3 augustus 2025, 00:40:18

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Hey Diana
Wat leuk dat je hier eens komt buurten!! Bedankt voor je compliment! voor mij is het verkleinen en op het forum zetten heel makkelijk maar voor deftige foto's te maken is weer wat anders! Daar zorgen de valkjes het meeste voor! Ze kiezen allemaal zelf hoe ze er willen opstaan!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

hoi Chris

Gezellige bende zo te zien bij jullie geweest.. enne die Michel  zich nog een beetje gedragen bij jullie  ;) ;)
En wat veel foto's weer zeg ... maar wel leuk hoor  :)

Groetjes Aad

Valerie

Wat een leuke foto's, Chris!! Die met dat potlood is echt leuk!!
Mitchell had Jacco meegenomen? Leuk! Ik dacht al die lijkt zo op Jacco. ;)

valkje-jacco

hoi Valerie,

inderdaad, ik had jacco meegenomen, ik dacht dat ie niets van de andere valkjes zou willen hebben maar hij vloog steeds naar hun kooien toe  :o

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Ik denk dat het normaal was! Jacco heeft nog nooit een ander valkje gezien in zijn klein leventje! Ineens hoord hij er heel veel en ziet hij er ook heel veel! Ik zou eigenlijk hetzelfde doen als ik een valkje was! Heerlijk bij zijn soortgenootjes daarmee vliegen en spelen! Je weet het eh! Doe je best op school en dan komt er een valkje bij!!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Ik heb vandaag ook weer Flutty en Fien's eigen nestblokje gegeven en een uurtje ofzo daarna gingen ze wippen! Eerst was het de beurt aan Tosca om kippetjes te zitten! Wel een leuk zicht met drie mannetjes rond haar! :o Geen één had interesse in haar, Miko beetje maar dat komt wel!! Achteraf waren het Jazzy en Luna, dan Flutty en Fien! Het was precies allemaal letterlijk afgesproken wie eerst ging!

Nicky past zich enorm goed aan! Als hij eet neemt hij het hele voerbakje inbeslag zodat de andere komen klagen bij ons dat ze niet kunnen eten! Wel grappig juist een babyvalkje! Ookal is hij 2jaar!! Hij kan PRACHTIG fluiten en niemand kijkt nog niet naar hem om! Maar ik denk wanneer dat Ricky er klaar voor is dat ze wel eens naar hem gaat gaan!

marilyn

hoikes christine

wat leuk dat het met je valkjes zo goed gaat en al een nestblokje !!!!!!!!!! ola dan mag je buiten wipwappen nog iets anders verwachten hé  :P eitjes en jonkieeeeeeeeeeee's  :D  :D  :D  :D

groetjes marilyn

valkje-jacco

Hoi Christine,

Ja die 2e valk komt zeker :D
Ik hoop dat miko en tosca iets krijgen hahaha  ;)

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Petra en Cheeky

Goed te horen dat alles hier zo goed gaat, Chris! Mooie handtekening heb je trouwens, dat viel me meteen al op!

Liefs,
Peet

marilyn

hoikes christine

ja handtekening is idd heel er mooi en je birdie's staan er allemaal prachtig op en zeker je nieuwe aanwinst luna  ;) je weet dat ik deze heel graag zie hé  :P

groetjes marilyn

Christine

Ik heb sinds deze morgen toch maar besloten om Nicky en Ricky op men kamer te zetten! Met het gevolg dat ze hier nu rustig zitten! Nicky kroelde met al het jonge popjes maar niet met Ricky, Ricky wou wel kroelen maar Nicky niet! Ik wou niet dat de andere twee koppels uitelkaar gingen!!

Op weg naar mijn kamer alles inorde gebracht hoorde ik dat Jazzy en Luna gewipt hadden! Ricky en Nicky zaten nog maar een half uurtje ofzo op men kamer! Daarna was het tijd om helemaal naar beneden te gaan en om Nicky en Ricky ff alleen te laten! Hoorde ik kippetjes geluid in de kooi waar de rest in zaten! Ik maar eens goed kijken! Jaja Miko en Tosca hebben het nu ook al heel goed tepakken! Miko wist eerst niet hoe hij op Tosca moest gaan zitten, achteraf hoorde ik nog meer kippetjes geluid en zag ik dat Miko ineens goed zat :o Al mijn valkjes buiten Ricky zijn heel groot geworden! Ricky heeft nu alle tijd en ik hoop dat Nicky haar aantrekkelijk genoeg vind! Miko en Tosca, Jazzy en Luna vormen nu al een echt koppeltje!! ;D

marilyn

hoikes christine

wat leuk voor jou zeg dat de koppeltjes nu echt hechter worden  :D ik hoop dat je dit jaar hele mooi nestjes mag hebben  ;)

groetjes marilyn

Rianne

Christine

Ja idd maar nu zit er in de kamervoliere 4valkjes, wel leuk zo alle vier enorm gehecht aan elkaar en het zijn dan nog eens twee koppels! Ik hoop maar dat Flutty en Fien ook vlug gaan doen waar ze goed in zijn! En dat is paren ::) :P Ze zien elkaar doodgraag! ik heb speciaal voor hun hun eigen kooi en nestblok gehangen en ik vind wel dat ik iets van hun terug mag krijgen :-[ :P

Rianne

Geduld Christine! Ik moet nog veel langer wachten als jij! Het enige wat ik hier gezien heb is een zelfbevredigende Tiaro haha ;D