25 april 2024, 07:36:13

ziek of niet?

Gestart door Chillie, 28 november 2005, 20:01:18

« vorige - volgende »

Chillie

hallo,

ik heb een vraagje..
Aiko braakt de laatste dagen kleine hoeveelheden zaadjes uit, het lijkt wel of ze niet volledig door zijn keel gaan .. Hij eet en drinkt normaal, en hij gedraagt zich ook normaal. Het is niet dat hij minder actief in een hoekje kruipt ofzo, hij is nog altijd even sociaal en speels als anders.

Ik maak me zorgen over dat braken, is dit problematisch of gaat dit over of ... ?

Mvg,
Gert

Mariska

Hoi Gert,

Is het geen voer opgeven zoals ze bij een partner en jonkies doen.
Dat heeft Binky van mij heel lang gedaan.
Hij gaf voer terug op mijn hoofd doordat hij mij als zijn partner ziet.
Hoe ruikt het als hij dat gedaan heeft en is het heel nat of redelijk droog?

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Chillie

het zijn gewoon droge zaadjes, ze zijn geurloos...

Tara

Hoi,

volgens mij (eigen mening) zal hij idd voer proberen uitgeven en een beetje een oudergevoel hebben.

Daar is niks mis mee, en dat het niet stinkt, zal het vaak ook niet ernstig zijn.

Als je het niet vertrouwt, even mee naar de DA gaan, en goed in de gaten houden.

Groetjes, Tara

Chillie

dankjewel voo jullie reactie
ik voel me al veel geruster :-)

Paul

Hoi Gert,

Hoe oud is Aiko ongeveer ?
Als hij al ouder is dan 8 maanden zou het kunnen zijn wat hierboven al gezegd werd.
Maar is Aiko nog heel jong dan hebben ze vaak nog niet dat voergedrag en kan het een andere oorzaak hebben.

Groetjes, Paul

Chillie

aiko is geboren op 11 juli 2005, dus hij is ongeveer 4.5 maanden oud.
Hij doet dit alleen bij mijn vadoet hij dit niet, raar raar raar ...