20 juli 2025, 00:33:34

I ♥ DE CL!QUE™

Gestart door • SH0RTY •, 23 november 2005, 00:32:19

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Roxje,
Onix is een prachtig model!!!

Ik vind je Gif-kaart erg leuk met de sneeuw.

Voor je Jpeg-kaart zou ik zelf voor de eerste kiezen. Dus zonder de sneeuw. Is iets strakker, terwijl het toch 'kerstig' blijft!!!

Ja en je weet ik ben best kritisch. Vooral naar jou toe, omdat je een bijna professional bent  ;) Ik vind de prisma-baan (de lichtbreking in kleuren) minder mooi over Onixje. Wel is het mooi zoals je het midden boven in de achtergrond gebruikt hebt!!! In je Gif vind ik het wel mooi!!!
Maar dat heeft niets met kwaliteit te maken (want die is natuurlijk goed!!!), maar met smaak. En over smaak valt te twisten ;)

Liefs Gerda

• SH0RTY •

Hai Gerda,

Je hebt helemaal gelijk
Maar ssssssssst.. dat prismagebeuren was een standaard prismaatje  :-X
Ja, ik kon de instellingen voor de prisma wel veranderen, maar heb dat niet gedaan, want anders stond Onyx zo los van het plaatje, tenminste, dat leek mij zo.

Ik ben wel blij dat je even wat kritiek geeft! Daar leer je alleen maar van!  :-*

Aan die van jou heb ik niets toe te voegen, die is helemaal klaar! ;)

Liefs,
Roxanne

Gerda

We snappen elkaar!!! (we zijn tenslotte allebei wie-zijn-er-weer-de-treuzerlaars-en-het-laatste-bij-de-groep-want-vanuit-100-standpunten-fotograferen-figuren  ;D ;D)

Maar je moet de kaart zeker opsturen naar de fotowedstrijd!!!
He gaat zeker in de top eindigen (mijn stem heb je!!!)

:-* :-*

Liefs G

Caroline

Ik ben een leek, maar vind je eerste van de twee laatste het mooiste, dus zonder sneeuw.

En ik hoef hem niet te vergroten want krijg hem dezelfde maat te zien als ik op HIER druk.

Groetjes van Caroline  :D

Oh ja nog beterschap!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

• SH0RTY •

CitaatEn ik hoef hem niet te vergroten want krijg hem dezelfde maat te zien als ik op HIER druk.

Jaaa, dat lijkt zo (ofzo), want hij is maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel iniminie beetje groter  :-X  ::)

ssssssssssssssssssst

Marije

Wat een mooie kerstkaart!!! :o
Vind ze echt heel mooi, en vind ook die zonder sneeuw mooier....zat ook te twijfelen maar Gerda heeft zoals altijd weer gelijk... ;)...zonder sneeuw=strakker... :)...en Onyx' snaveltje is iets rosederderder... ;)...mooooi contrasterend...
Nou..je hoort het....uit mij komt nix zinnigs meer...heb me helemaal suf geleerd voor de rep-week.... :-X...misschien heb ik morgen nog iets zinnigs hieraan toe te voegen...wie weet... :P Ik sla maar weer een keertje een maandje over...ben (nog...*hoop ik*) niet zo handig in die fotobewerkingsprogrammaatjes.... :-X
Oja, ben heeeeel benieuwd naar je 128784659308000 foto's.... ;) ;D
Liefs,
Marije

aad

hoi roxanne

ik ga slapen die 33 foto,s zie ik morgen wel .. weltrusten  ;)

groetjes aad :-*

• SH0RTY •

Lieve mensen,

Ik zou zeggen, sit back, relax and enjoy.
Ik heb ongeveer weer de hele avond zitten verkleinen en uploaden.
Nu dan nog typen.. JEEJ!
Ik waarschuw nu alvast.. HET ZIJN ER 33..

Ten eerste wil ik jullie voorstellen aan Pépé.
Pepe is het koolmeesje van mijn broer. Mijn broer had op balkon een nestkast die hij elke keer zou schoonmaken. Het stond gewoon op de grond naast de deur. Toen hij eindelijk besloot dat ding te gaan schrobben, kreeg ik een SMSje met: "Ik net nestkast van balkon halen, ik doe deksel omhoog, zegt koolmees: MOET JIJ?"
Dus weer terug gezet en er kwamen 9 kleintjes uit. Er waren er 2 die eigenlijk helemaal niet groeiden. Toen de rest al helemaal bevederd waren, waren deze nog helemaal kaal. Wij hebben vroeger altijd vogels in nood opgevangen, dus dan is het voor een ander heel makkelijk zeggen: Ja, zo is de natuur, maar mijn broer besloot nadat er 1 was overleden de laatste er uit te halen. Dit werd Pépé. O MY GOD! Ik ben echt verliefd. Dit is echt een engeltje.
En vooral ook heel erg fotogeniek

sexy hè?

En dan hier, Skoeperdepoep! Nog helemaal mijn vriendinnetje! Niet een heel goede foto, maar die komt nog wel eens. Skoep zit nu tevreden op d'r kooi te poetsen :)

De gezellige Spike, Scooby's wederhelft  :-*

Ons mooie Lagunatje, van haar "goeie" kant, ze heeft een slecht oogje, wat maar nooit over gaat :( Maar ze is er helemaal niet verdrietig om!

Liefste Koekie, oeeeeeeeh, ruikt naar zaadjes!

Het vriendinnetje van Koekie, alleen Koekie is meer verliefd op ons dan op haar. Maar zij wel heeeeel erg op Koekie

Dan zijn de valkjes aan de beurt!
Ze staan er niet allemaal evenveel op, bijvoorbeeld Sayang had echt geen zin in dat grote ding (heej, dat klinkt heel fout, maar ik heb het over de camera)  :-X

Jeeeeeej vliegen!!

Aaw, Khayal wou vandaag ineens dat ik hem weer knuffelde, dat is echt een tijdje geleden. En hij ging er ook echt goed voor staan :-*

Ja, ik weet ook niet wat ie doet..  :P

Hier wordt weer zwaar misbruik gemaakt van Sam haar liefde voor Khayal :D

Mijn vriendinnetje Rainbowtje  :-*

Dit is dus wat ik bedoel als ik bij de vogelkamer langsloop.
Dan duwt ze gewoon heel beheersd het doekje aan de kant om toch nog een glimp van me op te kunnen vangen.
NAAAAAAAH, WIL JE D'R NIET OPETEN!!!??

Hier Onyx in aktie, die is echt altijd bezig, zo'n lekk0r ding!
En alleen maar naar Lemon toe,

sssst, kerstkaart materiaal

Malaika het kleine vrouwtje, knuffelkontje!

Sexi Kizzy, die even niet snapt hoe die naar boven moet klimmen..

Ziggy, haha, dejavu.. Krijgt een lekker wit koppie! Wat een skeetie ook!

Niet zo;n scherpe foto van Squig, maar wou em toch plaatsen, ik vind cinnamon zoooo mooi!  ;D

ONS KNUFFELENGELTJE PLATINA!!!!!
die kun je inademen. opeten hoeft niet.. gewoon diep ademhalen en dan..*poef* WAARSMEBIRD??

haha  ;D Pino weer in aktie, eerst samen met stokkie en daarna met Conjo..  ::) en ze vinden het oooh zoooo lekk0r!

Whoehoeeee, CUKIIIIIII, och, zo mooi.. *zucht*
Saampjes met Pa en Ma in't blok, lekk0r warm :-*

...?

33?

JAAAAAA 33!!! EN NU ZIJN DE FOTO'S OP!!!

Mijn tengels zijn koud en vallen er nu bijna af. Dus, ik thee bouwen!

Alvast welterusten!
Liefs,
Roxanne

Gerda

Lieve Roxje,

Ik wilde net naar bed gaan, maar fietste nog net langs!! Wat een heerlijke foto's. Ach Laguna met haar oogje. (mooie naam trouwens   :P)

Prachtige vliegfoto's!! Echt geweldig!!

Pépé kende ik al van de foto's. Het is echt een prachtig schatje!!

En zo kan ik nog uren doorgaan!!!
(En ik moet echt naar bed)

Maar morgen ga ik je foto's nog een keer opnieuw bekijken.

Ik moest erg lachen om Rainbowtje voor het raampje. Wat een slimme dame!!!

Leuk om twee door mij bedachte namen van mij terug te zien. Voor Nel heb ik er nu ook twee verzonnen (Yuki en Angel - het witmasker geparelde engeltje - nu nog hopen dat het een echt Grisha'tje is - dus een popje)

En dan Cuki!!! Wat een pracht, maar hij heeft ook een mooie mamma en pappa zo te zien  :)

Liefs Gerda

Caroline

Hoi Roxanne,

Wat een heerlijke foto's zeg, daar blijf ik graag nog even langer voor op.  ;D

Maar nu ga ik echt naar mijn bedje, morgen om 7 uur vervloek ik die wekker.  >:(

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

bobbie

Hoi Roxanne,

Ik heb hier zitten kwijijijijijijlennnnnnnnnnnnnn. Wat een geweldige poepies en wat fotogeniek.
Dat boefie bij het raampje, stilletjes het gordijntje opzij schuiven. :-*

Leuk ook om Skoobie weer eens te zien. En de grasjes. EN KHAYAL  ;D.

Ik heb genoten.
En wat een schattig koolmeesje zeg.
:D
Voor herhaling vatbaar  ;) zo'n reportage.

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

WOW Roxanne! Wat een schitterende foto's! En zoooo scherp! Zelfs de vliegfoto! Ik viel spontaan van de bank van bewondering!  :)

aad

hoi roxanne

Wow mooi foto's hoor ..   en ik heb ze 2 keer geteld maar idd 33 stuks  ;) ;)
O ja eitje 3  is er nu hier ...  eentje bij je ontbeitje ?? heu ontbijtje .. tja typo he krijg je van al de eitjes  :P :P

groetjes Aad :-*

Rianne

Superfoto's weer Rox!! Echt geweldig!
Hoe lang is Skoep nu al bij je? En hoe lang blijft ze nog? :)

Lin

Citaat van: Gerda op 25 november 2005, 12:59:37
Wat een droppie lieve Rox,

Ik snap dat je overstag bent gegaan!!!

En die tekening is echt prachtig!!!

Cuki komt me zo bekend voor (de naam), heet het grasje bij je broer ook niet zo??

Liefs G

Inderdaad! wat een mooi valkje. Ik had je al welkom geheten in een Im. Maar nu nog maar een keer. Ik vind het echt hartstikke leuk dat je weer terug ben. Je had altijd zeer scherpe fotos en mooie verhalen. echt genieten! Leuk om te zien dat je weer een paar valkjes erbij hebt. Het houdt ook maar niet op he? Leuk om ook weer Lemon te zien, is ie nog steeds een beetje bang? Leuk om lemon met prachtige Onyx te zien! wow mooie albino hoor. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat lopen tussen de 2.

Je kerstkaart is ook super mooi, ik doe helaas niet mee. je bent het duidelijk niet verleerd je grafische kwaliteiten. Maar je volgt toch geen grafische opleiding of nu wel?

Ik kom graag weer terug hier.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)