18 april 2024, 03:29:40

Vaarwel Ukkie :o(

Gestart door Christine, 20 november 2005, 12:26:21

« vorige - volgende »

Christine

20 november 2005, 12:26:21 Last Edit: 9 september 2006, 16:08:49 by Christine
*-*-*-*Aangepast op 30 januari 2006*-*-*-*
[/size][/font]

Ik heb toch besloten om een nieuw verhaal te beginnen: het werd te lang, veel persoonlijke dingen en ik denk ook dat de nieuwe men oud verhaal niet helemaal zouden lezen omdat het te veel pagina's zijn!

Maar eerst zal ik mijn eigen opnieuw voorstellen.

Ik ben Christine, wonende in België en ben 19jaar!
Mijn eerste valkje is Flutty en die heb ik nu bijna 3jaar het is een enorm lief mannetje.

Hij is wildkleur split voor gepareld





Na een half jaartje heb ik er een popje voor gekocht omdat hij telkens een beetje vieze maniertjes had op zen stokje!
Fien is Lutino gepareld.




Een half jaartje daarna hebben ze twee nestjes gehad. De eerste waren ongeveer 5 eitjes en allemaal onbevrucht een maandje ofzo daarna hadden ze opnieuw een nestje met deze keer 4 eitjes waarvan ik nu nog altijd 2 prachtige jongen van heb.

Jazzy is een geparelde split lutino mannetje.



Achteraf is er nog eentje bijgekomen die het al snel kan vinden met kleine Jazzy! Hier een paar foto's van de prachtige dame die Luna heet!




We vonden het allemaal zo zielig dat Ricky helemaal alleen zat daarom hebben we ook dit mooi mannetje voor haar gekocht! Hij heet nu Nicky en is een fallow split voor gepareld, geelwang en cinnamon! Hij zit bij de Jazzy, Luna, Ricky, Miko en Tosca in de kooi!



Ricky is een wildkleur popje.


Deze twee valkjes zijn zo gehecht aan elkaar dat ik ze niet meer kan scheiden. Ik krijg van hun in de toekomst prachtige jongen!
Mannetje: Miko: cinnamon witmasker split voor bont, lutino en gepareld.

Popje: Tosca: cinnamon bonte witmasker


Dit was mijn uitleg dan nu tijd voor een paar gemengde foto's

Peter met Miko: toen was Miko net bij ons en ook nog aan die heerlijke pap.


Tosca was toen ook nog een paar weekjes aan de pap maar een enorme flinke meid dat enorm graag op de kast vloog en nu nog altijd lekker heerlijk wilt vliegen


Jazzy is een ontzettende liever maar ook enorm ontdeugend ondanks dat hij nog zo jong is kan hij uren fluiten zelfs boven muziek uit! Op en top een mannetje met eigen willetje!


Ricky is heel lief en vliegt super graag ook is hij/zij de ondeugenste van men 6tal!

Ricky samen met zen broertje Jazzy


Miko en Tosca komen van Mandy! Ik was blij dat de dag er was tot ik Mandy kon leren kennen en dat ik men valkjes in het echt kon zien en kroelen!
Een paar foto's toen Tosca bij mandy was.






Ook dit vond ik een enorme lieve foto van Mandy en Tosca saampjes!


Van Miko had ik toen niet zo veel foto's omdat Miko nog maar 4weekjes was toen ik hem mocht ophalen een echt ukkie'tje nog!


Heerlijk thuis!




Hier nog een paar foto's van Luna!




Hier nog een paar foto's van Nicky!!





Ik hoop dat het duidelijk is!

Dikke zoen.

Christine :-*
*-*-*-*Aangepast op 30 januari 2006*-*-*-*
[/size][/font]

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Chrissie,

Wat een leuk begin van je dagboek. Je hebt iedereen keurig voorgesteld.
Leuk hoor. Ik kom natuurlijk regelmatig kijken!!!

Groetjes Gerda

trienke

hoi chris

Ik vind het heel duidelijk en netjes omschreven
;D

Mooie foto's er bij.

groetjes trienke

leoni

hallo ;D

leuk een nieuw dagboek kan ik mee lezen voriige keer als ik 1 dag niet gelesen had moes ik de volgende dag 2 pagina's lezen ;D

groetjes leoni

Riny

Hoy Christine
Gefeliciteerd met je nieuwe dagboek.
Veel mooier en overzichtelijker.
Dat heb je heel mooi gedaan en veel sneller als ik.
Groetjes Riny :-*

valkje-jacco

hoi chris  ;D

mooi dagboek in ieder geval, heel overzichtelijk, ik denk dat ik daar ook eens mee begin :D

gr. Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Toch maar een nieuw dagboek? Is ook wel handig voor de nieuwere mensen hier, hoeven ze geen 130 pagina's te lezen om te weten wie je valkjes zijn. :)

Christine

Ik vond het zelf ook beter om een nieuw verhaal te beginnen. Mijn ander was veel te lang geworden en ja ook veel privé dingen erin. Men oud dagboek blijft voorlopig nog open ik zal wel zien wat ik met die doe! Bedankt iig voor de zovele positieve reactie's! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Mag ik je wat voorstellen??
Dan hou jij je oude dagboek voor Prive praat en het nieuwe voor valkjes praat.
Groetjes Riny :D

Christine

Riny dat kan ik ook doen en ik hoop dat het dan niet te ingewikkeld wordt! maar ja ben toch blij met dit nieuw dagboek en vanaf nu alleen maar lekker zeuren over de valkjes! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Als jij zelf alleen schrijft over de valkjes in je nieuwe dagboek komen daar ook alleen maar de vragen er over te staan.
En je kunt dan evengoed in je andere dagboek schrijven over alle andere dingen die je graag kwijt wil.
En dan vraag je gewoon of de mensen in het bijbehorende dagboek willen reageren.
Groetjes Riny :-*

es

Hoi Cristine,

Leuk begin van je dagboek, duidelijk en overzichtelijk, iedereen is voorgesteld, wat een prachtige valkjes heb je. :-*
Ik hoop dat ik het nu een beetje bij kan blijven,(zoveel dagboeken) ik loop soms inderdaad 1 of 2 bladzijdes achter. :P
Ik zal proberen bij te blijven. ;)
Groetjes Esther :-*

hippysuus

Ik vind het een heel mooi nieuw dagboek zo...wat zijn het inmiddels een hoop valkjes he? ;D ;D Komen er nog meer bij?

Christine

Als ik weet wat voor geslacht Ricky is koop ik voor hem (als het een mannetje is) een albino!
Voor Jazzy sowiezo een geelwang popje maar waar ik die ga halen zie ik nog wel! Zelf wil ik later meer valkjes dan ik nu heb! Ondanks dat Fien moeilijk te vangen :o is als ze vliegt wil ik hun toch in de toekomst heerlijk in een voliere omdat ze daar alle plaats hebben om hun vleugels dagelijks te strekken! De andere 6 dan blijven binnen bij mij! Omdat die ook tam zijn want ja ik kan ze allemaal niet missen maar ja het is dan zielig voor Flutty en Fien maar daar komen iig ook veel meer valkjes bij dus die zullen niet alleen zijn!
We zien wel wat er gebeurt!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

peterke25

 :) ja tis een heel mooi nieuw dagboekje en met heel mooie fotos veel knufs :-* :-*