3 augustus 2025, 09:46:41

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

oeps ik heb peter nog  vergeten te beantwoorden!

Peter: Dat samenwonen kunnen we hier nog niet zetten hoor! Dat gaan we pas doen als het zo ver is! Trouwens wie zegt dat wij van meter een voliere mogen zetten tegen haar muren? Het is trouwens HAAR huis en niet dat van jou! Ik weet wel dat ze het graag hebben om daar te gaan wonen maar wacht daar nog ff mee af zolang zijn we nog niet samen. Ik wil pas zekerheid als we bijna 2jaar samen zijn. Ik heb daar mijn eigen reden voor hoor! Met mijn ex hadden we ook plannen gemaakt tot op de dag dat hij bij een vriend in ging trekken en ja. Hij had er het moeilijk mee dat ik niet meer bij hem ging gaan slapen. één reden waarom niet, ik moest aan mijn gezondheid denken, telkens als ik stage bij kinderen deed had ik een zware bronchitis. Wat wil je: men ex die woonde in een studio: verwarming elke dag en nacht op. Met raam open over dag en verwarming ook aan. Hij keek doodgraag TV en speelde doodgraag op zijn X-box tot heel laat dat ik een paar keer heb moeten zeggen dat ik wou slapen. Meestal was hij dan nog eens kwaad op mij maar ik wou gewoon vroeg gaan slapen omdat ik de dag daarna stage had! Alles ging goed tot men ouders besloten dat ik daar niet meer mocht blijven slapen. Ik heb die bronchitis dan ook 6keer ofzo achter elkaar gehad! Dat kon niet meer zo verder! Tot op de dag dat we in ons bedden lagen zei hij ineens "je had gezegd dat wij nog eens bij mijn thuis gingen gaan slapen" ik heb daar niets op geantwoord maar ben wel snikkend inslaap gevallen. Ik was er toen kapot van. De volgende dag negeerde hij me gewoonweg en ja meneertje vertrok zonder iets te zeggen naar zijn thuis gebracht door mijn papa :o :o :o Ik stuurde een smsje dat het niet eerlijk was dat ik aan mijn gezondheid moest denken etc. Natuurlijk nam hij dat verkeerd op en bleek dat hij het overnam dat hij alles geweest was. Dat was toen ook mijn bedoeling niet. Maar daar ging mijn relatie van 1 jaar en 6 maand en dat is nu ondertussen iets minder als een jaar geleden!

sorry voor de lange uitleg maar ik wou dit ff kwijt!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Aha, maar had je dit niet beter persoonlijk aan Peter kunnen vertellen?? Het is zo privé. Of vergis ik me??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

nee peter weet er van dus ja wou het ff hier opzetten! ::)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Mijn vriend en ik gingen ook na een maand al samenwonen. Voelt je relatie goed aan, dan weet je zelf of je er wel of niet aan toe bent.
Maar ik had toen al een baan, en jij zit nog op school. Neem je tijd ervoor want samenwonen is heel anders als dat je nog gewoon naar huis kan. :)

Caroline

Ah, het was een berichtje voor ons. Ik dacht voor Peter, je richt je berichtje aan Peter, vandaar.

Maar is wel slim van je hoor eerst je studie af te maken.  ;)

En inderdaad Rianne, samenwonen doe je op je gevoel. Ed en ik woonde ook binnen een maand samen, terwijl we toch allebei een eigen huis hadden. En een jaar later zijn we getrouwd.  :D Het zijn keuzes die je samen moet maken en niet door de familie, als jullie of jij liever niet bij de oma van Peter gaan wonen maar gewoon ergens een huisje voor jezelf willen, moeten jullie daar voor gaan. Bij oma wonen is toch anders dan op jezelf wonen.

Denk er maar eens over na, jullie hebben tenslotte nog een paar jaar de tijd. En misschien ook samen erover praten, want jij hebt het over enkele jaren, een tijdje terug zij je op de MSN, 3-4 jaar, Peter had het al over binnenkort, hier in Nederland is dit niet over een paar jaar, is binnenkort bij jullie, misschien een begrip voor onbepaalde tijd?? Dat ik het dus verkeerd heb begrepen, dan sorry hoor.  :D

Nou in ieder geval succes met het plannen maken ook al duurt het dan nog even.

Groetjes van Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Ja ik had het in twee keer moeten doen! Dat was mijn foutje! ::)

Roosje

En verder is het allemaal niet zo verwarrend ::)

valkje-jacco

hoi Christine,

wat rot van je ex-vriend >:( je kan er tog ook over praten maar allá

heb je me kaart inmiddels gekregen ben er zo benieuwd naar  ;D

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

stich

hallo christine

ik vond het prachtige fotos van  luna
      ik wou dat ik er ook zo had zoals jou
      valkjes ik heb er maar twee meer maar
      ze maken constand ruzie nu het  zijn dus
      wel maar twee popjes samen mischien is
      het normaal dat zij ruzie maken dan mijn
     eenige mannetje is zaterdag overleden ik
     zou het ook leuk vinden moest ik hier ook
     zulke valkjes hebben die samen zouden kroelen
     en knuffelen met mekaar maar ja het is nu eenmaal
     zo niet

roetjes stich :'( :'( :'(

ps ik blijf je verhaal nu goed bij :'(
groetjes stich

Riny

Hoy Christine & Stich
Christine ik mag wel even jou dagboekje lenen om wat tegen Stich te zeggen he? :-*

Hoy Stich
Dat je valkjes vechten komt niet doordat het allebei popjes zijn .
Of je nu 2 mannetjes of 2 popjes hebt maakt voor valkjes niets uit.
Ze gaan gewoon net zo met elkaar om als man en pop.
Als ze vechten bij jou heeft dat een andere reden.
groetjes Riny :D

Rianne

Inderdaad Stich, ik heb hier een perfect koppel zitten, maar het zijn 2 mannen ;D

stich

hallo de meisjes

ik bedoel met vechten dat ze steeds naar mekaar
      bijten zoals blazen op mekaar maar zullen is nooit
      kroelen of knuffelen met mekaar wat zou ik er aan kunnen
      doen weten julli soms raad voor mij en nogmaals bedankt
      om het snel reageren en het antwoorden

groetjes :'( :'(
groetjes stich

Christine

Gebruik mijn dagboekje maar hoor! Riny zonder jou kan ik er nu toch niet op antwoorden al mijn valkjes zien elkaar graag, ze kroelen ook met iedereen dus ja! :-*

Christine

Ik heb niet zo veel te melden maar wou laten weten dat alles inorde is met mijn valkjes, ondertussen ben ik Luna nog is extra aan het verwennen en zit ze mee te kijken...

Hey iedereen ik ben Luna! Nu ik toch bij baasje zit mag ik ook eens iets zeggen. Ik woon sinds zondag bij haar, ik vond het al vreemd mijn eerste baasje terug zien van donderdag tot zondag en dan een vreemd meisje zien. Ik vond haar wel enorm leuk. We hebben kennis gemaakt en in het begin waren we onder ons twee nogal redelijk onwennig. Maar na een tijdje toen we in de auto zaten hebben we onder ons twee goed gelachen. Ik was telkens aan haar vingers aan het knabbelen toen ik in vervoerbakje zat. Het was een hele toffe ervaring bij haar op de schoot te zitten en ze had enorm lekkere vingers waar ik nu nog wel eens in durf bijten! Ik ben een pittige dame maar hou wel heel erg veel van kroelen... Het liefst bij baasje als ze me op de vinger houd!
Dikke kroeltjes en  :-*
Luna

Riny

Hoy Christine
Maar goed dat jij bijna vakantie krijgt want Luna moet in jou handtekening komen.
Dat is nog veel werk maar ja,wie beweerd dat gezinsuitbreiding krijgen niet veel werk met zich mee brengt.
Dat is het lot van een jonge moeder ;D ;D ;D
Groetjes Riny