9 mei 2025, 15:43:47

Foto van de BABY's

Gestart door Wilma1, 13 december 2005, 21:56:12

« vorige - volgende »

Wilma1

Ut was ff oefenen :P, maar als het goed is!!!!!!staan er foto's bij dit berichtje, van mijn lieverds.....kunnen jullie zien dat het GELUKKIG HEEL GOED GAAT........en de voedergeluidjes zoveel aanwezig zijn dat WIJ GEEN TV of RADIO meer nodig hebben om te genieten  ;)van een relaxte avond!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Tara

Ahh wat zijn ze schattig...
Lieffff hoor!! Ze zien er goed uit ;D

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Wilma
Je hebt inerdaad goed geoefend.
De foto's staan er goed op ,en fijn te horen dat het met de kleintjes goed gaat.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Ik voel me er ook HEEL 8) gelukkig mee en ben OOK blij dat ze in de familie blijven!! :) Dan kan ik ze zeker volgen en mijn ene schoonzus weet om te gaan met vogels de andere leert het wel met onze steun en toezicht en als ze het TOCH te veel zou vinden is HIER het "plekje"nog open!!!!

Zal vandaag kijken of ik nog wat foto's erop kan zetten....ik heb n.l weinig tijd deze week.....maar MAAK TIJD VOOR ALLE VOGELS HOOR.....DIE GAAN VOOR ALLES!!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

trienke

aa wat een schatjes ;D
mooi dat het goed gaat met die kleintjes ;)

Groetjes Trienke

Wilma1

Hm....gaat iets NIET helemaal goed??!!! Ik heb de kopieén in mijn word staan onder Koko, Chico en Melody, maar krijg met hierop zetten alleen maar Melody ??? ???

Heb het WEER opnieuw gekopieërd, maar het BLIJFT Melody als ik Koko heb staan???...

Nou ja..... DIT is in ieder geval de jongste die ik maar Melody noem....een beetje "gepikt" van Karin...geloof ik?.....maar ze geven een MOOIE melodie, dus vandaar!!

Tis nog zo'n ieniemienie vergeleken bij de oudste....die ziet er meteen zo STOER  8) uit nu met zijn vliegpennen.....hihihi....niet helemaal scherp die foto, maar met 1 hand, had ik meer erg in die kleine, dan adt ik op scherpte lette.

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

margreet

hallo Wilma,

Lief he!!, je eerste babyvalkjes, iedereen weet nog hoe dat voelt. Maar ik had 1 vraag, waarin broeden ze?, kan het op de foto niet duidelijk zien maar het lijkt geen blok, ben gewoon even nieuwsgierig.

groetjes Margreet

Wilma1

Een nestje wat ik bij een vogelwinkel zag en heb gekocht, van takjes etc. wel heel leuk en ze passen er ECHT in!! Zelfs nu zitten ze warmpjes bij elkaar....soms met Koko EN Kiki.....

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Waarom begin je ook niet een dagboekje .
Het is er heel gezellig en je krijgt er allemaal nieuwe vriendinnen.
groetjes Riny :D

Wilma1

Zal volgende week eens verder kijken, wat meer tijd dan.....maar lijkt me wel leuk ja!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

margreet

hallo Wilma,

Wat grappig dat nestje, best wel apart, wens je verder veel succes met de kleintjes, geniet er maar van.

groetjes Margreet