3 augustus 2025, 01:15:46

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Lin

Hey christine,

Jeetje wat moet je 's ochtends geschrokken zijn. Ik had dat een paar weken geleden ook. Toen had tiamo telkens ruzie met Kaiyo. Tja als de hormonen opkomen is het ruzie hier. Maar ik lees gewipwap!! Luna en Jazzy! Jeetje wat wordt Jazzy dan al groot, ik weet nog dat ie geboren werd. Ook tosca en Miko zijn zo lief bij elkaar. dat is toch wel mijn favoriete koppel!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Als je je valkjes zo aantreft, schrik je natuurlijk enorm! Maar ik heb het vaker gezegd, en anderen ook, je kooi is te klein voor 7 valkjes. En of ze het nu wel of niet met elkaar kunnen vinden, feit blijft gewoon dat ze te kort ruimte hebben.
Ik weet dat je leuke plannen hebt voor de toekomst, maar hoe lang duurt dat nog? Je valkjes moeten daar ook op wachten en jij moet voor ze kiezen waar ze tot die tijd wonen. Stel dat Flutty en Fien wel kleintjes krijgen, dan word het helemaal proppen in je kooi. Kan er niet een koppel bij Peter wonen zolang? :)

Christine

Rianne of ik vraag een kooi aan peter en zet die op mijn kamer  :P een grotere dat ik beneden in de kelder heb staan ??? Misschien een heel goed idee.

Lin: Het is ook mijn favoriete koppel, Jazzy wordt idd groot en veel sneller als ik zelf verwacht had!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

27 december 2005, 15:43:03 #363 Last Edit: 27 december 2005, 15:52:46 by Christine
Jazzy en Luna:
Ouders:
Vader=Gepareld split voor {X2:Lutino}
Moeder=Cinnamon Gepareld Geelwang (rec.) split voor Witmasker Bont

Nageslacht:
Jonge man
25.0 % Gepareld split to Witmasker Bont {X2:Cinnamon} {X2:Geelwang (rec.)}
25.0 % Gepareld split to Witmasker Bont {X2:Cinnamon} {X1:Lutino} {X2:Geelwang (rec.)}
25.0 % Gepareld split to {X2:Cinnamon} {X2:Geelwang (rec.)}
25.0 % Gepareld split to {X2:Cinnamon} {X1:Lutino} {X2:Geelwang (rec.)}

Jonge pop
25.0 % Gepareld split to Witmasker Bont
25.0 % Gepareld Lutino split to Witmasker Bont
25.0 % Gepareld
25.0 % Gepareld Lutino

© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom | valkparkiet.com

Miko en Tosca:
Ouders:
Vader=Witmasker Cinnamon split voor {X2:Gepareld} {X1:Lutino}
Moeder=Witmasker Bont Cinnamon

Nageslacht:
Jonge man
50.0 % Witmasker  Cinnamon split to Bont {X1:Lutino}
50.0 % Witmasker  Cinnamon split to Bont {X1:Gepareld}

Jonge pop
50.0 % Witmasker  Cinnamon Lutino split to Bont
50.0 % Witmasker  Cinnamon Gepareld split to Bont

© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom | valkparkiet.com

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Christine

Ja idd maar die geparelde lutino's vind ik er snel tussen hoor! Al een geluk dat die er nog zijn anders wordt het echt moeilijk maar de geparelde mannetjes zie ik wel zitten: bijna allemaal split geelwang! Maar dat is pas voor later, mijn favoriet koppeltje is nog altijd Miko en Tosca! ;)

Rianne

Jammer dat de lutino en geelwang split niet beiden op X1 of X2 zitten.
Maar geparelde lutino's vind ik zelf ook heel mooi. Ik heb nog niet eens een lutino, erg he? Maar ik hoop dat Diego daar gauw verandering in brengt! ;)

~Natas~

Hey meissie,

Ohohoh wat zal jij geschrokken zijn zeg toen je al dat bloed zag liggen.
Bloed lijkt altijd ernstiger dan dat het meestal is.
Het kan inderdaad zo zijn dat ze ergens van geschrokken zijn en als een gek door die kooi hebben gefladderd.
En als er 1 tje fladderd, fladderd de andere ook allemaal.
Maar wat zag ik nou weer  :o en zag ik het wel goed  :o.
Tjee zeg het begint al jong.........maar ik zal je 1 ding afraden, als je eitjes heb haal die weg en leg er neppers voor neer.
Ze zijn nog veel te jong hiervoor.
En ik heb een GEPARELDE LUTINOOOOOOO

Valkengroetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Christine

Natas meisje er komen nog geen eitjes van allé dat hoop ik toch! ze zijn nog maar 4 en 6 maand :P

~Natas~

hai hai,

Zeg nooit nooit.
Ze hoeven het maar 1 keer goed te doen en het is raak (helaas)  :o
Maar de kans is wel erg klein..........maar je weet nooit.
Wel lekker hoor die sex foto's, nog even wie weet heb ik dat ook.

:-*

Christine

Alles gaat goed met de valkjes!! Jazzy en Luna tja die zijn gewoon elke dag bezig ::) Flutty heeft vandaag voor de eerste keer terug uit mijn hand gegeten was leuke ervaring... Hij jaagde iedereen weg maar Ricky mocht wel mee eten, ik vond het zo liefff jammer genoeg heb ik op dat moment geen foto's kunnen trekken.

Minder nieuws heb ik spijtig genoeg ook: Ik moet straks met Monty (kat) naar de DA, hij heeft sinds zondag pijn aan zijn rug-staart wat er gebeurt is weten we niet, hij slaapt ook veel meer als de week daarvoor, hij speelt ook niet meer. Het enigste wat ik voel is een dikke knobbel en een wondje...

Ik hou jullie op de hoogte!!

Rianne

Oh jee! Arme Monty! Heeft hij soms gevochten en is het wondje gaan ontsteken? Ik hoop dat het meevalt. :-* voor Monty. :)

Christine

Dat weet ik helaas niet wat er gebeurt is met hem, hij ligt al van deze morgen te slapen, is amper maar een half uurtje ofzo naar buiten geweest, normaal gezien zit die een dik uur of twee uur buiten! Ik hoop maar dat het gewoon gevochten is, ik weet niet wat er de zondag gebeurt is anders wist ik heel veel denk ik de valkjes en monty hebben iets voorgehad en daar blijft het ook bij :-\

Christine

We zijn terug van de DA.
Toen we daar aankwamen en hem uit het bakje namen begon zijn wond op zijn hoofd te etheren :o de da heeft dat uitgekuist en zijn rug ook onderzocht: gevolg twee abcessen door te vechten zei ze... Monty heeft pijnstiller en antibiotica gekregen via een spuit, nu moeten we heb vanaf morgen 2X per dag gedurende 10 dagen capsules geven, ik hoop maar dat hij vlug de oude is!!

Rianne  :-*'s heb ik gegeven!! Ik heb hem op momenten bij de DA gewoon afgekust om hem te troosten, die spuit deed echt geen deugt bij hem!

Geen wonder dat hij zondag zo kwaad was op ons, gewoon van de pijn! :-\

~Natas~

Hai Chris,

Arme Monty was zal hij een pijn hebben zeg.
Verwen hem maar lekker, dat heeft hij verdiend.
Nu hopen dat hij snel opknapt.

Laters

Natas