My cute little bunnies: Dormili,Truukje & Nutty†

Gestart door Monky, 3 december 2005, 22:04:52

« vorige - volgende »

Dierenfreackske




Monky

Wow... wat heb ik mijn nijntjesboek verwaarloosd  :o :o :o

Het gaat verder prima met ze hoor. Het zijn twee heerlijke spring in het veldjes  ;D En gelukkig gaan ze goed samen. Truukje is wel wat gegroeid, de kleine vreetzakje hahaha. Hij heeft een mooie vacht en is heerlijk knuffelbaar  :)

Dormili is nog altijd lekker pittig al vindt ze het ook lekker om af en toe op schoot te zitten.

Het is altijd zo schattig om die twee samen te zien. Hij is zo'n beetje 2 keer zo groot als dat zij is  :D

Ik had op gegeven moment een houten brugachtig ding in de dierenwinkel gevonden waar je ook een tunneltje van kon maken. Ik heb dat in de kooi gezet. In eerste instantie had ik hem haaks op de lengte van de kooi gezet. Ik dacht, dat is leuk, dan hebben ze een soort holletje. Nou Dormili begon er meteen een nestje te bouwen en Truukje begon dat net zo hard weer met zijn dikke kont af te breken. Dat vond ik toch wel wat sneu dus heb ik hem toch maar in de lengte geplaatst. Nu wordt het ook nog wel als holletje gebruikt, maar vaker om lekker doorheen te sjezen  ;D
Als ik de kooi verschoon, plaats ik het ook in de ren samen met het tonnetje van de oude krabpaal. Ze hebben er werkelijk de grootste lol mee  :)

Hier wat kiekjes:


Dormili gebruikt het tunneltje om lekker doorheen te kruipen  :)


Truukje past er net in... gaat er ook uitgebreid in liggen. Zijn achterpoten steken alleen uit hahaha. Zo heeft Dormili ook wel eens gelegen... haar achterpootjes staken eruit en verder kon je haar niet zien, want daar is ze niet lang genoeg voor  ;D


Dormili is Truukje aan het wassen  :-* Wat een verschil in grootte  :)


Mijn lieve Truukje  :)

Het zijn zulke heerlijke pollewoppies  :)

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Leuke foto's van je nijntjes. Echt zo lief.

Groetjes

Mara

Romy

Hoi Monky

Oh wat vind ik nijntjes ZO lief! En de joue zijn ook heel erg mooi  :-*
Mag ik je vragen op welke vloerbedekking Dormili en Truukje zitten? Het lijkt alsof ze binnen zitten? Klopt dat?

Groetjes
Romy

Monky

Dank je wel Romy en Mara  :)

Nijntjes zijn ook erg lief. Ik heb geluk dat ze beide een ontzettend lief karakter hebben.

Romy, ik heb mijn konijnen binnen. Ik wil ze altijd kunnen zien en contact met ze hebben. Ik weet dat ze heel goed buiten kunnen leven, maar ik wil al mijn beesies bij me hebben  :-[ ;D
Wat op de vloer ligt is geen vloerbedekking. Het is wat ze noemen marmer stone. Het zijn hele kleine korrels marmer die met een hars lijm over de grond wordt uitgesmeerd zoals je bijvoorbeeld spachtelpuzt (of hoe je dat ook schrijft). Ik laat ze gewoon lekker in de woonkamer rondhuppelen in hun ren.

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Ik zag hoe de nijntjes gehuisvest zijn in je boekje met de kerstversiering. Je hoeft je niet te schamen omdat je nijntjes binnen zitten hoor! Ja ze kunnen buiten, maar dat betekent niet dat ze het slechter hebben binnen he!
Jullie vloerbedekking vind ik heel erg mooi!! Is het ook onderhoudsvriendelijk (dat vraag ik je omdat we in het huis wat we gekocht hebben, andere vloerbedekking willen leggen, en nieuwe ideeën zijn altijd welkom  ;)) Als je dit te hard offtopic vindt gaan, mag je me altijd IM-men hoor. Alvast bedankt   :D

Groetjes
Romy

Monky

Hey Romy,

Wat wij op de vloer hebben liggen is Marmerstone. Het zijn in feite allemaal kleine stukjes marmer die met een hars en lijm over de vloer gesmeerd zijn zoals bijvoorbeeld spachtelputz aan de muur gesmeerd wordt. Het is zeer onderhoudsvriendelijk. Ik vind het echt ideaal met de dieren. We hadden toen we hier kwamen wonen nog geen tuin en alleen maar zand. we hoefden ons geen zorgen te maken over krassen of wat dan ook. Even de stofzuiger erover en je was klaar. Als je een iets hardnekkiger vlek hebt, kan je gerust boenen met een borstel... Eens in de maand gaan we met de stoomreiniger het huis door. Stofzuigen is goed, maar soms net niet goed genoeg. Nee, ik ben heel tevreden met deze vloer. We hebben het trouwens ook op de trap. Boven hebben we laminaat.






Ok, na deze kleine afdwaling... komen we weer bij de konijnen  :)

Het gaat verder prima met ze. Het zijn two happy little campers  ;D

Wat valt er dan nog meer te zeggen  :) Het zijn gewoon twee schatjes en enorme knuffelkonten  :) Wat zou ik moeten doen zonder ze  :)

Ik heb een paar kiekjes genomen :D

Dormili:


Druk bezig strootjes te verzamelen  :)




Truukje:





Groetjes,
Monky

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.