je het alleen maar zou doen ,om Dormili weer gelukkig te zien.
Dat jij Nutty nog lang niet vergeten bent, weet iedereen.
Groetjes Riny

*Esther*

Hoi Monique,

Wat heeft Dormili een mooie kleur!
Ze ziet er goed uit hoor voordat ze op dit moment niet zo veel eet.

Het leuke aan konijneopvang vind ik, dat je je eigen konijn vaak mee mag nemen om te koppelen. Dan kan Dormili zelf een nieuw maatje uitzoeken!

Sterkte met het verlies van Nutty!

groetjes Esther

Monky

Hi Riny,

Misschien wel een klein beetje.
Hij is amper een week dood en ik kan bijna zijn naam niet uitspreken zonder een hele grote brok weg te moeten slikken.

Kirsten was op zoek naar een nieuw konijntje omdat die van haar 2 weken terug was overleden. Ze vertelde dat ze de nieuwe uit de opvang had gehaald. Ik heb de sites heel voorzichtig bekeken en alle zwarte hangoortjes vermeden.... zielig toch eigenlijk... ik ben gewoon bang om een gelijkenis van Nutty tegen te komen.

Ik ben er gewoon nog niet helemaal aan toe  :'( Ik mis hem nog steeds heel erg  :'(

Hi Mara en Esther,
Bedankt voor jullie lieve reacties.
En Esther, die konijntjes van jou heb ik ook nog bekeken. Ik ben nu alleen een beetje bang voor langharige konijnen. Ik ben als de dood dat die ook een verstopping zou krijgen.... zoals Nutty... dus ik blijf weg van de langharigen... maar ze zijn prachtig om te zien en het is een hele leuke foto.

Ik sleep me er wel doorheen, maar alles op zijn tijd.

Groetjes,
Monky