11 mei 2025, 22:33:29

VALKPARKIET IN HET WILD

Gestart door dodo, 20 november 2005, 11:15:23

« vorige - volgende »

dodo

HALLO ALLEMAAL,
ik ben op zoek naar een site OVER valkparkiet die nog in het wild leven (MET FOTO'S)  IK BEN AL EEN TIJDJE OP ZOEK MAAR KAN NIKS VINDEN. WEET IEMAND EEN LEUKE SITE????

GROETJES DODO
ALVAST BEDANKT

Riny

Hoy Dodo
Misschien moet je eens goed google-en.
Groetjes Riny :D

Tara

Hoi,

ik weet niet of je dat gemakkelijk zult vinden,
aangezien men daar allemaal niet meer zo over nadenkt, en eenmaal een dier in gevangenschap leeft, gaat men meer informatie zoeken over dat dier, die in gevangenschap leeft, en niet hoe het dier in de vrije natuur leeft.

Misschien in een encyclopedie over meerdere 'wilde' vogels dat je wat vindt, maar dat betwijfel ik.

Groetjes, Tara

Inger m

Citaat van: Tara op 21 november 2005, 17:10:31
Hoi,

ik weet niet of je dat gemakkelijk zult vinden,
aangezien men daar allemaal niet meer zo over nadenkt, en eenmaal een dier in gevangenschap leeft, gaat men meer informatie zoeken over dat dier, die in gevangenschap leeft, en niet hoe het dier in de vrije natuur leeft.

Misschien in een encyclopedie over meerdere 'wilde' vogels dat je wat vindt, maar dat betwijfel ik.

Groetjes, Tara

Hoi,
Daar ben ik het niet mee eens. Er wordt veel onderzoek gedaan naar dieren in het wild. Ook naar dieren die als huisdier worden gehouden. Door meer te kijken naar het hgedrag van dieren in het wild, leer je ook veel over huisdieren -en in dat punt ben ik het met je eens- dat wordt nog weinig gedaan.

Maar over valkparkieten in het wild zal best wel info te vinden zijn. Maar ik denk dat je dan ook op Engelstalige sites zult moeten kijken. Nederlands wordt maar beperkt gesproken, dus veel publicaties zijn vaak engelstalig.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.