7 mei 2025, 07:29:42

joepi!!!morgen is de grote dag!

Gestart door angeloke, 6 december 2005, 22:41:56

« vorige - volgende »

angeloke

normaal had ik mijn valkjes zaterdag pas, maar ik had gevraagd ofdat ik ze morgen al kon gaan halen en het antwoord was ja!jullie kunnen niet geloven hoe gelukkig ik ben, ik heb vandaag de kooi gekocht, ze is 70cm hoog, 40cm breed en de lengte is 55cm!is dit groot genoeg voor 2 valkjes en later 2 grasparkieten bij te zetten?
ze moge geregeld losvliege!
vele groetjes Angeloke ;D

Karin

Wel groot genoeg voor 2 valkjes, maar niet om er ook nog eens 2 grasjes bij te zetten hoor. Dat wordt een beetje krap. Zeker omdat grasjes nogal dominant kunnen zijn tegen valkjes.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

TessaTwello

Wat leuk en spannend zeg  ;D Ikke moet helaas nog twee weekjes wachten maar ik ga vrijdag wel met valerie even op bezoek :D

angeloke

ik heb ze!wat zijn ze mooi!maar ze blazen wel zo heel fel, als ik ga kijke naar ze!zo voor te zeggen van pas op hoor, raak ons niet aan!hihi  ;D

Riny

Hoy Angeloke
Kun je geen foto van ze plaatsen?
We worden nieuwsgierig.
Groetjes Riny :D

angeloke

nee sorry mijn vader heeft het digitaal fototoestel even mee, ik zal in het weekend een paar foto's plaatsen, sorry!ik ben nu al verliefd op ze, ze zijn zo schattig, en ze kijken mij dus echt de hele tijd aan hé, en als ik zo een geluidje opzet, die op deze site staan dan moet je ze horen!hihi ;D
:-*

Riny

Hoy Angeloke
Dan zit er voor ons niets anders op als geduldig afwachten.
groetjes Riny :D