2 augustus 2025, 20:38:24

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

aad

hoi chris

feli met je eitje 3   en ik zal duimen voor je  ;)
enne nice pictures weer zeg  :D

Groetjes aad

Christine

Alles gaat zijn gangetje hier! Ik kan niet zeggen goed of slecht met de eitjes omdat ik het niet meer weet! deze morgen nog ff de eitjes geschouwt en eens gevoeld, ze waren koud! nu zit er weer niemand op maar zag dat Fien haar claoca heel zichtbaar was toen ze haar ff bukte! "het resultaat, weeral gepaard na het derde ei!!" ik vermoed wel dat dit nestje weer eens niets wordt! zoals vorig jaar was dat hetzelfde ook 3 eitjes en dan pas paren!  ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hoi christine

En we wachten weeral rustig af ;)

Groetjes Trienke

masker67

hoi christine!

gefeliciteerd met je eitjes!! leuk hoor!

grtjs monique

marilyn

hoikes christine

zou heel erg jammer zijn als dit nestje weer niets wordt maar we hopen dan maar op het volgende nestje hé  ;) ik hoop in elk geval dat alles goed komt

groetjes marilyn

Christine

Hey monique!! Ales goed bij jullie??
Bedankt voor de felecitatie! :-* :-*

Trienke en Marilyn! Ik heb goede hoop voor het tweede nestje!! En als ze dat nestje goed hebben laat ik het een maand of drie rusten en mogen ze nog nestje doen!!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Luna profiteerd er nu echt van!! Jazzy zit in de eetbak en geeft zonnebloempitjes door aan Luna! Zodat Luna ze alleen hoeft te pellen en op te eten!! Het zijn valkjes die me blijven verbazen!

Met de andere valkjes gaat het ook goed! Nicky en Ricky zitten nu beneden bij de andere en dan F&F zaten boven! Het is veel beter zo! F&F hebben nu hun volle rust en doen echt wat ze graag doen! Deze morgen schoot ik ineens wakker! Er was iemand aan het tikken tegen een stokje en achteraf mooi aan het fluiten! ::) Flutty vond dat het tijd was om op te staan! Je zag het er echt aan! Hij was klaar wakker! Gisterennacht 'deze morgen rond 1u ofzo' begon meneertje vrolijk te fluiten in de donker! Heerlijk gewoon dat ze zich goed voelen en dat op een andere plaats!! ;D

valkje-jacco

haha leuk dat flutty aan het zingen was, beter als een stomme wekker ieeee!!ieeeeee!!ieeeee!! dan liever flutty !!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Citaat van: valkje-jacco op 12 februari 2006, 13:50:00
haha leuk dat flutty aan het zingen was, beter als een stomme wekker ieeee!!ieeeeee!!ieeeee!! dan liever flutty !!

Het was leuk!! maar wel verschietachtig! Ik ben dit dus echt niet gewend om zo een wekker te hebben! :P

marilyn

hoikes christine

waw zo'n moderne wekker de eerste keer wel verschietachtig maar ik denk nu je het weet dat je wel liever zo wakker wordt dan met een andere wekker :p

groetjes marilyn

Christine

Fototijd!! Dit keer niet van de valkjes maar van de andere dieren! Het was buiten heel koud en het was aan het sneeuwen :o :o :o

Minoe

Snoepie

Groepsfoto's van de kippen, kalkoenen en duiven!

Duiven!

Suske

Piet

Peter en Sus!

Peter en Wimpie!

Nog een paar foto's van duiven!

:o :o :o Vliegfoto's van de duiven!!! :o :o :o :o

Duiven die heerlijk op een nestje zitten!!

Als laatste vond ik een ei naast een nestje! Maar wat er daarna op de foto's te zien zijn is een verrassing!!

Verrassing!!!!! :D

leoni

hallo

kom ook weer es wat schrijven  whahah :D
jammer dat dit nestje misschien niks word maar het volgend nestje better ;D
ik wou dat ik z'n grote achtertuin had waar ik ook kippen kalkoenenen duiven had.
jagen de poezen niet op de kippen of duiven?
achh en die baby duifjes zijn zo schattig :-*

groetjes leoni :-*

valkje-jacco

Ik heb al de vliegfoto's gezien haha en die miniduifjes ook ;D

leuke foto's !!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

marilyn

hééééééééé christine

nu heb je toch jonkie's  ::) alleen niet van je valkjes  :-\
maar alé we wachten wel op je volgende nestje hé  ;)

groetjes marilyn

trienke

hoi christine

Inderdaat nu heb je ook jonkies, alleen geen valkjes.

Wat een lieverds ;D

Groetjes trienke