28 maart 2024, 18:43:23

geschokken

Gestart door Karin, 30 mei 2003, 03:24:57

« vorige - volgende »

Karin

Ik heb vanwege het lekkere weer vandaag bijna alleen maar in de tuin zitten lezen ( wel onder het zonnescherm, veel te warm  :) ). Ik ging om een uur of 5 mailtjes chekken op de hobbyzolder en toen ik de zolderkamer binnenkwam raakte alle valken in paniek !!  :o Ze begonnen echt als een gek heen en weer te vliegen en wat ik ook deed, ze bleven maar gaan ! Ik heb het idee dat Dazzle en Jazzy begonnen en de andere mee deden omdat ze dachten dat er vast iets heel ergs was. Het was zo zielig. Ze zaten helemaal uitgeput te hijgen en Dazzletje zat helemaal met haar kuif omhoog en bleef maar naar me blazen. Na enig aandringen ging ze wel op mijn vinger, maar ze ging er weer snel van af. Jazzy wilde helemaal niet. Wat het nou geweest is... Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik een jurk aan had. Dat draag ik eigelijk alleen met warm weer als ik in de tuin zit. Misschien "fladderde"dat teveel ? Of misschien de barbeqeau lucht van die buren die in het trapgat hing ( ja, onze buren barbeqeauen altijd zo dat we eigelijk de schuifpui dicht moeten doen  >:( ) ? Maar goed, dat zal wel vaker gebeuren. Ik heb ze even "gedouched"vanwege de warmte, maar ze gingen niet zoals normaal met hun vleugeltjes omhoog genieten. Marcel heeft ze er vanavond een uurtje uitgehaald, maar ik laat ze nu maar nog even rustig zitten. Ze zijn nog steeds een beetje over stuur. Ik hoop dat ze het morgen vergeten zijn  :'(

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Gelukkig waren ze vandaag weer rustig !! Ik vraag me nog steeds af wat het geweest is, want ik heb dezelfde jurk aan  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves