15 mei 2024, 04:59:17

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

aad



ja Rianne kijk maar  ;D

Even om te vergelijken  :)

Christine

Valt wel mee hoor rianne, morgen zal ik proberen een foto te maken van ricky! maar ik denk wel dat ie ietsje geler is maar niet veel! hoe zien wildkleur popjes eruit eigenlijk??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne


Christine

23 november 2005, 13:42:22 #33 Last Edit: 23 november 2005, 13:48:10 by Christine
Het is weer eens tijd voor Foto's! Ik bleef maar foto's maken en maken dat ik verschoot hoeveel het waren :o lekker veel dus ook onderandere paar close up's van Ricky en ook van de rest natuurlijk! Ik merk dat ze een beetje gesnoept hebben van de rozenbottel ;D !
































































*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

23 november 2005, 13:44:15 #34 Last Edit: 23 november 2005, 13:50:55 by Tara
Hoi Christine,

idd, vele foto's ;D
Wel mooi hoor :-*

Bedankt voor de foto's, ze zijn echt mooi, allemaal :).
Wat 'n lief koppie heeft dat cinnamon bonte witmaskertje Tosca :-*

Groetjes, Tara

Riny

Hoy Christine
Wat een boel foto's heb jij gemaakt.
Ik vindt ze heel erg mooi.
En Rozebottels zijn supergezond,ik heb ze in de diepvries gedaan zodat ze er in de winter ook nog van kunnen snoepen.
Groetjes Riny :D

trienke

hoi chris

hje had het er al over die vele foto's nou mooi hoor ;D
lekkere smullers van die rozebortels, hier komen ze er niet aan. haha.

groetjes trienek

leoni

hallo

veel foto's maar wel leuk ;D

groejtes leoni

Christine

Ff over iets anders onze haan Wimpie zit nu in de garage, zijn staart helemaal naar beneden en zit enorm bol! wees gerust ver van de valkjes af! maar ik ga hem een tijdje in het oog houden want zen stoelgang is ook al niet goed! gisteren heeft een boer in het veld ernaast soort meststof gestrooit ik hoop maar dat het daar niet van is alleen Wimpie zit zo raar en eten heeft hij ook al niet zo veel gedaan vandaag alleen heeft hij sinds deze morgen een volle krob wat nog niet geleegd is!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

eej chris

Wanneer maak je weer eens wat fotos ???   ;D ;D ;D ;D

Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Dat is niet ondenkbaar dat die daar dan van gegeten heeft.
Hopelijk wordt die snel beter.
Is wel een prachtig beestje.
Groetjes Riny :D

Christine

Het is een lieverd! Nu nog een doos en dan kan hem daar lekker inzitten tot morgen want ja ik hou hem liever ff binnen dan hem terug buiten te laten rond lopen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi Christine,

ik hoop maar dat hij herstelt, hij zit er idd een beetje zielig bij...
Misschien kan je een IM sturen naar Inger, die heeft zelf kippen en weet misschien wat je kan doen.

Groetjes, Tara

Caroline

Wat een hoop mooie foto's zeg. En wat ziet Wimpie er zielig uit, beterschapmet hem.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.