29 maart 2024, 00:18:14

Ik zoek een jonge valkparkiet

Gestart door David, 5 september 2002, 11:15:15

« vorige - volgende »

David

ik ben op zoek naar een jonge valkparkiet die met de hand is grootgebracht en uiteraard erg tam is, heeft iemand nog een valkparkiet te koop voor mij??????????

Lique

Hoi David,

Heb je er al eentje gevonden?

Groetjes,
Angelique

David

hallo angelique,

ik heb inderdaad een adres gevonden waar ik binnenkort een valkje kan komen ophalen daar ben ik heel blij mee, ik heb al eerder vogels gehad, een maand geleden was mijn kakariki omgekomen bij een ongeluk; ze was heel vaak uit d'r kooi en op een gegevenmoment was ik haar kwijt, en toen lag ze achter m'n bureau er waren dozen op haar gevallen, ik had daar helemaal geen rekening mee gehouden want ze haalde nooit rare dingen uit, ze zat meestal op de verwarming en anders ging ze vanzelf weer terug in d'r kooi.
ik ben blij dat ik nu weer een vogel gevonden heb, maar dit keer zal ik er beter op 'm letten:)

groetjes,
david

Tara!

Hoi David,
hoe zal de kleine valk heten? Spijtig van je kakariki...
Groetjes, Tara

David

hoi tara,

ik heb nog niet echt een naam bedacht maar zodra ik er één weet zal ik het melden!
dank je wel voor het meeleven :)

groetjes david

David

hoi iedereen,
ik heb wel naged8 over een naam, misschien is chippie wel een leuke naam, of niet???

groetjes david

dennis knol

 ;D
Dat is bést een leuke naam!Hier ergens op de site staat toch ook een namenlijst als ik me niet vergis?
Maar ik wilde even zeggen dat valken dé leukste vogels zijn!!! ;D