9 mei 2025, 05:57:09

ventilator?

Gestart door ilonka, 1 juni 2003, 21:00:15

« vorige - volgende »

ilonka

hallo ben ik weer eens
ik zit hier me het ...... te zweten en nu wil ik een ventilator laten draaien maar nu mijn vraag kunnen gizmo en pino hier verkouden van worden?het is hier op de flat echt bloed heet en ik dirf ook al geen raam open te zetten in de kamer omdat ik bang ben dat ze kou vatten
weet iemand hier een antwoord op???????????
groetjes ilonka

Paul

Hoi Ilonka,
Wie hebben 2 ventilators staan, van die tafelmodellen en als je zorgt dat ze niet direct in de luchtstroom zitten kan het helemaal geen kwaad.
Ze moeten natuurlijk niet een tijdje voor de ventilator gaan zitten dat zal niet goed zijn maar even zal al helemaal geen kwaad kunnen.

Groetjes,  Paul

Lique

[shadow=lightblue,left,300]Hoi, let op, het mag onder geen enkele omstandigheis op een valkje gericht staan, zowel de lucht blazen, als opnemen(dus niet aan de voorkant, maar ook neit aan de 8erkant)[/shadow]

ilonka

okidoki boodschap begrepen!
weer bedankt voor de info
ik zou blij zijn als het weer wat minder warm werd want ik vind het toch wel ingewikkeld hoor allemaal.
ze mogen niet in de zon,ze mogen niet op de tocht enz enz maar goed je moet wat voor je valken over hebben he ;) we hebben ze nu even op de logeerkamer gezet en hier in de kamer staat alles wagenwijd open in de hoop dat het wat aangenamer wordt 8)
groetjes ilonka

Ellen

Ik had de plafond-ventilator lekker aanstaan hoor op de
zachtste stand.
En ze vliegen gewoon los er netjes omheen.
deuren open met een hor ervoor.

Dan is het goed te doen, voor de valkjes ook.
Gr. Ellen.

Ellen

Dat neemt niet weg, dat ze nu , 20.00 uur al hun slaapplekje
opzoeken omdat ze zo moe zijn van de warmte.
Zo zie je maar weer.

Ciao Ellen.

Speedy

Wow Ellen , jij durft...
De ventilator aan  terwijl ze los zijn? O ik durf dat niet hoor, 3 van de 4 zitten er altijd graag op, moet er niet aan denken dat ze ertegenaan knallen of zo. brrrrr maar ok....ik lees hier wel meer enge dingen dat ik denk, o nee bij mij niet.
Ze mogen van mij ook niet op de grond lopen, we hebben 2 honden dus dat heb ik ze hier gelukkig ook nog niet zien doen, maar elke landing op de grond, pak ik ze op en zet ze hoog neer.

Groetjes,
Trudie

Ellen

Hoi Trudie,

De laagste stand van de ventilator is erg langzaam hoor.
Is net een beetje move in de huiskamer.
Verplaats de warme lucht een beetje.

Ze zitten nooit bij mij op de ventilaror. Ze ontwijken hem
gewoon met vliegen. ( toch wel beetje slim van ze)
Volgens mij vinden zij het wel lekker, beetje lucht.

En inderdaad ...................als ik honden had, had ik ze
liever ook niet op de grond laten lopen.
Stel..................die hond ploft neer......... :) ....dat vergeef
je je nooit.

Beetje goed het weekend doorgekomen verder?
Gr. Ellen.