2 augustus 2025, 19:27:13

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

Het gaat weet veel beter dan gisteren! Vooral omdat ik weet dat alles inorde komt met de andere drie en ook omdat ik hier enorm veel steun krijg! Ik maakte me gisteren zorgen om het tweede jong omdat die zijn oogjes nog niet open had, gisterenavond deed hij ineens zijn beide oogjes open!! Dit was gewoon super lief om te zien! Nekje strekken en overal naar toe kijken! Dus alles gaat super hier! Met mij gaat het nu ook goed! Gisteren toen ik naar de babysitkindjes ging waren ze al op hun kamer, heb ik ze lekker mogen instoppen! Allé de jongste toch! De oudste mocht nog mee naar beneden en deze keer tot 21u mogen opblijven en dit gewoon om te vermijden dat ie mij 4x komt lastig vallen om bij mij te komen zitten, dan maar direct laten zitten en dit heeft gewoon geholpen! Nu weet ik ook al wat ik met hem moet doen ;)
Want ik had echt geen zin om me gisteren al kwaad te maken want meestal is hij echt saggi als hij zijn bed in moet!! Hij heeft mij ook een enorme grote tekening gegeven met eigen fantasie, redelijk over prinsen, prinsessen, elfjes, koning, koninginnen etc! Ik ga daar straks nog ergens een plaatje voor moeten zoeken ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

vampkiller

zo zie je maar dat je die kleine rakkers onder de duim krijgt  :D

ik wist dat je zorgen maakte om de oogjes van dat donsje ,mar had u gezecht geef ze tijd.
zo zie je maar.
ongeduldige dame  :D

fijn dat ze nu genieten samen met jouw.

greets, chris h

Christine

Citaat van: vampkiller op 15 maart 2006, 09:39:43
zo zie je maar dat je die kleine rakkers onder de duim krijgt  :D

ik wist dat je zorgen maakte om de oogjes van dat donsje ,mar had u gezecht geef ze tijd.
zo zie je maar.
ongeduldige dame  :D

fijn dat ze nu genieten samen met jouw.

greets, chris h

Ja maar mijn bezorgdheid is niet voor niets! Zeker als het kleinste al zijn oogjes open had voor de tweede (dus het derde valkje :-[ ) Want normaal moesten die al open zijn! Maar ja nu is alles inorde hier!! Je mag ze beworderen ;) ;)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Chris,

JE DOET HET GEWELDIG

We zijn allemaal trots op je.
En jou bezordheid is niet voor niks geweest, en ben erg blij dat het met jou ook weer beter gaat.
Hopelijk gaat verder alles goed met de 3 donsjes, en krijg je hiervan veel liefde.

:-* Natas

Mandy

Citaat van: Christine op 13 maart 2006, 20:39:40
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ik heb slecht nieuws te melden, ookal stromen nog de tranen bij mij!
Ik wou het kleinste terug bij voeren en is in men handen overleden :'( :'( :'( :'( Ik vind dit zo erg!

Ooo wat erg Christine, ik lees het nu pas. :(
Het heeft helaas niet zo mogen zijn. :-\
Maar de natuur kan beter nu ingrijpen dan als het jong al 6 weken of ouder is en je er nog meer aan gehecht bent.
Sterkte hoor.
Maar de andere jongen zien er wel goed uit hoor! Geniet daar maar lekker van. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Christine

Citaat van: Mandy op 15 maart 2006, 19:54:29
Citaat van: Christine op 13 maart 2006, 20:39:40
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ik heb slecht nieuws te melden, ookal stromen nog de tranen bij mij!
Ik wou het kleinste terug bij voeren en is in men handen overleden :'( :'( :'( :'( Ik vind dit zo erg!

Ooo wat erg Christine, ik lees het nu pas. :(
Het heeft helaas niet zo mogen zijn. :-\
Maar de natuur kan beter nu ingrijpen dan als het jong al 6 weken of ouder is en je er nog meer aan gehecht bent.
Sterkte hoor.
Maar de andere jongen zien er wel goed uit hoor! Geniet daar maar lekker van. ;)

Bedankt Mandy! Met de andere gaat het super goed! Ik was al enorm blij dat het 5de jong niet gekomen was (eerste eitje was stuk) anders waren er nog meer gevolgt!

Lin

Hey christine,

Wat jammer van dat jong. Ook al zie je het wel aankomen het doet natuurlijk nog wel zeer. gelukkig kan je nog lekker genieten van je andere valkjes.

Groeten, lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

vampkiller

dag christine,

en hoe staat met de andere drie kleintjes?
gewicht ok?

geef luna een streeltje van mij en zeg haar dak ze zaterdag kom bezoeken.
chris op date met luna ;D
dat wordt weer fun :D

en de snoepjes blijven voor u.
;D

greets chris

~Natas~

16 maart 2006, 16:01:21 #1178 Last Edit: 16 maart 2006, 16:16:14 by ~Natas~
Hai Chris,

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Christine

Eventjes de kleintjes gewogen...

Jong 1: 76 gram
Jong 2 tevens ook kleine gele veertjes en een mini geel staartje :o (zou dit dan toch een geparelde zijn met een grijze kuif?? ::) ) : 70 gram
jong 3: 42 gram

Voor de rest gaat het met hun super goed!! Ze zijn lekker eigenwijs en hebben ook hun lieve kantjes! Blazen ook veel naar mensen die ze echt niet kennen (zelfs naar men mama die ze dagelijks allé de ouders eten geeft als ik niet thuis ben)

Christine

Tijd voor foto's en heb ook heel duidelijk de pareltjes erop gezet!! ::)

Jong 1

Geparelde jong ;)

Jong 3

Christine

Citaat van: vampkiller op 16 maart 2006, 07:45:01
dag christine,

en hoe staat met de andere drie kleintjes?
gewicht ok?

geef luna een streeltje van mij en zeg haar dak ze zaterdag kom bezoeken.
chris op date met luna ;D
dat wordt weer fun :D

en de snoepjes blijven voor u.
;D

greets chris

Sinds wanneer ga jij op date bij Luna?? Pas maar op want Luna heeft een vriendje!! Allé niet dat Jazzy dat erg vind dat je met haar op stap gaat maar breng haar wel op tijd terug thuis ;)
Je zal ook de andere kleintjes mogen bewonderen!! Ze zijn zoals je ziet weer helemaal verandert maar toch wel liever 'tegen mij toch' :D :-*

valkje-jacco

heej Christine,

Mooie foto's zeg, en vooral die met dat mini-kuifje :D
Ze groeien echt als kool!  :o
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

marilyn

hoikes christine

ooooooo zo'n schattige kleine lieve donsjes  :D ze staan weer heel erg mmoi op de foto hoor  ;)

groetjes marilyn

Tara

Hoi Christine,

je kleintjes groeien mooi en goed door hé,
idd is je tweede een mooi vol gepareld valkje, en niks raars hoor ;)

Mooie foto's! Ik val in zwijm van het derde jonkie :-*

Groetjes, Tara