3 augustus 2025, 10:47:59

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

marga

Citaat van: Christine op  1 januari 2006, 22:28:04
Ik ben het nieuwjaar niet echt zo best in gegaan jammer genoeg heb ik enorm veel last van keelpijn en ik hoop dat het morgen niet op mijn longen aanslaat of het wordt echt niet leuk! Nieuwjaarsnacht was echt heel leuk, de valkjes hebben gedanst en gezongen op muziek ;D we waren allemaal weg en hadden de radio aangezet (mijn ouders) toen ze terug thuis kwamen waren alle ventjes vrolijk aan het fluiten, vandaag ook geen tegenslagen gehad met hun dus dat zit al heel lekker!! Vooral toen ik thuis kwam was Miko vrolijk aan het fluiten!! Dit jaar hoop ik geen bloedende valkjes meer aan te treffen en jonkies van fien en flutty, misschien later in september etc ook van de rest! :-*

ik hoop dat je een heel fijn jaar tegemoed gaat
groetjes marga

Christine

Met mij gaat ondertusssen alles beter!! Meer slapen was de boodschap! Met de valkjes gaat het super, ze genieten elke dag meeer en meer van elkaar! Vandaag is er twee kindjes gekomen om naar de valkjes te kijken, Luna mocht op de schouder van Bart zitten, ik had er een foto van moeten maken maar daar heb ik toen niet aangedacht! Hij was zo lief en kreeg een goede indruk over hem dat hij goed met dieren over kan! Het jammere eraan is dat zijn vader er allergisch aan is anders denk ik wel dat er allang een katje binnen was of een valkje ofzo ik denk het liefst een valkje want Bart zijn broer heeft enorm veel schrik van honden en van katten!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hey Chris,

Ook al een beetje grieperig aan het worden.
Ik heb ook al last van een snotneus en last van mijn nekspieren.
Hopelijk ga je dit jaar een TOP jaar tegemoed.
En met veel geluk en succes met je valkjes.

Groetjes

Christine

Met de valkjes gaat het super! Ik was nog net met trienke bezig over de kersverse wipwap valkjes en ja ik zei zo van ja ze hebben het niet meer gedaan, het is rustig nu...
Ineens werd ik geroepen door mijn mama en zei dat Jazzy en Luna aan het wipwappen waren :o Ik vond het echt raar precies of ze wisten dat ik over hun bezig was ::)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

6 januari 2006, 11:34:23 #409 Last Edit: 7 januari 2006, 13:38:25 by Christine
 :censuur :censuur Was ik net zo goed bezig met foto's op te zetten loopt er iets mis >:(

Waar was ik? Ahja! Morgen is het de grote dag voor Flutty en Fien... Jaja morgen ga ik een kooi halen, ze kunnen daar dan heerlijk inzitten. Ik hoop dat alles goed gaat lukken, dat ze niet te veel naar elkaar gaan zitten roepen als ze in aparte kooien zitten ::)

Hier een paar nieuwe foto's die ik vandaag gemaakt heb!!

Dit is deel 1!

Caroline

Hele lieve foto's hoor.

En goed dat je een nieuwe kooi erbij gaat halen, krijgen ze in ieder geval ietsje meer ruimte. Ga je de kooien naast elkaar zetten?? Ik denk dat al je ze verder uit elkaar gaat zetten of zelfs in andere ruimtes, ze zeker zullen gaan roepen naar elkaar.
Wel goed ontsmetten de kooi hoor, je weet nooit wat erin heeft gezeten en je moet er toch niet aan denken dat je valkjes ziek worden.  ;)

Heel veel succes met de overhuizing, ik hoop dat het allemaal naar wens gaat.

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Caroline: Er hebbe vroeger grasjes in die kooi gezeten, ik weet niet hoeveel maar de eigenaar heeft die eens uit de kooi gelaten en heeft perongeluk op de laatste grasje gestapt, haar man zit in een rolstoel, ze was met hem bezig en had er niet meer aangedacht, daarmee dat zij die kooien weg wilt anders gingen ze naar spid en omdat ik kooien zocht kreeg ik die van haar!

Caroline

Toch maar goed schoonmaken met Dettol!!  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

trienke

hoi christine

Wat een mooie foto's zeg heerlijk die koppies ;D
Ik hoop dat alles goed gaat met de nieuwe kooi. Vast wel ;D

Groetjes trienke

Riny

Hoy Christine
Wat fijn dat je een nieuwe kooi erbij krijgt.
Ik ben reuze nieuwsgierig hoe ze er uit ziet.
Maar jou kennende krijgen we snel foto's te zien.
Groetjes Riny :-*

Christine

Deel 2!

Op het moment dat Ricky mijn camera te pakken kreeg schoot mijn vinger toch niet op dat knopje voor een foto te maken ::)

Als afsluiter Knappe Jazzy die zich uitrekt

Dit waren ze dan helemaal! Ik hoop dat jullie er van genoten hebben!!

Caroline

Hoi Christine,

Zie ik het goed, is Tosca ook al in de rui??

Chica is ook al begonnen, Noa nog niet.

Groetjes.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkje-jacco

is dat een geest?? hahaha

leuke foto's verder!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Haha: wel leuk hoor! mitchell nee dat zijn zijn vleugels die net terug naar beneden gingen, was ik mooi optijd voor dat te trekken  ;D

Caroline: Jazzy, Ricky, Miko, Tosca en Luna zijn in hun rui, de meeste al iets meer als de andere maar toch blijven ze vrolijke valkjes!

~Natas~

Hoi Chrisje,

Je hebt er weer aaridg werk van gemaakt hoor met al die foto's.
Ach ja kleine vogeltjes worden groot he, maar als ze uit de rui zijn worden ze alleen maar mooier en mooier.
Maar wat gaaf dat je er een nieuwe kooi bij krijgt hoor.
Ben er erg benieuwd naar, en inderdaad maar eerst heel goed ONTSMETTEN.

Groetjes