2 augustus 2025, 17:59:34

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Rianne

Citaat van: Wilma1 op  4 mei 2006, 20:26:57
Citaat van: Rianne op  4 mei 2006, 09:56:51
Het gaat bij mij nu ook sneller als gisteren. Strange :-\

Waren je oogjes wel open ??? ;D ;D ;D ;D ;D....want anders zie je ze niet hoor :P
;D ;D ;D Wilma

Dat had ik ook! En ik had ook mijn contactlenzen in! ;D

Christine

Nog altijd twee piepeitjes! Je kan ze zo mooi zien bewegen in het eitje zelf!! Ze gaan er hoop ik deze avond uit zijn!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Hoi Christine,

Wat ontzettend spannend bij jou zeg. :D

Ik kom af en toe lezen hoe het er bij staat.

Succes, Nel

PS: met Chila is alles goed hoor ;)

Christine

Citaat van: bobbie op  5 mei 2006, 13:12:23
Hoi Christine,

Wat ontzettend spannend bij jou zeg. :D

Ik kom af en toe lezen hoe het er bij staat.

Succes, Nel

PS: met Chila is alles goed hoor ;)

Ik wil foto'tje zien van haar!! :-[
Ik hou je zeker op de hoogte! Ga zo meteen nog eens kijken hoe het er mee is!! Een tweeling is niet niks eh  ;)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

je hebt ze toch niet in een stenen ei gestopt he ???  ;D.......zou leuk zijn als ze beiden gelijk op de wereld komen.....lief hoor die piepjes weer te horen  ;) :D :D

Jouw Maxime is een schatje en vind Charlie ook helemaal te gek, laat zich lekker krabbelen dorr Charlie, want hij legt gewoon zijn koppie bij haar!!!
:D Wilma[color]

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

vampkiller

dag chrisje,

een tweeling he  ;D ;D ;D ik duim.
en zal zeker spannend zijn, het horen dat ze hun naar buiten werken.

kan mij voorstellen dat je van de spanning op u teentjes loopt.
regelmatig controleerd, anticipeert en inaleerd  ;D ;D ;D.
hou ze in d'oog hé. ::) :P

greets,  :-*
chris

Christine

Citaat van: vampkiller op  5 mei 2006, 14:00:56
dag chrisje,

een tweeling he  ;D ;D ;D ik duim.
en zal zeker spannend zijn, het horen dat ze hun naar buiten werken.

kan mij voorstellen dat je van de spanning op u teentjes loopt.
regelmatig controleerd, anticipeert en inaleerd  ;D ;D ;D.
hou ze in d'oog hé. ::) :P

greets,  :-*
chris

Alles is spannend! De hele tijd afwachten tot ik maar iets zie van de kleintjes!! Deze geboorte is extra speciaal!! De twee eitjes zitten even ver van elkaar! Het is echt een race aan het worden!! Ik hoop dat ik ze snel kan beworderen!! ;D

Groetjes
Chrisje :-*

bobbie

He Christine,

Speciaal op jouw verzoek, vers van de pers:

Chila:

succes met je piepende jonkies.

Groetjes, Nel :)

Christine

Joepieeee!!! Mijn dagje is nu veel beter!! Lieve Chila foto's in mijn dagboekje!! Bedankt lieve Nel!! :-*

marilyn

hoikes christine

djeezes de spanning is nu echt wel te snijden bij jou hoor !!!!!!!!!!!!! ik wacht hier ook al ongeduldig tot er nieuws komt dat er een tweelingetje is geboren  ::)  ;)

hoikes nel

waaaaaaaaaaaaw wat een beauty is chila geworden  :D je zal dan best wel trots zijn op haar denk ik  ::)  :D

groetjes marilyn

Rianne

Nog geen donsjes? Je kunt ze er ondertussen wel uit het ei kijken denk ik ;D

Christine

Ik zit nu echt wel letterlijk te kleintjes uit het ei aan het bekijken!! Nog altijd beweging in het EI en niet ERUIT :-\ Het duurt ineens allemaal zo lang!! Ik hoop dat dit inorde komt! Ik hoop dat dit normaal is!! Ik hoorde ze nog altijd vrolijk piepen dus dat is al een goed teken, ook merk ik dat het eerste of het tweede eitje enorm vanaf het midden naar de punt zit te friemelen en zo de schaal aan het stuk maken is! Zo gaat het zeker nog lang duren, de tocht in het eitje is behoorlijk eng en zwaar voor de kleintjes!! :-\

Rianne

Hoe lang is het ei al aan het piepen? Is het nog niet aangepikt?

Christine

Citaat van: Rianne op  5 mei 2006, 17:49:31
Hoe lang is het ei al aan het piepen? Is het nog niet aangepikt?

De twee eitjes zijn van gisterenavond al een deel aangepikt! Deze morgen zijn die enorm aan het piepen en verder aan het pikken geweest! Wat ik wel merk dat de kleintjes telkens terug naar hun begin gaan waar ze eerst zijn beginnen te pikken! Als ze zo hun schaaltje van hun afkrijgen is het mij ook goed! Vanaf kwart voor zeven kan ik geen nestcontrole niet meer uitvoeren tot morgen dus ik hoop dat het inorde komt! Als ze net nog voor ik vertrek uitkomen ben ik echt gelukkig!! :-\

Rianne

Ik dacht dat het een dag kon duren, dus dan zouden ze er vanavond of vannacht moeten zijn. Als het veel te lang duurt verdrogen ze geloof ik. :-\