3 augustus 2025, 00:31:46

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes christine

de pearly foto's krijg ik wel te zien hoor  ;) ik ben al blij dat ik pearly eens voor de cam heb gezien bedankt hé  :D  :-*

de jonkie's van miko en tosca zijn ook zo mooi geworden zeg  :o  :o  :o amai die zijn verandert  :P maar zondag zie ik ze nog een irl en dan zullen ze nog veel mooier zijn hihihihii

groetjes marilyn

Christine

Dit wil ik toch even met jullie delen! Jongen 2 & 3 de bonte meiden zijn uitgevlogen! Jong 2 ging al meteen op stap om heerlijk te klimmen en zo te bedelen bij de ouders! Achteraf volgde Jong 3 om uit het nestje te gaan! Nu jong 1 en dan mag het nestblokje weg! Heerlijk om de jongen zien uit te vliegen!  ;D

Hier foto's van Jong 2 samen met de ouders! ;D

Jong 3 kwam toch eens piepen!

En natuurlijk nog een filmpje van Jong 2!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Chrissie,

Wat gaat het goed met de jongen zeg!!! Ze zijn al zo groot!!
Voor je het weet gaan ze naar hun nieuwe baasje!!!

Geniet nog maar even lekker van ze!!
Liefs, Gerda

valkje-jacco

hoi Christine,

Leuke foto's allemaal, ik weet nog niet welke ik ga kiezen van deze 3, ze zijn allemaal zoooo leuk!
wil je voor mij van alledrie een foto plaatsen??  :D :)
Ik weet wel dat er een geparelde man bij komt :D

gr.Mitchell!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

marilyn

hoikes christine

ik ben weer thuis en pearly is heel rustig en braaf geweest onderweg  :D pealy en tiny hebben eerst wat zitten poetsen en daarna hebben ze elkaar zitten kroelen  ::)  :P
pearly heeft ondertussen al kennis gemaakt met ons gezin zelf met ons klein dondersteentje joran !!!!!!!!!!!!!! ze is gewoon een engeltje  :D
ze heeft ook een nieuw spelletje gevonden  ::) straaljagertje spelen  :o ze heeft hier veel meer ruimte om te vliegen en ze heeft zeker wel 4 rondjes gedaan alvoor ze boven op de kast is geland  :o  :o  :o ze was kennelijk in form  :P dan is ze ook richting de kooi van de anderen getrokken en ze zat gans de tijd samen met tiny (helaas met tralies ertussen  :-\ ) en ik heb tenslotte maar de kooi opengedaan en ze kroop er zelf in om met tiny samen op een stokje te zitten  :P

de kooi heeft ze al verkend, de andere valkjes heeft ze ook al dag gezegd en nu is ze flink haar buikje aan het vullen dus dat zit heel goed hé  ;)

groetjes marilyn

Christine

Al de jongen van Miko en Tosca zijn uitgevlogen! Wat ik nu wel merk is dat Tosca het tweede jong begint te plukken! Het is wel alleen nog maar het achterhoofdje maar ik vind het enorm zielig :-\ Als het niet erger wordt dan laat ik het zo... Ze doet het alleen maar met één jong en niet met allemaal...
Kijk maar...

Hier dan speciaal voor jouw Mitsie!!

Jong 1 => cinnamon geparelde witmasker

Jong 2 => Bont cinnamon geparelde witmasker (geplukt)

Jong 3 => Bont cinnamon geparelde witmasker

Dan even over onze flinke meid!
Vandaag was de grootste afscheid :-\
Marilyn kwam vandaag pearly halen maar ze had nog iemand anders bij namelijk Tiny! Het was leuk om een ander valkje te leren kennen! We hebben samen heerlijk gekroeld (valkje en ik dan ;) ) Ook heeft Tiny kennis gemaakt met de andere valkjes! Zelfs met de kleintjes daar deed ze het ook goed bij! Ze ging bijna in de kooi van Miko en Tosca ::)
Het was leuk, tot de grootste afscheid... :-[
Eerst voor de zekerhied al de gordijnen en deuren dicht gedaan! Ik voelde het al aankomen want Juffrouw Pearly wou niet bij me blijven zitten! Precies of ze het aanvoelde dat ze weg moest! Ze had al een paar keer rond de keuken gevlogen en bijna in de vliegenvanger :o Dan heb ik haar maar eens gewogen en onze kleine meid woog vandaag 98 gram!! Heerlijk dik dus ;D Daarna heb ik haar in de kooi gezet en kwamen de traantjes :'( Het viel me best zwaar voor haar te zien gaan... Maar ik weet dat ze gelukkig is en veel vriendjes en vriendinnetjes gaat hebben! ;)

Hier een paar foto's van Tiny en dan van Pearly in de kooi!

Tiny...

Pearly :-* :-* :-*

:-*

Groetjes
Christine

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hallo Christine
Vandaag heb ik verschillende keren aan je moeten denken, omdat kleine Pearly ging verhuizen.
Het blijft moeilijk he?
Ook al weet je dat ze het heel erg goed getroffen heeft bij Marilyn.
Groetjes Riny :-*

valkje-jacco

hoi Christine,

heel erg bedankt voor de foto's, oma en ik vinden allebei valkje 1 het mooiste, dus valkje 1 is gereserveert!!

gr.  :-*  :) Mitchell
PS, wat is er met je duim gebeurt?  ??? :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Ja idd, misschien ook omdat het men allergrootste trots was! Ik wist niet echt dat ik geelwangen kon kweken omdat Antoine niet wist van wie zijn geelwang kwam! Hij had wel een vermoeden maar wist het niet zeker! Ik heb toen al stilletjes beginnen te hopen... Hopen op een geelwang maar toen kwam Luna! ::) Luna en Pearly zijn twee dezelfde alleen jammer dat Luna haar vleugel niet inorde komt. Anders was ze net zo prachtig als Pearly! Het is zo vreemd en stil nu... Al men valkjes zijn terug in de vogelkamer! Flutty&Fien samen met Nicky&Ricky! In het begin was het een beetje ruzie... Maar na een tijdje gaan de twee dames: moeder en dochter... samen gaan eten! Vader en schoonzoon moeten even wachten en dan mogen ze aan de beurt! Zo ken ik mijn schatjes terug! Het is heerlijk om iedereen terug in dezelfde ruimte te hebben maar toch ontbreekt Pearly... Dat zal wel nog even wennen zijn! Vooral omdat de kooi waar ze ingezeten heeft samen met haar mama en papa nog altijd boven staat... Aangezien Aïsha komt moet ik de kooi gewoon kuisen en daar terug zetten... Achja we komen er allemaal wel weer door! Ik heb valkjes ter afleiding dus dat lukt wel! Ook heb ik weer hetzelfde voor als met Pearly maar dan met de drie witmaskertjes van Miko en Tosca! Die zijn net zo tam als kleine Pearly en kan je zo uit de kooi halen... Ik hoop echt dat er eentje van hun naar Mitchell gaat  :-[ :-[

Beetje lang verslag...
Groetjes
Christine :-*
Thx Riny je bent een schat!! :-*

Oke Mitchell! Dat ga ik zometeen noteren!! ;D Het is dan ook de oudste maar de luiste hoor! Ze is het eerste geboren en het laatste uit het nestje gekomen ::) ::)

Christine

Citaat van: valkje-jacco op  6 augustus 2006, 19:47:35
hoi Christine,

heel erg bedankt voor de foto's, oma en ik vinden allebei valkje 1 het mooiste, dus valkje 1 is gereserveert!!

gr.  :-*  :) Mitchell
PS, wat is er met je duim gebeurt?  ??? :D

oeps had je PS niet gelezen :o
Ik was pudding aan het koken, voor het moment dat de pudding aan het doorkoken was had ik voor ik het wist een enorme klots pudding op men duim! En ook een stukje op men wijsvinger! Dus het was redelijk goed verbrand! Aangezien het nog niet helemaal genezen is en ik regelmatig met jonge valkjes bezig ben had ik er een kompres rond gedaan!  ;)

Joyce28

Wat een schattige witmasker jonkies,die kan ik ook kweken uit de valk uit mijn onderschrift (die is split cinnamon) met mijn witmasker split bont pop.Maar goed,moet ie eerst maar een grote vent worden ;D

En je geelwang,wat een beauty,Marilyn boft maar :)

valkje-jacco

Hoi Christine,

Ja het is wel beter om het te verbinden voor ziektes enzo. nou dan heb je nog geluk gehad er zijn mensen die naar het EHBO moeten. Laatst had iemand die ik ken hete jus ( sjuu ) over zijn hand gekregen, het was aan het zweren enzo, toen moesten ze opereren om alles weg te halen,

gr.Mitchell :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Christine

Citaat van: valkje-jacco op  7 augustus 2006, 10:59:21
Hoi Christine,

Ja het is wel beter om het te verbinden voor ziektes enzo. nou dan heb je nog geluk gehad er zijn mensen die naar het EHBO moeten. Laatst had iemand die ik ken hete jus ( sjuu ) over zijn hand gekregen, het was aan het zweren enzo, toen moesten ze opereren om alles weg te halen,

gr.Mitchell :D

Zo erg is het nog niet, maar het is wel redelijk droog!
Hoop dat het betert eigenlijk want met dat verbandje voel ik maar amper iets en als het er af is dan kan ik aan men duim niets verdragen...  :-\

es

Hoi Christine, :o Wauw wat een mooie foto-sessie zeg .
super :-* :-*

Christine

7 augustus 2006, 15:48:59 #2204 Last Edit: 9 augustus 2006, 21:16:49 by Christine
Citaat van: Es op  7 augustus 2006, 15:39:14
Hoi Christine, :o Wauw wat een mooie foto-sessie zeg .
super :-* :-*

Thx Es :-*
Ik probeer men best te doen! Valkjes zitten niet altijd stil hoor ;)