16 april 2024, 21:08:56

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Ik was net zoals altijd als ik thuis kom heerlijk de valkjes aan het kroelen en men 4 tamme valkjes één voor één aan het vast nemen en kusjes ect aan het geven! Ineens hoor ik geklop op de deur! Men mama neemt iets om te slaan, ik kwam al met een oud jachtgeweer af die niet meer werkt. Men papa kwam ook al kijken. Men mama de deur open gedaan kwam Monty ineens binnen.
Tosca en Miko beginnen van paniek te fladderen ik denk toch als ze allemaal tegelijk fladderen dat die kooi toch omhoog vliegt! Achteraf begon Ricky nog eens te fladderen. Jazzy begon te zingen en deed alsof er niets was gebeurt! Hij is zo een stoere bink!
Ook heb ik naar Ricky's nieuwe staartveer gezocht maar ik denk dat ik visgraatmotief zag :o zou het dan toch kunnen dat Ricky een vrouwtje is ???

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes

goed idee van een nieuw dagboek want ik ben hier nog tamelijk nieuw en geloof me ik sla tilt van alle verhalen en dagboeken  :-\ ik kom gewoon tijd tekort om alles te lezen en daardoor weet ik soms niet welke valkjes nu bij wie horen of wie heeft er nu weer wat meegemaakt  :P

groetjes marilyn

carco

Hoi

Hé toch maar een nieuw dagboek begonnen?
Nu zie ik alle valkjes mooi aan me voorgesteld ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Caroline

Hoi Christine,

Gefeliciteerd met je nieuwe dagboekje hoor.

Heel veel plezier ermee.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Christne
Moet dat popje er dan perse dit jaar bijkomen?
Ik vraag dat omdat er eigenlijk niemand een popje tam maakt wat nog niet gereserveerd is.
Anders plaats je een oproep bij tekoop/gevraagd hier op het forum.
Ik wens je veel succes met je zoektocht.
Groetjes Riny :D

valkje-jacco

hoi, cris,

ricky is een mannetje hoor want hij verliest zijn visgraatmotiefveren?
en komen er zwarte voor terug dan is het zeker een mannetje! ;D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

@ Riny: Die oproep is voor peter want hij moet en gaat die kopen voor mij!

@ Mitchell: Neen ik heb het gevoel dat die visgraatmotief er toch lichtjes er door komt! Ik zie wel wat er van Ricky komt!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Wat ben ik blij dat men valkjes zo braaf zijn en kunnen zijn!
Men kat Monty is weer wat anders!
Ik heb op men kamer twee bedden naast één, onder mijn bed staan kasten. Normaal kan Monty niet onder dat ander bed komen omdat ik er voor gezorgd heb dat hij er niet onder geraakt ::) maar ja Monty heeft een andere manier gevonden om daar onder te geraken, hij duwt nu zelf men kasten onder men bed opzij om zo onder dat ander bed te gaan slapen! Dan hoorde ik toen ik thuis kwam dat hij men mama heeft gekrabt! Gisteren hoorde ik dat hij heel het weekend niet braaf is geweest! Die kat is echt uit zijn doen! Wat hem heeft weet ik niet maar het deugt niet!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

Hoi Christine

Zal proberen te reageren hier op je nieuwe dagboek maar zal niet meevallen .. zit constant iemand op msn tussen door te "vogelen" zoals ze hier zeggen  ;D ;D
Maar wel verstandig om opnieuw te beginnen maar hou het wel beetje rustig hoor .. want als ik me ff omdraai staan er weer zoveel dingen in dat ik het niet meer kan volgen  ;D ;D ;D
Veel schrijfplezier hier en

:-* :-* Aad

Petra en Cheeky

Schaam...schaam....schaam....
Ik zie pas net dat je een nieuw dagboek bent gestart! Leuk begin zo met het voorstellen en de prachtige foto's! Groot gelijk, even een nieuwe start is soms wel prettig...!

Groetjes,
Peet

Christine

Aad leuk dat je hier ook even komt buurten! Maar ik kan je niets beloven je weet hoe snel dat ander dagboek is gedaan! Iig ik doe niets op msn hoor!  ;D Neen ff serrieus ik kan blijkbaar toch goed met je praten en dat doet ook deugt :-*

Petra het doet enorm veel deugt om een nieuw dagboek te beginnen ik houd men ander gewoon open voor persoonlijke zaken dus ja maar ja sinds dat peter ook al een verhaal is begonnen bij andere dieren wordt het moeilijk want ik zorg meestal voor de foto's in zijn verhaal :o  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Ik heb net ff Ricky voor de webcam bij aad gehouden en hij zei dat Ricky wel op luuk leek! ik merkte ook nu dat is Lucky gezien had dat ik wel merkte dat Ricky veel te veel geel heeft voor een popje te zijn! Wat is jou mening Aad??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

hoi chrisine

Ik heb eigenlijk meer op die andere vogel gelet whhahah..
Maar ik weet het niet zeker .. lijkt me een jongentje als ik de vergelijk maakt met Luuk ... misschien wel een mietje  ;D ;D
Maar zal ff serieus zijn tis zo moeilijk te zien he met de webcam .. misschien een closup foto maken ??

Groetjes Aad :-*

Christine

Ik zal eens proberen een close up foto te maken van ricky maar nu ja heb ik daar geen tijd voor ik moet de vloer nog borstelen waar de valkjes zitten want dat is daar weer de moeite hoor! Dan eten. dan babysitten en cadeau'tje afgeven aan Steven, morgen wordt hij 4jaar dus ja vandaag ga ik hem enorm in de watjes leggen! ik hoop dat zen broer niet jaloers wordt maar hij zal moeten wachten tot de 13de december want dan is het zijn beurt om iets te krijgen van mij! Bart wordt dan 7 jaar!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne



Is hij dan alweer geler als op deze foto?