Trienke's dierenpret. :-D Een verassing. Kijk maar :D

Gestart door trienke, 20 november 2005, 15:54:30

« vorige - volgende »

trienke

Weet ik marilyn

en ik zeg nu toch ook dat ik het rustig aan zal doen met lorre.

Groetjes Trienke

bobbie

Hoi Trienke,

Ik heb genoten van je foto's. Je vogels zijn stuk voor stuk prachtig.   :D

Gaat het verder met jou ook goed Trienke?

Rustig aan he.

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Trienke

Mag ik je een goede raad geven?
Doe met Lorre zoals jij denkt dat het goed is.
Jij ziet hem en kent hem ,en wij hebben allemaal alleen maar een foto gezien.     
Maar ik denk dat Marilyn je gewoon wil beschermen dat je niet dezelfde fout maakt als zij gedaan heeft.
Liefs Riny :-* :-*

marilyn

hoikes trienke

sorry als ik me teveel heb gemoeid  :-[ maar ik wou idd niet dat je zoveel gebeten werd als mayka bij mij heeft gedaan. doe maar wat je hart je ingeeft  ;)

groetjes marilyn 

trienke

um sorry dat het zo bot over is gekomen :-\, Zo bedoelde ik het niet.

Ik ben blij met jullie raad, en elke tip is welkom, over welk dier het ook gaat van ons ;D.

Verder heb ik ook nog ander nieuws.

mijn noeska (kat) is waarschijnlijk zwanger ;) Vind ik wel leuk alleen me ouders niet zo. We gaan maandag even naar de da voor te kijken of hun kunnen voelen of ze zwanger is. Zoja dan moeten we stoppen met de kattepil. Met de kattepil waren we een tijdje mee gestopt omdat we het vergeten waren, en zinds 3 weken geven we de katten weer de kattepil.

maar er is ook minder leuk nieuws. Ik zag bij noeska een worm kroelen op der vacht, dus dat betekend dat ze wormen hebben. Hiervoor gaan we ze nu behandelen.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Als de poes nu zwanger is mag je de jonkie's dan wel houden of worden ze verkocht.
Groetjes Riny :-*

trienke

We mogen de jonkies niet zelf houden, ik probeer ze bij vrienden te brengen en anders gaan ze op internet.

We hebben nu al 5 katten dus kan niet meer bij.
En ook omdat er katten zijn die dragers zijn van niesziekte is het niet verstandig.

Groetjes Trienke

marilyn

hoikes trienke

een poes zwanger amai dat geeft dan weer een ander nestje waar je voor kan zorgen lol.maare ik zal er dit jaar ook wel weer van hebben hoor met mijn 4 poezen  :-\ nu ja ook ergens een huisje voor zoeken en anders op het internet zoals jij zegt  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Lorre van 40 heeft een jonge "meid" van 19.....die is helemaal van zijn stuk joh  ;D ;D ;D ;D ;D....vind het heerlijk dat jij zo fijn met hem tuttelt......hij geniet van iedere aandacht die je geeft.....dus een paar weken verder, dan zul je zien dat hij je steeds beter kent!! Idd GEDULD is een schone zaak :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Trienke
Zie je wel ik dacht ook al dat ik het mis had.
Ik schrijf dat Lorre 20 is ,terwijl hij er al 40 is.
Ja ja dat krijg je als je boven de 50 bent dan vergeet je wel eens wat   ;D ;D ;D
Liefs Riny :-*

trienke

Hallo allemaal

Ik zit nu op school, stiekum op het forum, want dat mag niet ;)
Ik denk dat het met de 3 wel goed gaat :P

Groetjes Trienke

Christine

Foei trienke!! Zomaar op het forum! ik hoop dat ze het niet doorkrijgen dat je dingen bezig bent wat je niet mag! Maar wat als ze het wel zien welke straf hangt er dan vanaf?? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

Citaat van: Riny op 13 januari 2006, 06:13:00
Hoy Trienke
Zie je wel ik dacht ook al dat ik het mis had.
Ik schrijf dat Lorre 20 is ,terwijl hij er al 40 is.
Ja ja dat krijg je als je boven de 50 bent dan vergeet je wel eens wat   ;D ;D ;D
Liefs Riny :-*

Dat geld niet voor iedereen hoor die boven de 50 is  ;D ;D

marilyn

hoikes riny

idd aad heeft gelijk je hoeft niet boven de 50 te zijn om al eens iets te vergeten hoor !!!! mijn geheugen is af en toe gelijk een vergiet !!!  :P

groetjes marilyn

trienke

welke straf niet meer op internet mogen op school.

aar ben nu weer thuis, eerst binkie en lucky er maar uit en dan later lorre.
Vandaag weer niet zoveel tijd voor ze, maar ze krijgen het weekend mij helemaal ;D

Het gaat goed met ze lekker levend

en inderdaat je hoeft er niet 50 voor te zijn, want die hooft van mij is soms ook een echte vergiet :-X

Groetjes Trienke