14 mei 2025, 02:15:27

Croky :D

Gestart door TessaTwello, 3 december 2005, 20:48:28

« vorige - volgende »

TessaTwello

Lieve allemaal,

Dit weekend zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan  :'(  :'(.Ik wil hier verder niet uitweiden over de reden. Ik woon inmiddels weer bij mijn Ouders in en Croky is bij mijn exvriend gebleven na goed overleg.

Uiteraard zal ik hier wel leuk de dagboeken blijven volgen maar zelf dingen vertellen over Croky gaat natuurlijk niet meer..

valkchico

Hallo Tessa,

wat vervelend, Ik kan alleen maar voor je hopen dat je veel steun krijgt van vrienden en familie!

Heel heel veel sterkte.
gr Esther

TessaTwello

Dankje wel esther. Dat krijg ik zeker wel ja.. Tis alleen zo verdomd moeilijk  :'(

Maar het komt wel goed met mij hoor..

Roosje

Oh wat :censuur zeg, en dan heb je ook je kleintje niet meer bij je :'( Ga je zelf nog wel een valkje kopen denk je?

valkchico

Hallo Tessa,

Begrijp dat je niet over de breuk wilt uitwijden , maar heb toch een vraag was Crocky van hem?

gr Esther

TessaTwello

Nee we hebben croky zelf samen gehaald,betaald en verzorgt.Het was mijn beslissing om hem bij hem te laten. Ik woon bij mijn ouders en daar kan ik niet een vogel kwijt omdat mijn vader zwaar allergisch is.

En we zijn wel als vrienden uit elkaar. En hij zit alleen daar in ons huis.Hij is ook stapelgek op croky dus ik weet 100% zeker dat ie er met veel liefde voor gaat zorgen.

En hij heeft me beloofd dat als hij Croky om wat voor reden dan ook niet langer bij zich kan houden dat ie dan naar mij komt.

En hij gaat me foto's en verhaaltjes sturen over hoe het gaat. En als het allemaal rustiger is dan zal ik er ook wel eens langs gaan. We willen namelijk wel nog vrienden blijven.

Monky

Ach meissie,
Wat een naar bericht. Oef, je zal Croky toch wel missen denk ik. Fijn dat jullie in elk geval als vrienden uit elkaar zijn gegaan en dat je Croky nog af en toe kan zien...op foto's  ;)

Sterkte in elk geval. Zoiets blijft altijd moeilijk, lijkt me.

Groetjes,
Monky

TessaTwello

Ja croky mis ik ook enorm.. Heb wel echt afscheid genomen.En hij zat zo debiel te doen... Ik moest er gewoon om lachen terwijl ik ook aant huilen was...

Rianne

Citaat van: TessaTwello op 16 januari 2006, 09:52:21
Lieve allemaal,

Dit weekend zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan :'( :'(.Ik wil hier verder niet uitweiden over de reden. Ik woon inmiddels weer bij mijn Ouders in en Croky is bij mijn exvriend gebleven na goed overleg.

Uiteraard zal ik hier wel leuk de dagboeken blijven volgen maar zelf dingen vertellen over Croky gaat natuurlijk niet meer..

:( Is er nog hoop dat het weer goedkomt tussen jullie?

TessaTwello

Hoi Rianne,

Nee die hoop heb ik niet meer. Misschien ooit als we elkaar weer tegen komen zeg maar. Maar nu niet. Nu hebben we (hoeveel we ook van elkaar houden) even voor ons zelf gekozen.
En wat de toekomst ons brengt dat weten we niet.En daar gaan we ook niet over nadenken...

Typisch geval van kan niet met en niet zonder elkaar.

Ik snap dat dit een beetje een vaag verhaal is maar de liefde is er zeer zeker van twee kanten wel. Alleen het vertrouwen heeft hij niet meer door acties van mij. En nee ik ben niet vreemd gegaan of iets in die trant. Daar heeft het gelukkig niet mee te maken.

Dus wie weet wat er over twee jaar. Ik ga nergens van uit,maar ik sluit ook niks uit.

:'( voor nu ben ik verdrietig. Maar ook daar kom ik over heen. Ik ben een sterke meid.. En ik krijg veel steun van de mensen om me heen dus..

valkchico

hallo tessa,

wilde even weten hoe het met je ging?
Ik hoop dat je er een beetje uitkomt met al die wirwar aan gevoelens.

gr Esther

TessaTwello

Hoi esther,

Kan altijd beter.  :'( voel me echt enorm  :censuur eronder...Weet wel dat de tijd de pijn ook verzacht maar ik wilde dat ik de tijd dan maar door kon spoelen..

Ben er erg verdrietig van.

groetjes tessa

Ozzie

Hallo Tessa,

wat een vervelend nieuws zeg, echt :censuur, en natuurlijk ook helemaal niet leuk om afscheid te nemen van je valkje, die je toch op hebt zien groeien.

Ik leef met je mee en hoop dat je je gevoelens weer een beetje op orde hebt.

Succes meid,

gr, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

TessaTwello

He wendy,

Dank je wel. Het gaat nog helemaal niet maar goed na regen komt zonneschijn zeggen ze dus ik wacht in spanning af.

Zaterdag ga ik me overige spullen ophalen en dan is het helemaal klaar.. Coky mis ik ook verschrikkelijk ja..

Liefs Tessa

Valerie

He Tess! Wat lees ik nou?  :o  :'(  Meisje toch!! Wat erg! Ik heb er echt geen woorden voor!
Kon ik maar even m'n arm om je schouder slaan!  :(
Het voelt alsof je hele wereld instort. Ik weet het maar al te goed.
Ik was net een paar maandjes naar Duitsland verhuisd, toen het uitraakte met mijn vriend. Toen zat ik helemaal alleen in een vreemd land zonder vrienden of famillie. Gelukkig dat je weer bij je ouders terecht kon. En geloof me, er komen betere tijden aan. Moet je mij nu maar eens zien. Ik heb een heel lief ventje gevonden die praktisch alles voor me overheeft. :) Heel veel sterkte en als je me nodig hebt, weet je me te vinden!  :-*