20 april 2024, 01:21:50

Fonske is er niet meer, :'(

Gestart door fonske, 27 november 2005, 10:18:56

« vorige - volgende »

fonske

 Hallo, ik weet niet of iemand mij nog herinnert. Ik had namelijk voor mijn verjaardag en voor vertrek nr buitenland een lieve mooie valkparkiet gekregen. We hebben in begin wat problemen gehad vermits hij alleen maar sliep en toen had ik jullie hulp gevraagd. Met blijdschap wisten jullie me mee te delen dat het waarschijnlijk aanpassen was. Zo gingenfonske en ik gezellig met zijn 2 een jaartje in Duitsland. De eerste dagen waren wat moeilijk vr fonsie vermits het weer nieuw was mr alles ging goed na die tijd. Hij kwam zelfs al 2weken geleden op mijn vinger zittten. Dus we maakten goede vooruitgang. Nu kwam ik gisteren avond terug van een tripje, hij was 1nachtje alleen gebleven (wat nog al 1x was gebeurt en goed verlopen) vond ik hem op de bodem van zijn kooitje. Mijn hart brak, ondanks dat ik hem maar 2,5 maand hed had ik echt mijn hartje verloren aan hem. Ik hou echt van hem en nu is hij niet meer.
DIt wou ik jullie even laten weten dat mijn lieve mooie fons mij verlaten heeft en op een mooiere plek is nu.
Als laatste nog enkele mooie afscheidafoto's van fonske.


Tara

Hoi...

Dit is echt het ergste hoekje om te zien als er een nieuw bericht staat :(.

Wat erg dat Fonske er niet meer is, kan me voorstellen dat je'm graag zag, da's gewoon normaal, zo'n diertje...

Veel sterkte in elk geval.

Groetjes, Tara

fonske


Tara

Hoi,

't is vreemd dat ze zo plots dood lag,
volgens mij is ze toch ook gezond geweest...

Ze was 'n heel mooi lutino valkje...

Heel veel sterkte nogmaals.

Groetjes, Tara

fonske

Ja ik weet niet wat er gebeurt heeft, het ergste is dat hij misschien gedacht heeft dat ik hem verlaten had, mr ik kwam elke dag terug nr huis dus dat wist hij.
De laatste tijd maakte hij ook wel zo een klein piepend geluid en had vaak kou. Maar ik zorgde dan dat hij warm had en hield hem bezig, praten en hem leren op vinger zitten en strelen.
Voel me een slecht 'baasje'.
:'(

Bedankt.

Tara

He he, jij bent geen slecht baasje,
er zal gewoon iets gemankeerd hebben aan Fonske,
kun jij niet aan doen,
ik heb al meer dan heel veel valkparkieten verloren, veel volwassenen en ook jongen waar ik een geschiedenis mee heb, en da's dan exclusief de gewone jongen, moet ik me ook schuldig voelen voor elk valkje, ik zou er onder door lijden... Tuurlijk denk ik altijd wel een beetje, als ik nu .... dan was dit niet gebeurd, maar je kan het niet altijd voorkomen, je moet denken aan de goede tijden, er zal gewoon altijd iets geweest zijn..

Groetjes, Tara

fonske

Dank je, dat doet deugd te horen.
Echt bedankt voor je steun, ben blij dat ik mijn hart hier kan luchten bij mensen die zelfde hebben meegemaakt.
Ga binnenkort denk ik wel uitkijken vr ander valkje want zijn echt lieve beestjes (ja Fonske was mijn eerste dus een hele ervaring)
xxx

Tara

Ik heb je even een privéberichtje gestuurd.

Nogmaals sterkte,
liefs, Tara

valkje-jacco

hoi,

jee wat erg :-\ ik weet een beetje hoe het voelt het was dan wel geen valkje dan een mens maar het is iets dierbaars, wat je goed doet, en dat doet altijd pijn, sterkte,

groetjes:Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Kilian

Wat erg voor je dat ze er niet meer is.
Ik heb dat zelf ook al eens meegemaakt. :-\
De foto's zijn echt prachtig!Zo zal je haar nooit vergeten!

Sterkte, Kilian

Mariska

Hoi Fonske,

Ik kan me jou inderdaad herrinneren.
Ik ben 1 van degene die toen veel met je gesproken heb.
Ik vind het heel erg voor en wens je heel veel sterkte met dit verlies.
Had je hem niet van je ouders en zus gekregen omdat je wegging?
Er staat me ook bij dat er toen al iets vreemds speelde met de leeftijd of zo. Maar ik kan me vergissen.
Voel je dus niet schuldig, aan jou heeft het niet gelegen ;)

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)