29 maart 2024, 14:44:29

Knabbelen aan siraden ?

Gestart door zwolse_girl, 30 november 2005, 20:21:41

« vorige - volgende »

zwolse_girl

Hallo peepz ..
Hebben jullie misschien een andtwoord op de vraag waarom knabbelen valkjes aan sieraden? ik weet niet of die van jullie het doen maar mijn kuif wel  :o
en met een best geweld ook je hoord het gewoon knappen.. niet dat hij het kapot bijt ofzo..

oh ja nog een vraagje ..
Mijn kuif zat eerder met een gras parkietje samen een maandje ofzo .. maar het grasje ging steeds pikken tegen hem als hij wou eten of als hij zich omdraaide nu is zijn hele staart naar de knoppen  :'( dus ik heb ze uit elkaar getrokken en elk in een ander kooitje gedaan.

dus maar hopen dat het zo beter is  ;D

Groetjes Jolanda

Jeffry83

Mijn Khira en Woody van mijn ouders doen dat ook hoor,ze is helemaal gek op glinsterende dingen,vondt alleen mijn vriendin niet leuk toen ze net een neuspiercing had en khira eraan trok :)

Maar tis best wel normaal hoor,misschien zijn valkjes heel ver familie van de kraai  :P
R.I.P:
Khira: 06-2003/07-2007

Valerie

Citaat van: Jeffry22 op 30 november 2005, 21:50:37
Mijn Khira en Woody van mijn ouders doen dat ook hoor,ze is helemaal gek op glinsterende dingen,vondt alleen mijn vriendin niet leuk toen ze net een neuspiercing had en khira eraan trok :)

Maar tis best wel normaal hoor,misschien zijn valkjes heel ver familie van de kraai  :P

:o
Kan ik mij heel goed voorstellen dat zij dat niet fijn vond! Ik heb ooit jaren terug een neuspiercing gehad en dat was idd best gevoelig, vergeleken bij een gewone oorring, voel je het goed. Arme vriendin.
Maar ja, al wat blinkt moeten ze hebben. Net eksters! ;D



Agnes

Hoi Jolanda,

Alle drie mijn valkjes knabbelen ook graag aan m'n ketting en armband.
Zelf denk ik dat er een lekker smaakje aanzit.( Proef maar eens ;))
Pucky is al zover dat ie alleen voor het slotje gaat......ze peutert net zo lang tot het los is :o

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

zwolse_girl

hey hey , ja idd kuif doet het ook .. ik heb dan een knobbeltje op mijn ring zitten met een diamantje erin .. en het is alleen daar aan knabbelen .maar ja blijkbaar vermaakt die zich er wel mee haha
Groetjes Jolanda