2 augustus 2025, 17:59:48

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: marilyn op 16 mei 2006, 17:23:50
hoikes christine en roosje

gewoon de jonkie's en hun kropje goed in de gaten houden lijkt me voorlopig het beste en wat bijvoeden betreft dat doe je enkel als je ziet dat een jonkie steeds een lege krop heeft  ;) ik heb ook al gezegd tegen christine dat het gewicht van de jonkie's best meevalt en dat ze zich niet zo ongerust moet maken zolang ze goed blijven eten  ;) en volgens mij is er echt geen noodzaak nu en laat ons duimen dat het zo blijft  :D

groetjes marilyn

Idd als ze blijven eten ga ik hun ook geen pap bijgeven!!
Eum als msn werkt ben ik sebiet online... Server ligt hier plat :P :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

vampkiller

hey chrisje,

je hebt groot gelijk muis, ni voeden als het ni nodig is en indien nodig heb je raad genoeg gekregen.
ik weet dat je het met die situatie nog moelijk hebt, maar het lukt je best ;D.
we hebben er persoonlijk lang over gesproken en je kent mijn gedacht er over.

btw leuke filmpje's  ;D heb er van genoten :P

greets,  :-*
chris

Christine

Citaat van: vampkiller op 17 mei 2006, 10:54:13
hey chrisje,

je hebt groot gelijk muis, ni voeden als het ni nodig is en indien nodig heb je raad genoeg gekregen.
ik weet dat je het met die situatie nog moelijk hebt, maar het lukt je best ;D.
we hebben er persoonlijk lang over gesproken en je kent mijn gedacht er over.

btw leuke filmpje's  ;D heb er van genoten :P

chris

Ja ik weet het...
Achja moet even terug wennen zijn omdat er nu wel 4 donsjes mogen blijven leven en toen niet! Het was wel erg en ook omdat ik nu meer kan genieten van de 4 dondertjes! De eerste 3 hebben hun spleedoogjes, de jongste nog niet maar dat komt wel! Ze doen het goed en dat is het enigste wat telt op dit moment! Handopfok met of zonder, ze doen het goed zonder en dat is enigste wat telt! Gezonde donsjes dat worden opgevoed zonder hulp van mij! Wat kan ik me nog meer wensen??

Chrisje :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

vampkiller

ben blij dat je er zo van geniet ;D
en dat ze het zo goed doen. :D

spleet oogjes he, zijn't chineese valkparkietjes ;D ;D ;D.
en inderdaad hoe minder zorgen hoe meer vreugede.
ben benieuwd om ze in't echt te zien.

chris

marilyn

hoikes christine

geniet maar van je 4 kleintjes  ;) ze doen hun best voor jou en heb je al mensen die een donsje willen in huis nemen ?
is nog vroeg hé maar toch kan je er al over nadenken hé  ;)

groetjes marilyn

Lin

Hey Christine heelrijk hoor geen extra zorgen meer over het groeien. De rug was inderdaad kaler met dat dons. Maar je ziet het bij Roos hoe kaal ze kunnen zijn met dat plukken. en ook al is er beetje bloed dan valt dat vaak wel mee. Natuurlijk niet leuk maar ik ben blij dat Eros en Goldie destijds er niet uitgehaald heb omdat er wat bloedplekjes zaten. Anders had ik toen twee handopfokjes gehad. En pfoe daar heb ik nu wel even genoeg van.. :) fijn om te lezen dat je zo van ze geniet.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Foto's!! ;D

Jong 01

Jong 02

Jong 03

Jong 04

Groepsfoto's!!

Christine

@ Marilyn: Voor het eerste jong heb ik misschien al een baasje! Dit meld ik pas binnen een weekje of twee ;)

@ Lin: Ja het is erg als ze de jongen beginnen te plukken! Blijkbaar doen ze het toch niet en heeft het derde jong gewoon zen dons verloren want bij het eerste jong zie ik geen pluk sporen ??? Het is echt raar maar ga me er niet druk in maken zolang ze maar niet echt en erg beginnen te plukken is het goed! :D

marilyn

hoikes christine

dat is geweldig goed nieuws dat je al voor één donsje een nieuw baasje hebt en ik ben er zeker van dat je voor de andere ook nog een goede thuis vind  ;)

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op 17 mei 2006, 17:55:42
hoikes christine

dat is geweldig goed nieuws dat je al voor één donsje een nieuw baasje hebt en ik ben er zeker van dat je voor de andere ook nog een goede thuis vind  ;)

groetjes marilyn

Ja ik heb nog even tijd voor er achter te zoeken! ;D

Mara

Wat een verschil tussen die van jou en van mij zeg. Wat een schatjes en ik hoop dat alles goed komt. Zal wel als ik die kropjes zie. Dat heb ik hier ook, een kropje zo groot als het valkje zelf onderhand (de kleinste dan, hé)!!

Groetjes

Mara

p.s. Ongeduldige Christine, de foto's staan er.

Christine

Update Quincy ;D ;D ;D
Met Quincy gaat alles heel goed, ze zit nu in een grote kamervoliere!
Ze wordt best wel verwend maar dat mag ook wel!
Op de foto's zit ze in een rad :o
Ik wist niet dat valkjes dat graag gebruiken ::)
Quincy is gewoon een cool beestje!! 8) 8)

Dit is Quincy's kooi!
Veel leuke dingen om mee te spelen!!

Joke bedankt voor de mooie foto's :-* en geef Quincy maar een dikke kroel, knuffel en kus van mij!!

Wilma1

Zeg....hoe  :o krijg JIJ die foto's er groot op ???  IK moest ze verkleinen, want het lukte niet ???

Zal het de Belgische PC zijn  ;D

Leuk he dat Quincy in het rad zit....ik heb er wel een in de voliere van de grasjes, maar voor de valkjes ook wel eens leuk ter afwisseling!

Wat worden jou kleintjes ook al groot, met meer zie je wel duidelijk verschillen, dat heb je met 1 nu niet....de kropjes zien er allemaa gevuld uit ...dus pappa en mamma hebben het goed onder controle  ;)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

valkje-jacco

hee zeg! das een leuk idee, ik ga vanmiddag ook zo'n rad halen voor jacco! kijken wat hij ervan vindt :D

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Citaat van: Wilma1 op 18 mei 2006, 00:23:40
Zeg....hoe  :o krijg JIJ die foto's er groot op ???  IK moest ze verkleinen, want het lukte niet ???

Zal het de Belgische PC zijn  ;D

Leuk he dat Quincy in het rad zit....ik heb er wel een in de voliere van de grasjes, maar voor de valkjes ook wel eens leuk ter afwisseling!

Wat worden jou kleintjes ook al groot, met meer zie je wel duidelijk verschillen, dat heb je met 1 nu niet....de kropjes zien er allemaa gevuld uit ...dus pappa en mamma hebben het goed onder controle  ;)
:D Wilma

Ik bewerk ze eerst via photobucket, neem alleen het valkje en dan kopieer ik dat en plak ik dat als een andere afbeelding! Meestal krijg ik dan zo een grote foto! Daarna kan je er ook nog een kadertje rond maken zoals ik hier gedaan heb! Voor vragen ask me op msn ;D :-*