28 maart 2024, 20:47:11

2 Popjes, samen laten of apart?

Gestart door ROCKS, 24 november 2005, 15:21:10

« vorige - volgende »

ROCKS

Hoi,

Nou, de popjes gaan naar Mariska en Mike, ik heb het haar net verteld. Ze is erg blij, en ik  ook, er was toch wel stress, hoor. Valt nu van me af. Neske weet het ook, vindt het jammer, maar zegt ook dat ik moet kiezen wat ik voor de valkjes het beste vind.
Nou...we hebben een halve afspraak voor zondag, spannend.
Jullie horen het, oke?

Groetjes, Nellie

Oh ja, als er eitjes komen van Ricky, dan heb ik eerste keus!!
Mocht ik er nog eentje bij willen. Top he?


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny


Hoy Mariska en Mike
Gefeliciteerd van deze kant met de gezinsuitbreiding!!
Groetjes Riny :-*

Riny

Hoy Nellie
Ik weet zeker dat je hier geen spijt van zult krijgen.
Groetjes Riny :D :D

Mariska

Dank je wel Riny,

Wat lief dat je dat zegt, maar ik ga ze ook echt gelukkig maken hier. Dat beloof ik en weg gaan ze zeker niet!!

Liefs
Maris en Mike  :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Ik had van jou niets anders verwacht.
Groetjes Riny :D

Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Hoi Nellie,

Ik ben blij dat je de knoop hebt door kunnen hakken.
Heerlijk ook dat je ze hier kunt blijven volgen.

Maris,gefeliciteerd met de nieuwe dames. Dit betekent wel voor je heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel foto's maken he ;)

Groetjes, Nel :)

Mariska

Hoi Nel,

Dank je wel  :-*
En veel foto's maken deed ik al, maar ik heb er nu nog meer beloofd aan Nellie :D ;)

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Gefelciteerd maris!,. ze komen erg goed terecht en daar ben ik heel blij om.
Morgen al? las ik dat goed?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Hoi Kirsten,

Dank je wel en wat lief dat je zegt dat ze erg goed terecht komen  :-*
Een heleboel hebben dat gezegd en dat doet me echt heel goed.

Ik ga ze morgen halen om 12.00 :D

Ik ben heel blij natuurlijk, maar voor Nellie is het wel moeilijk en dat vind ik wel heel sneu :'(

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ROCKS

Hallo,

De dames zijn net weg, met M en M mee, naar een nieuw plekkie. Was een klein momentje ff rot, maar ik heb gewoon moeite met afscheid nemen. Ligt aan mij, dus...
Heb een heeeeeel goed gevoel bij M en M, dus dat zit wel goed.
Pfffff, wat een stressvol weekje zeg! Maar.....da's nu over, ik kan het nu af gaan sluiten. Bovendien kan ik "mijn" meisjes blijven volgen in haar dagboek. Dat vind ik wel erg fijn.

Vannacht is er een babie geboren, van Rocky en Ricky.
Zo lief, een klein hummeltje, heerlijk. Wat kan een mens daarvan genieten zeg.

Groetjes, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Riny

Hoy Nellie
Dan komt dat hummeltje precies op het goede moment.
Zo wordt het lege plekje weer een klein beetje opgevuld.
En nu moet jij proberen om weer een opgewekt vrouwtje voor je andere valkjes te zijn.
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Nellie,

Het jonkie was dus wel van Ricky.
Ik dacht van een ander, maar wie heb je daar nu bij zitten dan?

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ROCKS

Hoi Hoi,

Jaaah, het is inderdaad van Ricky, maar niet van Ricky de pop!
Ik had namelijk twee Ricky's! Hihihi, lekker makkelijk he?
Sorry voor het misverstand, maar dit keer is Ricky een man!

Het is wel erg stil in huis, maar dat komt denk doordat de meiden nog tussen mijn oren zitten. Gaat wel weer weg.

Riny,
Ik ga zeer zeker weer opgewekt worden hoor, ben ik van nature wel, maar ik heb de laatste weken gewoon een "niet zo leuke" tijd achter de rug, en dan bedoel ik niet de popjes.
Maar....als ik zo op het forum zit te snuffelen in een dagboekje hier en een dagboekje daar, dan ben ik dus echt niet de enige.  En daarbij komt nog dat ik gewoon heel snel emotioneel geraakt ben/word.
Bedankt voor je lieve woordjes, naar mij en Mariska toe.

Trouwens, ik wil iedereen bedanken, voor het "meedenken", jullie zijn geweldig, allemaal.

Groetjes, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart