4 mei 2025, 03:08:17

I ♥ DE CL!QUE™

Gestart door • SH0RTY •, 23 november 2005, 00:32:19

« vorige - volgende »

Sanna

Citaat van: Lin op 11 mei 2006, 07:35:24
Acht wat een lieve jongen die Delano. En die andere fotos van je valkjes zijn ook echt mooi. Gaat echt hard hier.en die Lemon met die eitjes.. Kan je al wat zien in het eerste eitje? En heb je al reserveringen voor al je freggels?

Voor ééntje al wel ;D

Gerda

Hoi Roxje,

Delano lijkt steeds meer op Lique!!!
En wat lacht hij lief!!

Wauw wat groeit het hard, die freggels!!!

Ik moest wel lachen, want die kuif groeit in een bosje!!!

Liefs, Gerda

aad

• SH0RTY •

Lieve Mensjes,

Met de freggels en met de bijna-valkjes gaat het ontzettend goed!
Vooral de oudste van Sam is een dikzak!
Dus eerst maar even de bijna-valkjes van Sam en Zig;

De oudste met de mooie pareltjes;

De niet oudste;

Daarna even snel kijken bij de buren, de eitjes van Lemon en Onyx :D

En raad maar eens..

......

Jaahaaaa, de eerste 2 eiers zijn bevrucht  ;D
Whoehoe, kijken hoe het zal gaan..
(spannend raadsel was dit zeg) ::)

De bebe van Platina en Khayal (eigenlijk Rainbow en Kizzy):

En als laatste de 2 andere fregz van Rainbow en Kizz, worden mooi bont, gele kuifjes, donkere vleugeltjes zie ik.. lief staartje! Bont bont bont!!

Freggel 1;

Freg 2;

Ik heb alleen nog nooit zulke smeer-ouders gezien zeg! Die beesten zitten onder de ranzigheid van het voeren!

Koek en Yani lekker los vanavond, Eerst Cuki en daarna Yani, die nog steeds lekker in mn nek zit te kriebelen :)

Eerst liefste Koekje;

Daarna mocht kleine Yani de kooi uit;

Yani is echt heeeeeel druk met fluiten de hele dag, volgens mij leert hij heel snel ook!

Nou, da wast weer partypeople!!

(IEEEKS AAD, IK SKRIK ME DOOD!) :P

Liefs,
Roxanne

aad

Sollyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

En r aad eens ??   der zijn der 2 bevrucht ? ;D ;D ;D

• SH0RTY •

Citaat van: aad op 15 mei 2006, 21:24:14
Sollyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

En r aad eens ?? der zijn der 2 bevrucht ? ;D ;D ;D

jeetje, jij mag nooit meer raden!

Rianne

Woohoo! Bevruchte lemons! ;D

Gerda

Lieve R,

Wat fijn dat het zo goed gaat met de grote en kleine freggels!!
En wat lief deze foto van Platina!!

Ze is vast een lief moedertje voor haar pleegkind!!

Wat goed dat de citroen-vormige eieren van Lemon bevrucht zijn!! Jeeeeej!!! Kijken of er sterke valkjes uit komen. Natuurlijk mooie albino's!!!!!! Dat is waar we voor duimen!!!
Lemon is toch split voor witmasker??
Dus dan heb je 50% kans op lutino split witmasker en 50% kans op witmasker lutino's (bij popjes en ventjes) !! Prachtig!!!

We wachten het wel af!!

Liefs, G

Sanna

Citaat van: • SH0RTY • op 15 mei 2006, 21:17:41
De bebe van Platina en Khayal (eigenlijk Rainbow en Kizzy):

En als laatste de 2 andere fregz van Rainbow en Kizz, worden mooi bont, gele kuifjes, donkere vleugeltjes zie ik.. lief staartje! Bont bont bont!!

Freggel 1;

Freg 2;

:-* :-* :-* :-*

Kun je ze niet wat sneller groot kijken Rox?? ;D ;D Ik wil zien hoe ze eruit komen te zien ::).

Tof van je eitjes van Lemon. Ik weet trouwens al waarom die zo langwerpig zijn... Er zit alvast ruimte voor een giga-kuif in ;D ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Lin

Wat lief die fotos. Gohh wat gaat dat hard als je niet elke dag kijkt. en Platina is echt een plaatje! Ja die Yani heeft wel aanleg volgens mij. En inderdaad Gerda, split voor witmasker is Lemon. Maar het is even kijken of er nog parels komen of dat zij dat doorgeeft. Ik ben wel erg benieuwd hoor. Wat een aparte eitjes legt ze, misschien wel voor de kuif zoals Sanna zei.  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Kom even gedag zeggen!!! En voor volgende week veel plezier in Parijs!!!! Jeeej !!! En fotooooooooooooos !!!!!

Liefs, Gerda

• SH0RTY •

Halloe vroege vogels! (Marije) :P

Ik ging net even kieke bij de freggels  en Sam haar 1e (de geparelde) is uitgevlogen! Jeeeej! Zat met papa :)
Sam zat nog met het wildkleurtje en heeft ook ineens een nieuw ei gelegd.

Vanavond = foto's!

En de andere fregz doen het ook nog ;D

Liefs,
Roxanne

Sanna

Nou ja, gekke Sammie ;D. Weer ei!. Gefeliciteerd met je uitgevlogen pareltje. Dus je hebt nou ineens 2 Yani's... :P ;D. Grapsig.
Wouwie!! Lekker naar Parijs volgende week? Met een beetje duimen heb je mooi weer, meestal is het daar toch mooier dan hier. Ga je veel foto's maken?? :D :D Ook in zwart-wit?? ;)

Groetjes, Sanna

Marije

Jeeeej! Gefeliciteerd met je uitgevlogen beebie-valk! :D
Wat knap trouwens van mams en paps dat hun eerste nestje al zo goed verloopt! :)
Hoe is het met de rest van de nu-niet-meer-zo-kleine-freggels en eitjes? Nog nieuwe cliffhangers uit de Cl!ique-soap?
Kortom...we hebben weer een nieuwe lading Cl!ique verhalen en foto's nodig! ;) (en nieuws van de lale chinees herself is natuurlijk ook altijd welkom...Parijs? ;))
Liefs,
Marije, muts P. en muts S. (undercover 8))

Sanna

Pssssssst.... waar blijven de foto's?? ;D