3 augustus 2025, 01:18:51

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Mandy maar hoe oud is ze of moet ik wachten tot ik haar zie?  :P Ik krijg dat karaktertje van haar wel klein allé als ze zo een  :censuur kan zijn weet ik niet ik hoop van wel iig de valkjes die ik nu heb krijgen die kleine meid wel klein hoor! Flutty en Fien pikken Ricky zelfs en als Jazzy tussen Flutty en Fien komt is het ook altijd dikke ruzie dus ja ze moeten maar met elkaar leren omgaan!! de kooi is groot genoeg, ik ga er toch niet mee kweken ookal dat men papa dat doodgraag wilt maar ik kan dat gewoon niet over mijn hart krijgen! ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hoi Chris,

Echt super man dat je haar wilt overnemen.
En dat je haar als cadeau vanPeter krijgt vind ik helemaal geweldig.
Nu durft je pa helemaal niets te zeggen, want een cadeau is toch altijd welkom  ;D
Nu hopen dat het inderdaad gaat klikken met je andere valkjes.
Maar das gewoon even afwachten.
Je mag er heeeeeeel trots op zijn hoor Chrisje, want ik wordt nu wel een beetje jaloers

Groetjes,

Natas

marilyn

hoikes christine

die foto's hmmmmmmmmm echt een schatje ik krijg zelf al zin om naar een maatje uit te kijken voor chica  :-\ maar helaas kan ik beter nog even wachten tot haar broertjes weg zijn en ze eten nog niet zelfstandig  :'( dit kleine schatje heeft het geluk jou te leren kennen  ;)

groetjes marilyn

Christine

Ja maar ja zo een aanbod laat je niet liggen!! Ik wil haar hebben! ;D ik vind haar zo prachtig!! tja wat wil je alle valkjes hebben iets maar deze heeft echt iets wat ik niet vind!!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Ik heb er precies overgelezen dus ik weet haar geboorte datum wel!! Dan ga ik dat allemaal weer eens moeten veranderen!! Het wordt nog leuk om een gepaste handtekening te maken voor mijn 7 :o valkjes!! Alles gaat zo heel snel vooruit en voor ik het weet mag ik haar gaan ophalen!!

Haar geboorte datum is 1 augustus, dus ze is nu 4 maanden Nog heerlijk jong!! Kan ik wel makkelijk haar karaktertje klein krijgen!! Met behulp van men mama moet dat zeker lukken! ;D

Rianne

Ze is zeker prachtig, daar mag je trots op zijn! :)

Maar is jouw voliere wel geschikt voor 7 valkjes? :-\

Roosje

Christine

7 december 2005, 09:49:17 #202 Last Edit: 7 december 2005, 10:08:01 by Christine
Als ik niet kweek is het toch nog inorde? Tuurlijk is ie groot genoeg en trouwens Luna gaat nog niet direct in de grote kooi hoor ik ga die toch liever een paar weken apart zetten om aan mij te wennen en dan zie ik wel verder, ik zie wel wat ik doe eigenlijk!! Mijn papa wilt er mee kweken maar ik niet dus ja als ze niet kweken gaat dat wel lukken, ze zetten nu al goed de boel opstelte waarom dan geen 7de valkparkiet bij nemen?  ::) Kweken ga pas voor later zijn! Ik wil niet dat ze zich moe kweken, Oke flutty en fien misschien wel voor één nestje maar dan moet ik hun sowieso apart zetten dus dat gaat niet! Ik wil het niet!! Ik stop nu wel echt hoor met 7 valkparkieten!! ::) ::)

Christine

Weet je wat ik graag doe?? Dat is foto's plaatsen voor al men vriendjes hier!! Hier komen ze dan!!

es

foto's om te  :-* en
gr. es

Tara

Wauw Christine wat een prachtige foto's.
Ik ben helemaal verkikkerd op Tosca en Miko :-* :-*
Op de andere natuurlijk ook... PRACHTVALKJES!!

Ik ga nu even eten ;D
Kan dan nog eens je foto's bewonderen 8)

Roosje

Leuke foto's inderdaad! Toch vind ik je kooi te klein voor 7 valkjes, ik heb die kooi ook gehad en vind dat daar maximaal 4 in kunnen. Maar dat moet je zelf weten natuurlijk.

Christine

Roosje er zitten nu 6 valkjes in en ze kunnen er prima in leven!! dit is tijdelijk tot ik samen woon met peter en dan krijgen ze een nieuwe kooi! als ik geen nieuwe kooi mag kan ik ze niet in een grotere kooi zetten hoor!! ik mocht maar die grote en niet groter! ::)

Roosje

Ja natuurlijk kunnen ze er prima in leven, maar het zal niet al te comfortabel zijn. Ik vind dat zoveel valkjes elkaar ook moeten kunnen vermijden. Ze hebben zelf niet gekozen met de anderen in een kooi te zitten. Maar zoals ik al zei dat is mijn mening, maar die hou ik wel. Ik wil mijn dieren altijd de grootst mogelijke ruimte geven. Ook al kost het mij m'n ruimte of geld. Ik kies voor die vogels, zij niet voor mij, dus wil ik hun leven zo comfortabel mogelijk maken.

Christine

Ja oke ik begrijp jou mening wel maar als ik ze groter kon zetten deed ik dat! Maar dat zal voor binnen een paar jaar zijn! Ik woon nog altijd bij ouders en zij beslissen wat er hier gebeurt en ik niet! Ik hoop dat je mij ook begrijpt!!