19 april 2024, 22:16:07

Mijn naam is Teddy!

Gestart door Annemieke, 31 mei 2003, 15:37:12

« vorige - volgende »

Annemieke

31 mei 2003, 15:37:12 Last Edit: 6 november 2004, 13:44:47 by Annemieke
Hallo allemaal.

Eindelijk is het er dan toch van gekomen.
We hebben foto's van onze Teddy ingescand.
Helaas werkt de scanner niet optimaal meer waardoor de foto's niet perfect zijn, maar dat maken we nog wel goed.

Dit is dus Teddy. Het is waarschijnlijk een man en hij is verschrikkelijk ondernemend.



Hij is verschrikkelijk nieuwsgierig en zeer eigenwijs.
En als hij niet wil luisteren gaat hij er in een sprintje vandoor.



Verder houd hij van slopen (bij voorkeur mijn bril),



en gaat verder gewoon zijn eigen gang.Op de volgende foto zit hij IN de koelkast.



Ik hoop dat jullie nu een beetje idee hebben van onze lieverd.

Groetjes,

Annemieke, Teddy & Punky

Speedy

Hoi Annemieke,


Wat een mooi valkparkietjes is Teddy,
Het lijkt wel of er steeds meer bonte valkparkieten komen, zo byzonders zijn ze dus blijkbaar niet meer.
Maar uiteraard voor onszelf, blijven ze de allerbyzonderste... ;D

Groetjes,
Trudie

Ellen

Wat heeft hij een leuke tekening op zijn vleugel zeg.
Is Teddy nog erg jong?

Gr. Ellen.

Annemieke

Hoi Ellen.

Teddy is ongeveer 1 jaar.

Het lijkt erop dat de tekening die hij nu heeft ook blijft, want hij verandert nauwelijks.

En dat vinden wij helemaal niet erg.  ;D
Groetjes,

Annemieke, Teddy & Punky

Ellen

Nee.................................gek he hahahahaha................
Inderdaad heel apart.

Gr. Ellen.

moonwitch (diana)

hoi annemiek

Je hebt inderdaad een hele mooie en lieve valk, die lekker ondeugend en eigenwijs kan zijn.
Misschien een brutale vraag maar mag ik weten waar je je valkje vandaan heb en wat moest je er voor betalen.
Groetjes moonwitch (diana B)
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Annemieke

Hoi Diana.

Het is zeker een brutale vraag zeg.  ;)

De antwoorden: uit de dierenwinkel hier in het dorp en we hebben er eigenlijk veel te veel voor betaald, maar dat wisten we achteraf pas.

De prijs was toen € 100,00.
Hij is ook een beetje gehandicapt ( mist 2 nageltjes rechtsvoor en 1 teentje linksachter) waardoor het klimmen niet altijd even goed gaat.   :(

Hij is wel helemaal met hand opgefokt.
Groetjes,

Annemieke, Teddy & Punky

moonwitch (diana)

hoi annemiek

bedank voor je eerlijke antwoord.
En sorry dat ik zo brutaal was ;D.
Jemig wat erg dat je er zo veel voormoest betalen, maar dat neemt niet weg dat het een hartstikke leuk valkje is. Alleen vindt ik dat die lui van die dierenwinkel oplichters zijn om zoveel geld te vragen voor een vogel die ook nog tenen mist. (kan het valkje niets aan doen). Weet je met veel geduld en liefde krijg je ze zelf ook handtam. Dit is geen kritiek aan jouw adres hoor. Maar ze vragen in dierenwinkels tegenwoordig de idiootste prijzen voor handtamme valken. Ik zelf zag laats in een tuincentrum (die dus ook dieren verkoop) een bonte handtamme valk voor 85 euro dat is ook veel te veel geld voor een valk tam of niet.
Groetjes Diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Marianne

Hoi annemieke,

Ondanks deze kleine handicap is Teddy een erg mooie valkparkiet.
Ze leren er vanzelf mee omgaan en vinden dan wel een andere manier om te komen waar ze wezen moeten.

leuke foto's.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Mandy

Goh, wat is Teddy een mooie bonte valk!  :)
Ik had 'm al wel in het klein bij je berichtjes gezien, maar hier mag je wel trots op zijn hoor. Hij is eigenlijk vnl lutino gekleurd en met een paar bonte parels, heel grappig en mooi effect zo! ;D
Inderdaad erg veel geld hoor, maarja als je op dat moment niet beter weet en je bent ervoor gevallen, tja, dan houdt niets je meer tegen, snap best dat je door deze verblindt raakte! 8) :D
Mooi als je er straks een geparelde witmasker bij hebt, ben dan wel heel benieuwd wat voor jongen daar in de toekomst uit kunnen komen! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Annemieke

13 juni 2003, 22:37:09 #10 Last Edit: 14 juni 2003, 15:39:39 by Annemieke
Hallo allemaal,

Het allerlaatste nieuws: we hebben eindelijk duidelijkheid.

ONZE TEDDY IS EEN POP!!!

Verrassing!!!  :o

Hoe we dat weten?

Ze (!!!) heeft gisteren een ei gelegd.  ;D
Duidelijker kan het niet lijkt mij.

Jullie zien dus wel: ons travestietje( door de winkel zeker een man genoemd) heeft na een jaar spanning eindelijk toegegeven dat ze een pop is. Ondanks alle mannelijke trekjes.
Groetjes,

Annemieke, Teddy & Punky

Marianne

13 juni 2003, 23:37:05 #11 Last Edit: 13 juni 2003, 23:37:19 by Marianne
Hoi Annemieke,

Wat een verrassing, of had je er toch al rekening mee gehouden dat de winkel het niet juist zo hebben.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lique

Hoi Annemieke,

Wat een aangename verassing zeg, dat is altijd leuk om te zien. Je stond natuurlijk vol verbazing naar het eitje te kijken.

Heel veel succes met teddy

Mandy

 :DIk weet precies hoe dat is. Hadden wij ook met onze Harrie, een lutino, tot ze eitjes ging leggen, toen werd het Marrie! ;D

Maar Teddy is een knappe meid hoor! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Ja, daarom zijn onzijdige namen ook altijd zo leuk, die kunnen voor mannen en poppen gebruikt worden, zoals teddy.
Met onze sammy weten we het nog steeds niet, echt een hetje, maar ze paart wel veel met phoebe, maar soms rijd ze ook op de kooi, en dan is het een echte man. Maar we zien het wel, als er een eitje komt te liggen, of juist niet.