2 augustus 2025, 19:27:28

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

valkje-jacco

19 januari 2006, 09:32:55 #525 Last Edit: 19 januari 2006, 09:35:48 by valkje-jacco
Nou Jazzy,

als je nou nog 10 gram aankomt zijn jullie allemaal gelijk :D
haha

Jacco weegt ongeveer hetzelfde als Jazzy, 86 of 87 gram ongeveer..

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Dan lijkt Jacco toch iets dikker dan in het werkelijkheid op de weegschaal hoor! Ik voelde zo het verschil bij Jazzy zo licht en de andere gewoon 10gram zwaarder!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Er is nog altijd geen eitje Huizes Flutty en Fien, verder doen ze het allemaal goed!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hallo Christine
Flutty en Fien zullen denken,we houden de spanning er in.
Dan kun jij je vast voorbereiden op wat komen gaat.
Ik bedoel iets heel moeilijks nl ,afscheid nemen van de jonkie's.
Je zal ze toch niet allemaal zelf kunnen houden denk ik.
Groetjes Riny :D

Christine

Nee idd ik ga ze ook niet allemaal zelf houden, daarom dat ik ook ringen wil bestellen omdat ze dan iets speciaals hebben als ik ze moet verkopen! Ik zoek nu wel achter een mannetje voor kleine Ricky omdat ik het zo zielig vind dat ze alleen zit.

Ik had het gevoel dat Miko gisteren verwildert was omdat ik hem niet meer vastkreeg, zo heel erg krijsen als ik hem wou pakken maar toen ie bij me zat was het weer lekker! Nu vandaag als ik mijn hand in de kooi steek komen Tosca en Miko als eerste op men hand zitten, en dat deden ze daarvoor niet! Ze zijn zo speciaal en al de valkjes hebben ook een ander karakter, ik heb nu het broedblokje van F&F toe gedaan maar ze zijn op dit moment zo druk dat Jazzy ook aan de tralies hangt aan de kant waar dat de kooi van F&F staat! We zien wel wat er gebeurt!

Riny

CHRISTINE BEDANKT VOOR DE MOOIE PLAATJES,
IK HEB ZE OPGESLAGEN.

Riny

19 januari 2006, 15:54:16 #531 Last Edit: 20 januari 2006, 20:11:24 by Riny
Citaat van: Christine op 19 januari 2006, 15:43:43
Ik ben al blij dat er gepraat geweest is tussen je man en jij! Ik weet hoeveel je van Chica en Mayka houdt en dat je ze wil houden!! Probeer een oplossing voor Mayka te zoeken zodat je er zelf ook goed bij voelt want een verkeerde oplossing zoeken waar je later verdriet van gaat hebben is ook geen optie voor je! Ik wens je nog veel sterkte!! Dikke :-*

Hoy Christine
Ik ben trots op je dat je zo goed je best doet.
En dat mag iedereen weten.

Christine

Riny, ik probeer mijn best te doen en dat weet je! Ik help graag iedereen ookal heb ik het zelf niet altijd heel makkelijk, ik wil ook voor iedereen klaar staan en dat zullen al veel mensen begrepen hebben!! Ik hoop dat er geen misbruik van gemaakt wordt omdat ik dat in het echte leven al genoeg heb meegemaakt! :-\ :-*

~Natas~

Hey Chris,

Riny heeft helemaal gelijk.
Ik kan er niks meer aan toevoegen.
Alleen kan ik zeggen denk aan jezelf, en laat niet met je sollen.
Sta op en laat zien wie je bent, das het beste.
Hoe ouder je wordt, hoe beter dat gaat lukken.

Groetjes,

Natas

marilyn

hoikes christine

iedereen doet hier zijn best voor iedereen en ook jij doet je best waar je kunt  ;) meer kan er niemand van je verlangen

groetjes marilyn

ps thanks

Christine

Natasja, de laatste tijd denk ik gewoon niet meer aan mijn eigen! Ben teveel met andere dingen bezig en het wordt nu ook echt eens tijd dat ik die birdy's van mij extra verwen omdat ik dat al 4 weken niet meer heb kunnen doen door die examens! Ik ben blij dat ik de laatste gedaan heb vandaag en hoop ook dat het goed afloopt!  :-\

Marilyn, ggd meisje!! Ik ben er voor je dat weet je! In het echte leven tja sommige profiteren gewoon echt van me omdat ik graag mensen help! Allé het klinkt zo raar maar hier voel ik me dus echt thuis op dit forum!! :-*

marilyn

hoikes christine

ik weet wat je bedoelt je bent veel tegoed voor deze wereld , dat gevoel heb ik ook  ;) en ook ik voel me hier meer dan thuis op dit forum zelfs al moet ik op  :censuur trage pc online komen toch kan ik het hier niet missen  ;)

groetjes marilyn

Christine

Idd veel te goed voor deze wereld! Maar ja ik zal er mee moeten leren leven denk ik! Idd Ik kan dit forum hier ook niet missen!!

Met men vriendjes is alles inorde, Flutty, Fien, Jazzy, Ricky, Miko, Tosca en Luna! Allemaal dikke vriendjes, twee kooien! Wat moet een valkje nog meer hebben dan vers eten, vers water, eivoer, groenvoer, appeltje etc en VEEL LIEFDE!! Eigenlijk met die liefde kan je een valkje al heel goed verwennen en dat zie ik hier dus echt!! ;D

marilyn

hoikes christine

idd je vriendjes hebben buiten hun eten niet veel nodig, het eten zorgt ervoor dat ze in leven blijven, maar wat je zegt over liefde !!!! die is voor hen echt onontbeerlijk het maakt hun leven zo leuk maar hoeveel liefde je ook aan hen geeft, je krijgt het dubbel en dik terug en dat is dan weer wat jou leven zoveel inhoud en waarde geeft  ;)

groetjes marilyn

marilyn

hoikes christine

hoe gaat het vandaag met jou en de birdie's ?
ik hoop nog altijd goed  ;)

groetjes marilyn