2 augustus 2025, 15:47:48

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Lin

Hey christine ook even mijn advies voor jou. Net zoals al gemeld is als je net voer hebt gegeven en de ouders gaan voeren even de grootste eruit halen. Dan kijken of ze gaan voeren en dan wachten totdat ze klaar zijn en de grootste erin zetten. deze schreeuwt net zolang totdat deze ook gevoerd is. kijk om de 2 uur of ze voer hebben gehad. Zo niet dan geef je dus 10% van lichaamsgewicht. Zorg dat het papje een beetje dik is zoals echte pap en goed op temperatuur.  10 gram is echt te weinig. Heb je een foto? hoe is de ontlasting nu?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Op dit moment heb ik de twee oudste bij mij! Die zitten heerlijk bij elkaar, de twee jongste zitten in het blok samen met Fien! Ik hoor de klein maar hoor geen enkele voergeluidjes dus wacht ff af! Ik heb ook een heel deel foto's gemaakt van hun en ook een filmpje daar kan je echt zien wie het kleinste is!!

Dit is al het filmpje!
http://youtube.com/watch?v=ZGnr-Pclbos

Flutty op het nest

Fien met haar jonkies (het jongste ligt vooraan!! ::)

Jong 1

Jong 2

Jong 1 & 2

Jong 3

Het zorgenkindje!! Jong 4 dus!! Op de foto zie je alleen pap in de krob!

Jong 3 & 4 dicht tegen elkaar!!

Jong 1 & 2 en dan daar achter jong 3

Natuurlijk heb ik mijn andere schatjes ook eens op de foto gezet! Dit was al een tijdje geleden!!

Nicky's rugje!! Dit kwam omdat ie echt niet wou stil zitten! Vind de camera maar een eng beest ::)

Als afsluiter!!!! ;D
Monty

Minoe

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

peterke25

:) heel mooie donsjes hoor en ze zijn heel levendig en mooie monty en minoe zien er ook goed uit veel kusjes en knufs

Wilma1

Jouw Monty lijkt op  :o onze Daisy ;D...ik heb genoten van de vele foto's, jammer dat je zo'n zorgenkindje hebt, het ziet er zo teer en liefelijk uit...maar het geeft een hoop extra werk!! Hoeveel valkjes heb je nu ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 12 maart 2006, 21:41:23
Jouw Monty lijkt op  :o onze Daisy ;D...ik heb genoten van de vele foto's, jammer dat je zo'n zorgenkindje hebt, het ziet er zo teer en liefelijk uit...maar het geeft een hoop extra werk!! Hoeveel valkjes heb je nu ???
;) Wilma

Ik heb nu in totaal 12 valkjes! :o :o :o ;) ;) ;)
Flutty en Fien hebben op dit moment een beetje ruzie! De eivoer etc hangt aan hun baardjes en eten het van elkaar af!  ::)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Wilma!! Nog even over Monty! Monty wordt op 1 april 5 jaar!! Minoe verjaard ook in April en wordt er 15! Aangezien ze zo een leeftijdsverschil hebben kunnen ze elkaar niet zien en niet ruiken! De eerste die dicht bij elkaar gaat liggen gaat echt een wonder zijn! Toen Monty klein was ging ie achter Minoe aan voor te spelen etc en blijkbaar is Minoe dat nooit vergeten  ;) Ze dagen elkaar constant uit! Ligt er eentje in de zetel moet de andere die altijd gaan lastig vallen ::) Meestal verdedigd de andere zich wel maar dan worden ze toch meteen gestraft! Als straf voor Monty is hem als een klein kindje in de hoek zetten! Minoe straf ik met twee dagen te negeren! Tot nu toe heb ik dat nog maar één keer moeten doen en dan negeert ze mij ook dus hebben we daar niet zo veel moeite mee ;) ;)

Christine

Ik heb op dit moment de twee oudste bij mij, ik hoorde voergeluidjes van het 3de jong en niet van het zorgenkindje! Ik hou de twee oudste nog even bij mij en als ze echt niet voeren voer ik het kleinste wel! De twee oudste doen het super, de oudste heeft zen/haar oogjes nu helemaal open maar is nog een beetje te lui om die open te laten  ;) De tweede kan ook de oogjes open doen maar doet het regelmatig niet dan wel! Ik hou jullie op de hoogte!

Christine

Ik hoor voer geluidjes van de twee jongste!! Wat ben ik gelukkig! Op dit moment zit de oudste zich ook heerlijk te poetsen bij mij! Jammer kan ik dit morgen niet doen omdat ik dan naar school moet! Ik hoop dat ze morgen het zorgenkindje ook gaan voeren!! :-\

Rianne

Hoi Chris!
Heb je misschien ook een macro stand (close up, bloemetje) op je camera? Ik zie heel duidelijk de vloerbedekking hihi :P
Verder zien je valkjes er goed uit en de poezen ook! :)

Christine

Citaat van: Rianne op 13 maart 2006, 09:56:05
Hoi Chris!
Heb je misschien ook een macro stand (close up, bloemetje) op je camera? Ik zie heel duidelijk de vloerbedekking hihi :P
Verder zien je valkjes er goed uit en de poezen ook! :)

Aan marco stand heb ik nog niet gedacht :P Bedankt voor de raad!! :-*

Christine

Idd Rianne met Macrostandje lukt het veeeeel beter!! Ik heb ze allemaal mooi op de weegschaal gezet en het kleinste weegt nu 14 gram!! Zaterdag woog ie nog maar 10 gram!! ;)

Jong 1

Jong 2

Jong 3

Zorgenkindje!! Jong 4

~Natas~

Hai Chrisje,

De eerste 3 jongen doen het gewoon goed.
De kropjes ziet er lekker vol uit, dus gelukkig gaat het daar goed mee.
Maar jong 4 is zeker een lutino, of heb ik dat verkeerd gezien.
Wat zal de reden kunnen zijn dat dit jong niet wordt gevoerd door de ouders...........?
Maar met jou goede zorgen zal dit jong het zeker redden.
Zal voor je duimen............
En de rest van je valkjes zijn beauty's

groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Lin

Hey christine leuk nieuwe fotos!

Ik weeg trouwens telkens zonder doekje. Bij mij gaf de weegschaal minder aan dan dat ze daadwerkelijk wogen. Maar bij Caroline (carco) maakt het niks uit.

Het laatste jong is trouwens een wildkleur Natas. Geef je nog steeds 10% avn het lichaamsgewicht. zorg je er wel voor dat de pap niet te dun en te warm of koud is? Het papje moet echt als pap eruit zien.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Lin, het kleintje blijft 14 gram wegen! Ik had er een handdoek onder gelegd lekker ingeduffeld omdat het echt niet wou stil zitten!! Ondertussen weegt de oudste maar liefst 54gram :o Ik haal straks ff de twee oudste eruit om de twee jongste te laten voeren! Ik geef de kleinste bij als ik geen enkele zaadjes etc in de krob zie eerder niet! Als de ouders ze gevoed hebben laat ik die ff doen!

Natas: Neen geen lutino! Zou een wonder zijn als er een lutino uit dat nest zou komen maar denk toch van niet! Ik ben wel benieuwd wat ie gaat worden, misschien ook een wildkleur! ;)

bobbie

Hoi Christine,

gelukkig is de kleine wat aangekomen dank zij jou goede zorgen. Het is een lekker stel bij elkaar. :D

Groetjes, Nel :)