17 juni 2024, 02:34:29

geplukt

Gestart door TessaTwello, 28 november 2005, 14:20:50

« vorige - volgende »

Riny

Hoy tessa
Die kooi vindt ik heel erg mooi en beslist nier duur.
Is die prijs compleet met standaard??
Groetjes Riny :D

TessaTwello

Ja die zit er ook bij ja. En dan de drinkbakjes ed ook :D :D

Riny

Hoy Tessa
Op marktplaats heb ik veel jockkooien gekocht voor €50.
Maar deze vindt ik ook heel erg mooi.
Laat je ons weten wat het geworden is??
Groetjes Riny :D

Bianca

ik wilde nog even sorry zeggen voor het feit dat je zo geschrokken bent van mijn opmerking over het plukken, ik nam eigenlijk een beetje aan dat je dit al wist.
En dat het je al verteld was door de kweker.
Het is idd niet een grote ramp want de veertjes groeien vanzelf weer terug.

Groetjes Bianca
ps mooie kooi trouwens ;) ;D

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

TessaTwello

Hoi Bianca,

Nou dat geeft helemaal niet hoor. Ik ben nog zo onervaren als wat met vogels en dus wist ik dit niet. En we hebben pas zondagavond antwoord gekregen van de kweker dat we hem/haar inderdaad krijgen over 3 wkn. En ik heb verder nog niks gehoord. Enkel die foto gezien en gehoord dat we nu elke week ongeveer een nieuwe foto krijgen. Ik ga vanavond even een mailtje sturen om te vragen hoe croky zich ontwikkeld ed.. Ben wel erg benieuwd namelijk.

Dank je.Nu moeten we hem nog kopen. We gaan zaterdag lekker op pad voor mooie spulletjes enzo.... En dan maar geduld hebben  :-\

Mariska

Hoi Tessa,

Dat is een hele mooi kooi en zeker niet duur :D ;)
Ik was er ook voor gegaan!

Heb je Jura en Herman al een mailtje gestuurd?
Zij kunnen je vast ook meer vertellen over het plukken, maar zoals je al gehoord heb van ons hoe je je daar niet druk om te maken.
3 valkjes van mij komen ook bij Jura en Herman vandaan en Snowy had toen een kaal nekkie. Binnen een week zag je er niks meer van ;).

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

TessaTwello

Hoi Maris,

Ja we zijn er zo ongeveer wel uit qua kooi.We halen hem bij Dierenvilla. Volgens mij een goede leverancier van Kooien ed...

Ik heb vanmiddag een mailtje naar Jura en Herman gestuurd maar nog geen antwoord gehad.Nou heb ik deze vanaf me werkmail gestuurd en daar kan ik thuis weer niet op. Dus ik zal ongetwijffeld morgen antwoord hebben en dan hou ik jullie natuurlijk op de hoogte :D

3 bij hun vandaan ja?Dus je hebt wel goede ervaringen met hun?Tja,ons leek het wel wat,en tis dichtbij huis dus altijd makkelijk mocht er eens wat zijn..

Groetjes Tessa

Mariska

Hoi Tessa,

Ben zeker benieuwd wat hun ervan zeggen.
En ik heb inderdaad hele goeie ervaringen met ze ;)

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Hoi Tessa,

Wat leuk dat je een valkje krijgt. Ik ken Jura ook, ik heb mijn twee grasjes bij haar vandaan.

Mijn jongste valkje was in het nest ook geplukt door pleegpapa. Ze zag er toen zo uit:

Hier is ze 21 dagen oud!!!

Nu ziet ze er zo uit:



Dus dat plukken is niet zo erg. Belangrijker is dat ze goed gevoerd worden door de ouders!! EN dat werd mijn Grisha zeker!!
Ze is bij Paul geboren (op zijn hand!!!)

Ik heb ook twee wildkleurtjes. Prachtig zijn ze. Dat grijs met oranje en geel!! Veel mensen willen allerlei mutaties gaan kweken, maar ik denk dat als de wildkleur niet bestaan had, dat iedereen die had willen kweken.

Ga je een dagboekje beginnen als je Croky hebt?? Of af en toe een verhaal schrijven? Dat zou wel leuk zijn.

TessaTwello

Hoi allemaal,

Nou ik heb antwoord hoor. Het gaat allemaal goed en we zijn uitgenodigd om te komen kijken omdat we zo dichtbij worden dus ik ga vanavond bellen en een afspraak maken voor dit weekend :D :D :D

En dat plukken doet de moeder omdat ze ongeduldig wordt. Ze zorgt wel goed voor dr jongen maar ze wil al weer een nieuw nestje beginnen.

En ja ik ga zeker een dagboek beginnen.Misschien dit weekend al als ik daar langs ben geweest. hihi..

Dus nog ff geduld, is alleen niet mijn sterkste kant als ik ergens enthousiast over ben :P

Groetjes Tessa

TessaTwello

update:Ik heb Jura gebeld. Kon weer eens niet wachten tot vanavond. as Zaterdag om 16.00 gaan we op kraamvisite bij Croky. Haha.. oja en zaterdagmorgen gaan we naar de Valkenvilla een kooi kopen. Die kooi die ik hier eerder ook al heb gepost..