2 augustus 2025, 22:57:56

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

marilyn

Citaat van: Christine op  2 maart 2006, 16:15:22

hoikes christine

je foto's zijn prachtig en vooral deze hier zie je het kleine donsje vanonder moeder haar vleugel piepen  :D ze zijn echt schattig je donsjes om te  :-*

groetjes marilyn

leoni

hoii,

leuk dat er nog een jonkie is  :D en hoop dat het piep ei uitkomt voordat je weggaat ;)
gaat het voor de rest met alle dieren goed??

groetjes leoni

Christine

Leoni bedankt dat je er achter vraagt dat het met de andere dieren nog goed gaat!
Ik merk dat Suske er geen last van heeft, die zit daar super graag in zo een klein hokje ::) De oudste haan heeft er meer last van maar Wimpie dat is het ergste geval! Ze moesten drinken hebben dus ging ik helemaal in hun hok gaan zitten, ik merkte ineens iemand zwaars op men arm :o Wimpie kon het natuurlijk niet laten om daar op te gaan zitten, dan maar zo drinken gegeven en ons meisje wou ook ff al de aandacht van mij! Ze hebben heel veel aandacht gehad en voelde ook dat ze rustiger waren met mijn aanwezigheid!
Suske heb ik ook lekker een dikke knuffel gegeven en dat was weer heerlijk genieten! De andere haan voelde zich bedreigd dat ik te dicht kwam en merkte ook aan zijn gedrag dat hij zich aangevallen voelde :-\ Ik hoop maar dat de ophokplicht vlug voorbij is!! :-\ :-\

Wimpie met zen vriendinnetje!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hey chris

wat fijn dat het bij jou zo goed gaat daar.

Leuke foto's en filmpje ;D
Ik heb er weer van genoten

Ik wens je een fijn weekend :-*

Groetjes Trienke

aad

ha christine

gaat bij jouw ook goed zo te zien , en ook vooral te horen ... is hier ook zo , geluid komt boven de radio uit  ;D
Maar een fijn weekend toegewenst  ;)

Groetjes aad

bobbie

Hoi Christine,

Het gaat goed hier met de kleintjes lees ik. Mooi zo. Goede ouders hoor.

Geniet er maar van.

Groetjes, Nel :)

Christine

Citaat van: bobbie op  2 maart 2006, 18:50:29
Hoi Christine,

Het gaat goed hier met de kleintjes lees ik. Mooi zo. Goede ouders hoor.

Geniet er maar van.

Groetjes, Nel :)

Hoi Nel,
Geniet jij ook maar van je schatjes want tenslotte heb jij het echt verdient!! :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Hoe gaat het momenteel ??? Al wat nieuws te melden....of nog steeds afwachtend, met het piepeitje ???  ze wachten tot jij in je bed ligt  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes christine

ik kom eens kijken of het volgende donsje er al is maar jammer genoeg nog geen reactie van jou dus ga ik geduldig nog wat wachten  ::)(ik heb helaas niet veel geduld maar zal wel moeten zeker  :P)

groetjes marilyn

ps geniet maar van de kleintjes die er al zijn  ;)

~Natas~

Hey Chris,

Moet ik nou een heel weekend alleen achter blijven  :'(
Nu blijf ik ook niet op de hoogte van je valkjes en hun jongen.
Maar ja tis je gegunt hoor........en ik wens je nogmaals heel veel plezier met Peter.
Ps: waar gaan jullie eigenlijk naar toe?

Natas

Christine

Ik heb net terug thuis!! Nog geen donsje, elk donsje heeft zich laten tonen rond 23u of te wel iets later! Degene die smsjes van me gekregen hebben zouden dat normaal moeten weten ;) Maar ik hou jullie op de hoogte! Ik heb het gsmnummer van: Trienke, Leoni, Mitchell, Tara en Natasja! (exuseer mij als ik iemand vergeten ben) Normaal stuur ik gewoon direct naar één van die oftewel gewoon naar allemaal! Ik zie wel wie ik verwittig maar jullie worden zeker op de hoogte gehouden!!

Verder gaat het hier goed, de klein worden op dit moment gevoerd! Heerlijk gewoon dat geluidje! Normaal verwacht ik het jonkie toch binnen een uurtje ofzo omdat het deze morgen al enorm aan het piepen was! Het eerste jonkie heeft er bijna 2 dagen over gedaan, het tweede maar een dagje dus ik hoop het derde ook maar een dagje! ;)

Christine

Citaat van: ~Natas~ op  2 maart 2006, 20:45:20
Hey Chris,

Moet ik nou een heel weekend alleen achter blijven  :'(
Nu blijf ik ook niet op de hoogte van je valkjes en hun jongen.
Maar ja tis je gegunt hoor........en ik wens je nogmaals heel veel plezier met Peter.
Ps: waar gaan jullie eigenlijk naar toe?

Natas

We gaan een weekendje naar Oostende! Hetzelfde hotelletje als de vorige keer! Het was ons daar zo goed bevallen dat we met plezier terug keren! ;)

marilyn

hoikes christine

pas maar op dat je mijn dochter niet tegenkomt in oostende want die is deze namiddag vertrokken naar haar vriendin en die komt pas zondagavond terug naar huis  :P je kent haar wel van op de foto's hé tweety (debbie) stond pas een foto in mijn dagboekje van haar en mijn man met die duivejonkie's  ;)

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op  2 maart 2006, 21:32:39
hoikes christine

pas maar op dat je mijn dochter niet tegenkomt in oostende want die is deze namiddag vertrokken naar haar vriendin en die komt pas zondagavond terug naar huis  :P je kent haar wel van op de foto's hé tweety (debbie) stond pas een foto in mijn dagboekje van haar en mijn man met die duivejonkie's  ;)

groetjes marilyn

Jaaa nu herinner ik het mij!! Wie weet... Oostende is groot! :P

Christine

Nog vlug een berichtje van de donsjes!! Rond 3u à 3u30 werd ik ineens wakker door heel fel gepiep :o Toch maar eventjes gaan kijken zag ik een derde donsje! Het derde donsje maakt het ook heel goed, alleen met die twee grote eters gaan we er op moeten letten dat het genoeg krijgt! De twee oudste zijn echt goede eters en vragen ook alle aandacht van de mama en papa! Nu ga ik me klaar maken en dan vertrekken!!

P.S: Tara laat me nog iets weten!! :-*